Stránka 12 z 12

Re: Jsem psancem

Napsal: stř led 04, 2012 12:33
od ger007
u nas je napriklad zakazane mat privrtanu znacku, do znaky nemozes vrtat lebo je to znehodnotenie, uz by som mal davno vsetky znacky prvirtane alebo privarene

Re: Jsem psancem

Napsal: stř led 04, 2012 14:31
od Křečík Barbuška
Elegantní kočár. Ty světla jsou zamlžená, nebo vada fotky? :rabbit:

Re: Jsem psancem

Napsal: stř led 04, 2012 14:33
od Patrac
Koko Loko píše:Elegantní kočár. Ty světla jsou zamlžená, nebo vada fotky? :rabbit:
ani jedno. jsou omrzlá.. z venku
jo a tady jsou další fotky někdy z léta než jsem to kupoval
http://dl.dropbox.com/u/9960180/Fotodokumentace.doc

Re: Jsem psancem

Napsal: sob úno 11, 2012 23:35
od veliz
Marek píše: Tam je uvedeno, že motor 1,4 CVVT má výkon 77 kW / 6300 rpm. O motoru 1,4 CVVT s výkonem 80,2 kW v modelu Cee´d SW nikde není ani zmínka. Údaje výrobce jsou aktualizované k 1.12.2011 - takže velmi čerstvé.
Motor 1,4CVVT měl původně, při uvedení na trh výkon 80kW. Někdy byl označován jako nejlepší atmosférická 14-tistovka na trhu. Jenže se ukázalo, že motor s výraznou výkonovou špičkou nejede tolik v nízkých a středních otáčkách. Výrobce udělal změnu a stejný motor měl najednou pouze 66kW. Ale v otáčkách, ve kterých se jezdí nejčastěji, jel lépe než 80kW verze. Koncernový bratr Hyundai i30 zůstal u 80kW. Nedávno ale došlo k další změně. Oba vozy Kia Cee´d i nový Hyundai i30 mají 77kW. V podstatě se ale jedná o pořád stejný motor, jen výrobcem optimalizovaný.

Re: Jsem psancem

Napsal: pon úno 13, 2012 07:35
od Patrac
potvrzuji. ta moje "bestie" je při otáčkách pod 2500 celkem lenošná. od 2500 ale hodně ožívá. Jinak ale zase při cestách i třeba kolem 70km/h po rovině bezproblémů jede na 5q při aktuální spotřebě kolem 4,1L Městská spotřeba po najetí cca 1800km je u mne 7,8L mimoměstská kolem 6,5. Je to sice solidní na relativně velký kombík. Nic to ale nemění že to půjde "do plynu" tedy přestavět na LPG

Re: Jsem psancem

Napsal: pon úno 13, 2012 08:51
od Marek
veliz píše:Motor 1,4CVVT měl původně, při uvedení na trh výkon 80kW. Někdy byl označován jako nejlepší atmosférická 14-tistovka na trhu. Jenže se ukázalo, že motor s výraznou výkonovou špičkou nejede tolik v nízkých a středních otáčkách. Výrobce udělal změnu a stejný motor měl najednou pouze 66kW. Ale v otáčkách, ve kterých se jezdí nejčastěji, jel lépe než 80kW verze. Koncernový bratr Hyundai i30 zůstal u 80kW. Nedávno ale došlo k další změně. Oba vozy Kia Cee´d i nový Hyundai i30 mají 77kW. V podstatě se ale jedná o pořád stejný motor, jen výrobcem optimalizovaný.
To je podobné jako u Fabií první generace s jejich motory 1,4/16V. Motor 74kW byl vyhnaný do otáček a pokud neměl alespoň 3500 rpm, byla o líná mrcha nenažraná. Oproti tomu "slabší" motorizace s výkonem 55kW byla v běžném rozsahu provozních otáček nesrovnatelně svižnější a nejspíš z tohoto důvodu i oblíbenější.