Re: Jsem psancem
Napsal: stř led 04, 2012 12:33
u nas je napriklad zakazane mat privrtanu znacku, do znaky nemozes vrtat lebo je to znehodnotenie, uz by som mal davno vsetky znacky prvirtane alebo privarene
ani jedno. jsou omrzlá.. z venkuKoko Loko píše:Elegantní kočár. Ty světla jsou zamlžená, nebo vada fotky?
Motor 1,4CVVT měl původně, při uvedení na trh výkon 80kW. Někdy byl označován jako nejlepší atmosférická 14-tistovka na trhu. Jenže se ukázalo, že motor s výraznou výkonovou špičkou nejede tolik v nízkých a středních otáčkách. Výrobce udělal změnu a stejný motor měl najednou pouze 66kW. Ale v otáčkách, ve kterých se jezdí nejčastěji, jel lépe než 80kW verze. Koncernový bratr Hyundai i30 zůstal u 80kW. Nedávno ale došlo k další změně. Oba vozy Kia Cee´d i nový Hyundai i30 mají 77kW. V podstatě se ale jedná o pořád stejný motor, jen výrobcem optimalizovaný.Marek píše: Tam je uvedeno, že motor 1,4 CVVT má výkon 77 kW / 6300 rpm. O motoru 1,4 CVVT s výkonem 80,2 kW v modelu Cee´d SW nikde není ani zmínka. Údaje výrobce jsou aktualizované k 1.12.2011 - takže velmi čerstvé.
To je podobné jako u Fabií první generace s jejich motory 1,4/16V. Motor 74kW byl vyhnaný do otáček a pokud neměl alespoň 3500 rpm, byla o líná mrcha nenažraná. Oproti tomu "slabší" motorizace s výkonem 55kW byla v běžném rozsahu provozních otáček nesrovnatelně svižnější a nejspíš z tohoto důvodu i oblíbenější.veliz píše:Motor 1,4CVVT měl původně, při uvedení na trh výkon 80kW. Někdy byl označován jako nejlepší atmosférická 14-tistovka na trhu. Jenže se ukázalo, že motor s výraznou výkonovou špičkou nejede tolik v nízkých a středních otáčkách. Výrobce udělal změnu a stejný motor měl najednou pouze 66kW. Ale v otáčkách, ve kterých se jezdí nejčastěji, jel lépe než 80kW verze. Koncernový bratr Hyundai i30 zůstal u 80kW. Nedávno ale došlo k další změně. Oba vozy Kia Cee´d i nový Hyundai i30 mají 77kW. V podstatě se ale jedná o pořád stejný motor, jen výrobcem optimalizovaný.