Stránka 12 z 28
Napsal: stř led 25, 2006 11:50
od dusin
ert píše:no kdyz jsme u tech pretlakovejch karburatoru, tak nejednodusi jak udelat z norm8lniho karburatoru pretlakovej je ze ho strcis do krabice do ktere je priveden tlak z turba..
Myslíš Airbox?
Napsal: stř led 25, 2006 14:52
od Ondra 07
ert píše:no kdyz jsme u tech pretlakovejch karburatoru, tak nejednodusi jak udelat z norm8lniho karburatoru pretlakovej je ze ho strcis do krabice do ktere je priveden tlak z turba..
Jako fakt?Nebo to je sranda? To bylo moc lehky...
Napsal: stř led 25, 2006 21:35
od Trevor
Neviem ale ked som cital na skoda panda stranke o tej felici turbo tak tam v diskusii pisali nejaki maniaci ze oni pouzivali pri turbe klasicky karburator akurat ze tam nieco snim poroboli ale ze co konkretne tak to uz tam nebolo
Napsal: čtv led 26, 2006 16:43
od Ondra 07
Ale do klasickyho airboxu to podle me nepujde... Sice si nedokazu predstavit tlak 0,5 baru, ale to by ficelo tema odvetravacima otvorama ven a tlacilo by to vzduch proti odvetrani kliky.... napr.
Napsal: pát led 27, 2006 07:46
od Patrac
Ondra 07 píše:Ale do klasickyho airboxu to podle me nepujde... Sice si nedokazu predstavit tlak 0,5 baru, ale to by ficelo tema odvetravacima otvorama ven a tlacilo by to vzduch proti odvetrani kliky.... napr.
mám na to návod. plánek jak to postavit. Našel to Drobek na jednom webu. Za chvíli to dám do sekce pro sponzory.
Napsal: stř úno 01, 2006 13:15
od dusin
Čistě teoreticky na základu berouliho rovnice o proudění by mělo být jedno,jakej karb použiješ.Pokud bude difuzorem protékat vzduch,bude přez trysku přisávána směs.Horší už to bude v momentě,kdy se proudění zastaví.Potom by tomu mohl pomoci airbox,který by asi i částečně vyrovnával tlakové rázy(asi podobně jako vzdušník mezi kompresorem a spotřebičem).Alespoň teda myslim.Jak je to ve skutečnosti však netušim.Akorát co vim,že webery se používají i pro osazení turba(někde na webu sem viděl feldu 1.6-vyhodili vstřikování a osadili 2x weber DCOE 45 a turbo tlačilo úplně normálně na vstup karburátorů)
Napsal: pát úno 03, 2006 14:03
od dusin
Napsal: stř úno 15, 2006 15:31
od Patrac
můžete mi někdo vysvětlit co to je na technice v katalogu ND pro Ladu2107 na stránce 88???
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Napsal: stř úno 15, 2006 16:06
od JmJ
Pátrač píše:můžete mi někdo vysvětlit co to je na technice v katalogu ND pro Ladu2107 na stránce 88???
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
kdyz k tomu pridas stranu 84 tak je to myslim MPi
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: stř úno 15, 2006 16:12
od Trevor
Ak som pozeral spravny karalog tak je to sacie potrubie pre MPI verziu. Ta rura alebo ako by sa to malo sprvne nazvat spaja vsetky 4 valce a v predu je skrtiaca klapka + potenciometer a servo na volnobeh
Napsal: stř úno 15, 2006 22:39
od Pšenda
Podle technického slovníčku je Intake manifold - Sací potrubí.
Napsal: stř bře 29, 2006 10:50
od tommyracer
Čaues, chystám se sestrojit si taky vlastní turbo na el. motor. Jestli ti můžu poradit pořit si regulátor tlaku turba nebo si ho vyrob stejným systémem jak je na papiňáku. Dostaneš velice zajímavý zvukový efekt (u doma dělaného) každopádně asi bych tam neriskoval pustit víc než 0,5 baru a to ještě nemám vyzkoušené co to s mojí
NATAŠKOU udělá. Je to 1 500. Ozvy se a pls. pošli nějaké foto na
tomashudy@seznam.cz
Díky.
Napsal: stř bře 29, 2006 14:00
od Ondra 07
Ja jsem spis chtel na testovacim motoru vyzkouset turbo,ale s ovladnou regulaci plniciho tlaku napr. po desetinach baru.Ridil by to nejakej elektricky ovladanej obtokovej ventyl,kterej by reguloval mnozstvi vyfukovych plynu na turba a prebytecny by sly hned do potrubi.Otazka jestli by to fungovalo a ty dva proudy (jednen z turba,druhej primo z komory) nejak nehadali.Napr. ze pri velkym otevreni obtoku by proud z turba vysaval potrubi z komory a tvoril tam podtlak.Ikdyz to by zapricinilo lepsi vyplach zbytkovych plynu coz neni na skodu...No nevim.Chtelo by zkusit.Jaky elektricky turbo by se dalo pouzit?Z jakyho auta pripadne typ... Bude turbo vadit remenu?Myslim u 1.3
Napsal: stř kvě 03, 2006 17:18
od janisz
Witam sąsiadów zza granicy
I speak a little in english but i don't understand a word in your language. But i see that there are some tuning maniacs in your country to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Check my lada:
it's garrett vnt15 from vw 1.9tdi 110KM. It's pumping 0,9bar. Fuel is LPG.
I see that some of you are using turbo close to mine. It has variable nozzle area too? How you solve problem with vacum actuator? Today atleast i maked conversion to pressure.
It's look like that:
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Not too pretty but it's no leaking and it's working! I just cut this and change position of the spring to the other side of membran. Then put back together and glued
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Before a set this to fixed position and i have some pressure at 4000rpm and 1,2bar at 5000obr, now i connect the pressure line and i have 0,9bar from ~3000rmp to 6000rpm with this modyfied actuator.
Good advice: don't use intercooler in draw-thru turbo!!! It's very big mistake when you using fuel!
![Obrázek](http://forum.ladaklub.com/files/pict0025_576.jpg)
Napsal: čtv kvě 04, 2006 17:38
od SalWador
Teda tak to je husty, to mi hlava nebere!
![Obrázek](http://www.lada-video.com/bonus/respect.gif)