Stránka 12 z 120

Napsal: stř čer 22, 2011 20:51
od MartasBrno
A cos tomu udělal, že to jde startovat dobře?

Napsal: stř čer 22, 2011 22:36
od Luděk Ondrůch
Vymontovali jsme čidlo rychlosti jízdy (mělo urvanej jeden drát a bylo naprasklý)

Napsal: stř čer 22, 2011 23:46
od MartasBrno
Aha, takže k tomu aby to jelo, resp. šlo startovat, to potřebuje tušit, že je auto v pohybu, nebo že čidlo chybí? Zajímavé. Co jít po tom nastavovači volnoběhu, co je ve vstřikovači? Teda pokud tam taková věc je, teď nevím přesně. jestli ta věc nemůže někde váznout...
Mám na mysli jev, kdy auto v pohybu drží ten zvýšený volnoběh, kdežto auto v klidu ten volnoběh sníží. Tak ten vyšší může stačit k udržení chodu, kdežto ten "křižovatkový" už ne.

Spoléhám se na to, že auto bez čidla drží vyšší volnoběh než s ním. Ale jestli je to pravda...

Napsal: čtv čer 23, 2011 06:58
od Luděk Musil
MartasBrno píše:Co jít po tom nastavovači volnoběhu, co je ve vstřikovači? Teda pokud tam taková věc je
Tam taková věc není. Řízení volnoběhu obstarává ECU v závislosti na signálu právě čidla převodovky. Když ví, že auto v pohybu - udržuje (řekněme zvýšený) volnoběh. Poté, co vozidlo zastaví a nějakou dobu se nepohybuje - tak to ECU také vyhodnotí a volnoběh sníží. Absence signálu pohybu vozidlo (čidlo u převodovky) má za následek neustále zvýšené otáčky a (mám za to, že i) rozsvícení kontrolky C-E. L.

Napsal: čtv čer 23, 2011 08:51
od Cory
Do ička sa nerozumiem, ale nie je niekde na vstrekovacom agregate volnobezny ventil alebo servo alebo co to je...taky ako keby valcek.

Napsal: čtv čer 23, 2011 09:03
od ger007
no ale v tom je cely problem, ze oni tie otacky lietaju stale, pri dobrzdeni na krizovatku ukzauje otackomer 0 (tj asi 600ot) nasledne sa to pohupe a bud to zdochne alebo ukazuje 600ot (950ot skutocnosti)

ja mam pocit jako keby tam do toho kecalo este nieco ine

Napsal: čtv čer 23, 2011 09:58
od Luděk Musil
On do toho ještě (podle stupně úsad na kuželovém sedle) hovoří krokový motor volnoběhu (je umístěn na vstřikovači ze strany motoru a vedou do něj 4 dráty). L.

Napsal: čtv čer 23, 2011 10:16
od Petr HC

Napsal: čtv čer 23, 2011 10:29
od ger007
to Peter HC

vyzera to ze by som to mohol zmaknut, inu cele rozoberem kupim spicialny cistiaci pripravok, kupim speci vazelinu a zlozim, a uvidime :) dakujem za tip v sobotu sa do toho pustim

Napsal: čtv čer 23, 2011 11:08
od dvk
Nic na tom není, jen si připrav sadu bitů "torx" - šroubky co servomotorek drží jsou s hvězdičkama a dost špatně se povolují.

Napsal: čtv čer 23, 2011 21:29
od Maysner
a co tam dat cely to moje sani? To bylo plne funkcni, vstup od lpg ucpes, nebo ho tam konecne domontujes. Pripadne vlozku vyndas ven

Napsal: pát čer 24, 2011 07:59
od ger007
jardo to asi aj spravim

Napsal: ned čer 26, 2011 16:08
od Puhi
vymeň čidlo otáčok na prsiach, v takých 75% blbne práve toto (nemyslím iba ladu).

Napsal: ned čer 26, 2011 17:25
od Lada Rider
Skusim aj ja :mrgreen:

Napsal: ned čer 26, 2011 21:30
od ger007
no skusim to, pokial sa nachadza v mojich zasobach tak to vymenim, zaroven aj s tym drbnutym cidlom na prevodovke, inac auto terazspravio asi tak 500km bez neakych technickych problemov az na to jebnute skapanie. v utorok idem na LPGmontaz.