Stránka 12 z 28

Napsal: úte říj 03, 2006 15:45
od radek mb
no to se mií snad zdá....prostě Kypr je centrum evropy.Nebo že by tam měli nižší daně???

Napsal: stř říj 04, 2006 15:27
od Jura Baran

Napsal: stř říj 04, 2006 17:24
od danielTIR
Normálka, dělaj si to sami !! :( ono, není o co stát, když deset let vystavují a pak vyrábějí. To už se není nač koukat.

Napsal: sob říj 07, 2006 18:46
od Laďuša
To nedovalili s Priorou nebo Siluetem? I když to už taky známe....

Napsal: sob říj 07, 2006 18:48
od Laďuša
Hmmm, takže kopějku dotáhli, a Prioru ne.....čudné


Легендарный автомобиль LADA 2101, символизирующий историю АВТОВАЗа, начнет экспозицию модельного ряд LADA. Серийную продукцию представят пять моделей: седан LADA 1118, LADA 111 и LADA 112, а также две модификации автомобиля LADA 4x4.
Ближайшую перспективу АВТОВАЗа продемонстрируют два хэтчбека LADA 1119, один из них - в исполнении «люкс». Два спортивных автомобиля - хэтчбек LADA 1119 SPORT и LADA 112 VK S2000 представят раздел перспективных и концептуальных разработок

Kalina v Německu

Napsal: ned říj 08, 2006 10:52
od JakubN
Ahoj, možná to tu už někdo psal, ale dnes jsem si všimnul, že v Německu již je Kalin k mání. Vizte http://www.lada.de !

Napsal: ned říj 08, 2006 11:14
od Laďuša
A my furt nic, sakra?????? :!:

Kalina

Napsal: ned říj 08, 2006 13:15
od JakubN
Tak zaváděcí cena v Německu je 8 240 € (inzerují 7 990 €, ale prodávají verze jen s metalízou za vyšší cenu). Když porovnám ceny ostatních modelů D/CZ, tak, pokud český dovozce zvloí stejnou cenovou strategii, by se Kalina sedan 8V (VAZ 1118) měla u nás prodávat za 217 000 Kč (posilovač řízení, 2x airbag, metalíza, ostatní vybavení jsem nezjistil).

Napsal: pon říj 09, 2006 07:34
od danielTIR
Cena je to docela dobrá, ale na LADU nevýhodná. Jelikož v tomto segmentu je s čeho vybírat a pochybuju že zrovna LADA bude to první po čem lidé sáhnou. Navíc nechápu myšlenkové pochody LADY, že vždy uvádí na trh nejdříve sedan. V segmentu malých vozů není o sedany téměř žádný zájem ( viz škoda fábia - sedan, kdy škoda v nové generaci fábia, nepočítá s výrobou sedanu z důvodů malého zájmu).Oproti tomu v kombíku by měla LADA poměrně šanci.Ale kombík s jejich rychlosti přijede tak koncem příštího roku. Až všechny významější automobilky postaví v Rusku své továrny a LADA bude mít stále prodlevy socialismu, bude to její začátek konce.

Napsal: pon říj 09, 2006 09:33
od tavri
Já jsem na tu cenu zvědavej, dlouhodobě prognózuji 249000. Když vezmu německou cenu s metalízou a vynásobím 28, vyjde mi 230 720, U nás je o 2 % vyšší DPH a jsme na 235 tis ;-) Uvidíme...

Napsal: pon říj 09, 2006 10:46
od Jiri
jo v desitkove rade se k nam sedan prestal dovazet uplne - prave pro mizivy zajem:-)
v rusku je pry zas maly zajem o kombiky.
Jejich blbost, ostatne trh je presyceny...
Kdyz prodavat nechteji tak at neprodavaji- je to jejich volba....:-)
JE to dano tim ze CS autloda patri ruske fabrice
Jakub: On nemecky dovzce (pusobi i v Rakousku) je soukroma firma co musi vydelavat a jiny prostor nez Rakousko a Nemecko nemá..

Napsal: pon říj 09, 2006 17:14
od dmatej
Sadská na stránkách zase tvrdí, že sedan je, ale jen na požádání.

Napsal: pon říj 09, 2006 17:33
od radek mb
dmatej píše:Sadská na stránkách zase tvrdí, že sedan je, ale jen na požádání.
máš na mysli 110,že jo?

Napsal: pon říj 09, 2006 17:35
od dmatej
jj

Napsal: pon říj 09, 2006 17:42
od radek mb
Nedbala ze Sadský znám osobně,docela pohodovej chlap.Ale kdyby nedělal generálky motorů na jiný auta,tak ten autosalon Lada ho dovede ke krachu... :|