Stránka 12 z 15
LADA drift
Napsal: sob zář 18, 2010 18:53
od yokodrift
No nechci žádné razantní úpravy,ale jen aby to takhle jezdilo...
http://www.youtube.com/watch?v=wan8-B1j3AM a vypadalo to podobně jak v tom TOPGIRU....takže tak.... žadný extrém!A ještě nějaké videjko....
http://www.youtube.com/watch?v=0WgLqXB9N_A&NR=1
Napsal: sob zář 18, 2010 19:42
od radek mb
Tak to nevim,co se představuješ pod pojmem extrém....Jinak inspirace videjkama by byla,teď by to chtělo něco konkrétního.
Napsal: úte zář 21, 2010 06:23
od Ondra 07
yokodrift píše:No nechci žádné razantní úpravy,ale jen aby to takhle jezdilo...
Tak to si muzes vzit poradove cislo a stoupnout do fronty
yokodrift píše: a vypadalo to podobně jak v tom TOPGIRU...
ta stejna fronta, takze stojis spravne
Nechci te nijak popichovat, ale tema jsi zalozil skoro pred mesicem, co jsi za tu dobu na aute udelal? Cucet na madarsky videjka a chtit takovy stroj je sice pekne, ale v garazi nebo kde se to samo neudela pro tvy modry oci
Jak jsem psal, tady na foru nikdo takove auto nema, takze rozhodne necekej podrobny recept jak takovy auto upict. Ale prasknu clena jmenem Myso, ktery jezdi rally a stavi soutezni auto, myslim ze by ti mohl hodnotne poradit cim a jak zacit. Pokud nevis kudy kam, zacni vecma co vidis na tech videach. Jak myslis ze jsme zacinali my? Inspiraci z internetu a zkousenim novejch dilu a realizaci vlastnich napadu. Malej hlubokej volant, anatomicka sedacka + aspon 3 bodove pasy, integrovany ochranny ram (ktery ti mimo jine zaruci ze pri takovem rezimu provozu stale pujdou otvirat dvere). Kvalitni silembloky do naprav (powerflex), vyztuzena ramena a tyce zadni napravy, plynokapalinove tlumice (pro zacatek aspon MSGermany). Kvalitni svislaky, cepy rizeni, vrtane kotouce s mekcima deskama, rozsireni obou naprav, nizkoprofilove 15"-16" alu disky. Motor tak s dvojnasobnym vykonem a kroutakem, nez jsou seriove parametry, samosvorny diff (aspon 50%). Pak to vyzkousej, zkus si prvni jizdu bokem a pokracuj v progresu.
LADA drift
Napsal: úte zář 21, 2010 08:29
od yokodrift
Ondro 07 to jsem chtěl slyšet...máš recht.Teď,jak jsem říkal dávám dohromady finance.Ale ledy se hnuli...sháním-řeším motor 1.6 lada nebo 1.6 dohc fiat třeba přidřený.Narazil jsem na kluky kteří dělají hobby rally tak se teď řeší jakým spúsobem vyhnat výkon,jestli jenom karbrací nebo turbem.Jinak žádné rámy nic takového!!!!Chci aby to na první pohled vypadalo jako obyčejná 2107...prostě klasika...
Re: LADA drift
Napsal: úte zář 21, 2010 09:24
od Ondra 07
yokodrift píše:Narazil jsem na kluky kteří dělají hobby rally
predpokladam ze jejich auta vypadaji jako naproste seriovky...
yokodrift píše: tak se teď řeší jakým spúsobem vyhnat výkon,jestli jenom karbrací nebo turbem.
Ano s turbem to bude vypadat jako seriie.
yokodrift píše: Jinak žádné rámy nic takového!!!!Chci aby to na první pohled vypadalo jako obyčejná 2107...prostě klasika...
A videl jsi nekde takovou proste klasiku driftovat tak jak si predstavujes? Chces po parniku aby stihal jachtam... Bez ramu se ti to bude kroutit a tim padem pujde dolu ovladatelnost.
Napsal: úte zář 21, 2010 11:42
od Yellow01
Celá konstrukce karosérie je poplatná době svého vzniku, když si vezmu třeba konstrukci prahů, tak máme 1mm plech vnitřní, 1 mm plech prostřední výztuha a 1 mm plech vnější. Navíc je prostřední plech jenom rovnej pás. A všechno je to vyrobený z hlubokotažnýho plechu, což znamená že se to poddává silám, který na to v krutu působí. Teď si vezmu moderní auto - vnitřní plech 2 mm ocelovej, s pravoúhlým ohybem. Vnitřní výztuha 2 mm ocelovej plech vylisovanej do profilu U, s několika malými přídavnými výztuhami v oblasti sloupků. Vnější oplechování je už jen 0,8 mm hlubokotažnej plech. A tímhle systémem je dělaná celá kastle, všechny nosníky, výztuhy a příčky jsou dělaný z ocelových plechů. Když jsem dělal karosařinu v servisu, tak jsme opravovali převážně zánovní fordy a můžu říct, že při rovnání svazků nosníků se kolikrát až trhaly řetězy.
Z toho plyne, že má-li se lada postavit v soutěžích proti moderním autům, je třeba zvýšit tuhost karoserie a zpevnit podvozek, jinak je celkem bez šancí, i kdyby měla 200 koní pod kapotou. Pokud chceš, aby ti auto jezdilo jako maďarský speciály a hodláš jenom upravit motor, tak se do toho snad ani nepouštěj, protože budeš zklamanej.
LADA drift
Napsal: úte zář 21, 2010 15:38
od yokodrift
Souhlas...Ono to ale nějak dopadne...jak,to se uvidí...
Napsal: stř zář 22, 2010 08:50
od Ondra 07
Yellow01 píše:Z toho plyne, že má-li se lada postavit v soutěžích proti moderním autům, je třeba zvýšit tuhost karoserie a zpevnit podvozek, jinak je celkem bez šancí, i kdyby měla 200 koní pod kapotou. Pokud chceš, aby ti auto jezdilo jako maďarský speciály a hodláš jenom upravit motor, tak se do toho snad ani nepouštěj, protože budeš zklamanej.
Amen
To se ti tady snazime celou stranu vysvetlit. Ale nepropadej panice s tim ramem. Ramu existuji minimalne 3 typy a pak kazdej ma dalsi moznosti modifikace. Pro tebe, by byl asi nejlepsi lehky ram pouzivany do vrchacu, obsahuje jen polovinu vzper nez klasicky rally integrovany. Trubky jsou navic stihlejsi, takze neni v aute na pohled tolik napadny. Kdyz si domluvis aby ti trubky privarili i ke sloupkum A,B a v miste nad okenim ramem, vzadu bude jen jedna sikma vyztuha. Kazdopadne se zadnima sedackama se rozluc
Nalakujes do barvy interieru, na okna das folie s aspon 50% zatmavenim, zadni sklo 100% a nikdo ram neuvidi zvenku.
Dalsi moznosti je ram sroubovaci, ale ten ti ze vsech ramu spevni auto uplne nejmin a bourat bych s nim nechtel uz vubec, nekde se ustrihne sroubek a tycka te liskne po pastece
Nemluve otom teda ze na soutez musis mit vzdy helmu.
Nikdo ti nezakazuje to zkusit bez ramu, ale myslim ze lady docela zname a jsou zakony materialu a fyziky, ktery ani nejnadsenejsi z nas nemuze ochcat. Vzhledem k tomu vsemu vyse napsanemu se musis rozhodnout jestli chces klasiku nebo driftmachine, oboje soucasne nejde. Kdyby to jen trochu slo, tak ma takove auto tady na foru kazdy, nemyslis?
Jestli se spokojis s klouzanim po sterku nebo bahne, mokrym asfaltu, nekde na venkove kolem baraku, tak ti na to bude stacit ta klasika.
Napsal: stř zář 22, 2010 10:48
od Martin H.
No někde na začátku tématu, jsem tady psal, že to radši za čtyřicítku koupím,aby nedošlo ke zničení zachovalého kusu....a se zájmem to sleduju, jak se to tu vyvíjí...
každopádně mě to nezklamalo..směřuje to tam, kam jsem si myslel...radši nebudu psát kam..nestojím o bludišťáka
LADA drift
Napsal: stř zář 22, 2010 19:53
od yokodrift
Tak jinak...nechci tady řěšit pořád dokola že auta je škoda atd.Škoda byla toho,že děda s autem nejezdil,někde jsem slyšel že auto je prej od toho aby člověku sloužilo....jestli ho rozřežu nebo ho připravím na hobby drift je snad jedno.Sem by měli psat lidi co zajimá drift a co jezdí drift z LADAma tak jako v Maďarsku.Toď vše.
Nebudu řešit auto za 20 tis když mi doma parkuje model rc auta za 50 klacků.... a tady na videu nevidím žádný rám pánové,rám zbytečnost...
http://www.youtube.com/watch?v=0WgLqXB9N_A&NR=1
Napsal: stř zář 22, 2010 20:08
od Jelen
Tak takový tu asi nenajdeš. To musíš na nějaký maďarský fórum. Maximálně tu najdeš pár lidí, co se o to zajímá.
Napsal: stř zář 22, 2010 20:16
od Martin H.
Yellow01 píše:Celá konstrukce karosérie je poplatná době svého vzniku, když si vezmu třeba konstrukci prahů, tak máme 1mm plech vnitřní, 1 mm plech prostřední výztuha a 1 mm plech vnější. Navíc je prostřední plech jenom rovnej pás. A všechno je to vyrobený z hlubokotažnýho plechu, což znamená že se to poddává silám, který na to v krutu působí. Teď si vezmu moderní auto - vnitřní plech 2 mm ocelovej, s pravoúhlým ohybem. Vnitřní výztuha 2 mm ocelovej plech vylisovanej do profilu U, s několika malými přídavnými výztuhami v oblasti sloupků. Vnější oplechování je už jen 0,8 mm hlubokotažnej plech. A tímhle systémem je dělaná celá kastle, všechny nosníky, výztuhy a příčky jsou dělaný z ocelových plechů. Když jsem dělal karosařinu v servisu, tak jsme opravovali převážně zánovní fordy a můžu říct, že při rovnání svazků nosníků se kolikrát až trhaly řetězy.
Z toho plyne, že má-li se lada postavit v soutěžích proti moderním autům, je třeba zvýšit tuhost karoserie a zpevnit podvozek, jinak je celkem bez šancí, i kdyby měla 200 koní pod kapotou. Pokud chceš, aby ti auto jezdilo jako maďarský speciály a hodláš jenom upravit motor, tak se do toho snad ani nepouštěj, protože budeš zklamanej.
Taky jsem už nějaký upravený žiguly viděl, abych nevypadal jenom jako leštěnkář
Ale bez trubek apod. jako psal Yellow a s 200 koňma to fakt nefunguje.. ono koukat na videjka nebo cpát do auta prachy a práci s nejistým výsledkem je fakt dost rozdíl. Dělal jsem do šroubku svoji nivu a bez úprav, takže asi trošku vím o čem mluvím. A už sem nenapíšu ani řádek, slibuju
Napsal: stř zář 22, 2010 22:58
od MartasBrno
yokodrift píše:jestli ho rozřežu nebo ho připravím na hobby drift je snad jedno.
Nebudu řešit auto za 20 tis když mi doma parkuje model rc auta za 50 klacků...
Jak libo. Někteří z nás koukají taky trochu kulturníma očima, z jiného úhlu.
Budiž ti přáno hodně úspěchů.
Napsal: stř zář 22, 2010 23:42
od Laďuša
yokodrift píše:.Sem by měli psat lidi co zajimá drift a co jezdí drift z LADAma tak jako v Maďarsku
A odteď je téma mrtvý
Nicméně ber to s rezervou, každej má svuj názor a v každým tom názoru se dá najít kousek pravdy, ale to eště neznamená, že všechno musíš přijmout
A ta kultura je taky různá, takže já jsem třeba zvědavej, jak (a zda) to bude pokračovat
Napsal: čtv zář 23, 2010 07:11
od peet2101
Tak když sem mají psát jenom driftaři, tak já sem napíšu a budu se považovat za DK.
yokodrift, Pokud to chápu, tak už máš auto a 12 stránek tématu s drift videama a otázkama stylu Jak postavit madarskou drift machine?
Nechtěl by si pro změnu natočit jak driftuješ ty, ukázat fotky co vlastně s autem děláš nebo něco podobnýho?