Stránka 12 z 40
Napsal: sob črc 24, 2010 19:03
od Chester
plavec píše:přesně 82 pumpnutí
pozorna rychlost pumpování... s teplotou se nezanedbatelně mění objem vzduchu
Napsal: sob črc 24, 2010 19:38
od ger007
ked je kolo dobre nafukane a trpnes po nom prstom musi zazvonit
Napsal: sob črc 24, 2010 20:28
od Laďuša
Guma zvoní?
Napsal: sob črc 24, 2010 20:29
od ger007
ked natlakujes dobre dusu tak ti zazvoni ram kolesa "disk"
Napsal: sob črc 24, 2010 20:44
od Marťas
ger007 píše:horak 6
Když do toho nacpu 2,8, Tak už mam pocit, že je to moc a boří se to v blátě. Jinak v zimě jsem v závějích jezdil na 1,1, občas i míň a drželo to super
Napsal: sob črc 24, 2010 20:45
od ger007
tak v zime samozrejme, pri zjazde upustis aj na 2 ale potom dofukat
Napsal: sob črc 24, 2010 20:49
od Marťas
ger007 píše:tak v zime samozrejme, pri zjazde upustis aj na 2 ale potom dofukat
No jasně, na asfaltě bych po tom nejel.
Napsal: ned črc 25, 2010 12:26
od Saša
Tak až teď jsem se dostal k průběhu druhé Cyklobusové vyjížďky , tentokrát na Mukařov . Opět nádherné počasí (né to vedro z minulého týdne ani dnešních 16°C) Krásně jsem pojezdil hřeben místních hor (okolí Bukové hory) a pak pěkný sešup do Zubrnic kde jsem si prohlédl místní malé železniční museum a svezl jednomístnou drážní drezínou na ručně-nožní pohon (jede lépe než kolo) . Pak do Ustí n/Labem , prohlídka zdymadel a vodní elektrárny a po cyklostezce kolem Labe do LTM . Díky malé navigační chybě u vysílače na Bukové hoře jsem najel celkem 103km/den což už zůstane asi nadlouho nepřekonáno . Maximálka z minulé vyjížďky (71.9 km/h) se překonat nepodařila . Průměrná rychlost je "šnečích" 15.2km/h . A spotřeba PHM byla 6 orosených G
Napsal: ned črc 25, 2010 21:04
od plavec
Marťas píše:Jinak v zimě jsem v závějích jezdil
To mne již docela omrzelo v zimě jezdit. Nemohl jsem sehnat ani sněhový řetězy...
Chester píše:pozorna rychlost pumpování... s teplotou se nezanedbatelně mění objem vzduchu
Pravda, tuto veličinu jsem nikdy nebral v potaz, zřejmě proto se množství nahuštěného vzduchu v duši značně liší
Saša píše:Maximálka z minulé vyjížďky (71.9 km/h)
Na motorce. Na kole tomu totiž nevěřím.Při 60tce je jízda na kole totiž docela odvaha, natož přes 70, bejt to skládačka, a v tý rychlosti se rozpojit, nevím nevím, asi bys propálil kalhoty o asfalt
Napsal: ned črc 25, 2010 21:09
od ger007
na kole mam rychlostny rekord 110 km/h
vtedy mi nebolo vsetko jedno
Napsal: ned črc 25, 2010 21:23
od Laďuša
Moje kolo zažilo nejvíc asi 65 a už ani nechci znova.
Rychlosti k 50km/č mě lákají, ale kolem 60 už nemam dobrej pocit. Zvlášť, kdyby jste viděli moje kolo, tak asi nebudete chápat.
plavec píše: asi bys propálil kalhoty o asfalt
Kalhoty by hned zmizely a smrad pálený kůže nic moc
Napsal: ned črc 25, 2010 21:57
od plavec
srandičky srandičky. Až se vám někomu povolej řídítka jako mě, tak to je teprv něco.Pršelo, jel jsem co to šlo, abych byl co nejdřív na nádraží (tam přeložit kolo na lokálku a tou pokračovat domů) a v Bechyni na mostě co je společnej pro auta i vlak jsem "vlítnul" do kolejí, ty mě vyhodily, takže jsem "klopýtnul" nooo udělal jsem takovej taneček i s kolem a řídítka se povolily, jentaktak sem to zachránil před dlouhým volným pádem do řeky Lužnice. Myslím že jsem tenkrát ignoroval značku "Cyklisto sesedni z kola"
Napsal: stř črc 28, 2010 22:04
od dmatej
ger007 píše:na kole mam rychlostny rekord 110 km/h
vtedy mi nebolo vsetko jedno
Taženej čím? Na jakým kole? Volným pádem? Perpetuum mobile? Spočítá někdo potřebnej převod?
Já mám nejvíc 74km/h, dokonce jsem i stíhal šlapat, což se mi teď nedaří ani omylem už při 68 ... teda, teď ... dneska jsem asi po měsíci jel těch 6,5 km do práce po Plzni a přijel jsem s průměrem 24.5km/h, plícema někde na cestě a tmou před očima
Kde jsou ty časy, zrovna nedávno jsem to počítal ... 9,5km za 14:08 na stále stejným kole s rámem značky Favorit, polskou tvrdou sedačkou a širokými ocelovými berany, dvojtácem a klikami za 1300, brzdami za 500, polskou levou šlapkou a pravou z Favoritu r.v. cca 1970 ... 40,33 km/h průměr ...
Což mi připomíná, že bych měl koupit novej řetěz a pláště a duše ... klasika je klasika
http://www.dompot.cz/files/products/401150.jpg
- tohle je geniální, dá se s tím jezdit i na sněhu a když se nad tím zamyslíte, je ten vzorek parádní kompromis - nebo snad ani ne kompromis. V lednu jsem na tom jezdil sněhem, což je něco pro mě, když lidi v autě koukaj, jak cyklista jede do kopce, do kterýho oni hrabou na místě
Napsal: čtv črc 29, 2010 05:44
od ger007
prevod ti presne poviem, v predu pila co ma 56 zubov vzadu kolecko 11 zubov, bolo to z kopecka, chvilu som bol schovany za kamionom a potom som sa rozbehol a z prava ho obehol, ale rychlejsie uz sa na tych prevodoch ist neda
Napsal: čtv črc 29, 2010 10:31
od MacGyver
Takovoudle pneumatiku mam taky, měl jsem zkaženej ráfek a když jsem pěkně nafoukal, tak mi občas vylezla zpod pneumatiky duše. Jedenou jsem zase na Essu pěkně nafoukal a zrovna když jsem si to svištěl dolů po Studentské, tak koukam, jak se zase duše dere ven. Tentokrát to ale nebylo v malé rychlosti jako párkrát předtim ale v takovejch 30km/h. Samozdřejmě jsem se svýma brzda vyrobenýma z klínového řemenu nedokázal zastavit na místě a tak se kolo asi 3x protočilo a na 4té protočení už to duše nevydržela a praskla. Naneštěstí jsem projížděl zrovna kolem autobusové zastávky kde ta rána vzbudila značný rozruch. Paní s kočárkem, která v ten okamžik byla vzdálena asi 3m nadskočila a dítě začalo řvát, důchodci na lavičce se začali chytat za srdce, no prostě strašná ostuda
. To mě přinutilo vyměnit ráfek za jiný, který má zase špatný ložiska. Já to spravit neumim a v servise na mě koukali jak na nějakýho exota, tak kdyby někdo o přebytečném ráfku věděl, rád se ho ujmu. Zase kupovat nový v obchodě nepotřebuju.
Nevíte náhodou, kde dneska vlastně Favorit kola dělá? Fabriku v Rokycanech jsem nedávno viděl v aukci a nějak se mi nezdá, že by to montovali pořád tam. Jestli to neni nějak jako se sirkama Solo Sušice, kde nechali jen značku a sirky dělaj snad někde v Indii