Stránka 110 z 117

Napsal: pon dub 25, 2011 19:14
od Petanek2101
taky bych černou nedaval,se to v tom pak ztratí,pekně stříbrnou ad svítěj.

Napsal: pon dub 25, 2011 19:30
od cackler
Ladám slušeji bílá kolečka ;)

Napsal: pon dub 25, 2011 19:33
od Atex
No ta bila me uz take napadla, ale myslim si ze pro tento styl alu se to moc nehodi. Asi je necham stribrne, zalezi co na to rekne vyvazovacka a pak se uvidi co dal :-)

Napsal: stř dub 27, 2011 10:31
od Atex
Konecne je venku. Podle ocekavani to psychicky nevydrzelo lozisko Sachs (pri protoceni v ruce vrni jako kocour), prekvapilo me ze lamela Sachs je podle me 80%, ta je asi dost dobra. Pritlacak budu davat zpet, protoze stejne nemam druhy. Udelal jsem detailni fotky, kdyby nekdo nasel jakysi zadrhel tak me vcas zastavte, protoze si jdu dat kafe a montuju to vsechno zpet, mam malo casu :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: stř dub 27, 2011 15:53
od Little Red Riding Hood
jak vypadá to ložisko z druhé strany??.. jak moc je vytlačené od vidličky??.. jinak kolik si tak na něm mohl asi najet??..

Napsal: stř dub 27, 2011 18:07
od Atex
Lozisko vypada takto, otlacene neni temer vubec, jen se vevnitr "vysypalo".

Prosimvas, mohl by mi nekdo odborne poradit jaky olej do toho mam koupit? Tento se prodava na kazdem rohu, ale nevim co na to rekne turbina http://www.olejshop.cz/oleje/automobilo ... b3-4litry/
A prosim vyvarujme se radam typu "jo to tam nalej, stejne s tim nejezdis".

EDIT: Mozna snad by me jen zajimalo, jaky je rozdil mezi olejem s oznacenim SM/CF a SL/CF.

[img][img]http://img560.imageshack.us/img560/2075/222221.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Napsal: stř dub 27, 2011 19:28
od Puhi
Atex píše:SM/CF a SL/CF.
ako poradiť ti úplne presne neviem, ale čím vyššie písmená (v abecede) tým kvalitnejší (a drahší) :) to som opäť tresol čo, ale presnejšie ti to tu napíše zrejme marek :roll:

Napsal: stř dub 27, 2011 19:31
od MartasBrno
Tady je stručný popis tříd olejů.

http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... =mot_vykon

Jako příklad SC/CB , první půlka - SC - je pro benzinové motory, druhá půlka - CB - pro naftové.

Napsal: stř dub 27, 2011 19:41
od Atex
hm, podle tech tabulek (diky MartasBrno, ) bude magnatec dobry pro muj motor (A3/B3). J akorat nevim, aby se mi neposkodila nejak turbina, to asi nehrozi u dnesnich oleju co myslite?

Napsal: stř dub 27, 2011 19:46
od MartasBrno
Nejde někde stáhnout návod k autu, ze kterého turbo pochází? Tam bude správnej olej napsanej.

Napsal: stř dub 27, 2011 19:58
od Atex
Ma tam patrit Selenia Gold 10W-40 - ACEA A3/B3/B4 API SM/CF, VW 502.00, 505.00, MB 229.1

Tam je prave to SM/CF.
K vyrobku: V souladu s pokyny konstruktora (FIAT) se doporučuje olej vyměnit max. každých 15.000 km v motorech s nasáváním, s turbodmýchadlem nebo víceventilových.

Napsal: stř dub 27, 2011 20:03
od MartasBrno
Takže když v tom předpisu figuruje oboje označení, jak A3/B3, tak i SM/CF, tak bych vybral olej, kterej ani v jedné z těch klasifikací není horší. Takže jsi to zřejmě vybral dobře.

Napsal: čtv dub 28, 2011 06:59
od Luděk Musil
Atex píše:Selenia Gold 10W-40 - ACEA A3/B3/B4 API SM/CF, VW 502.00, 505.00, MB 229.1
Spíše než dodržet SM/CF bych se snažil dodržet ty další normy. Norma SM/CF je taková .. ehm ... dost obecná. L.

Napsal: čtv dub 28, 2011 10:16
od Atex
Tedy dobra, Koupil jsem magnatec 10W-40 A3/B4 API/ISLAC SL/CF, prodejce mi sam rikal ze turbine nic nehrozi s timto olejem.. Ufff uz aby to bylo, nemuzu se dockat

Napsal: sob dub 30, 2011 08:23
od Atex
Tak stary olej ma svych poctive odpracovanych 50km a stehuje se do otcoveho forda
Obrázek

Nastupuje Magnatec, na kterem je dokonce norma od Fiatu :?:
Obrázek

Vyfuk bude za chvili na svem miste
Obrázek

Jen co se poradne povesi za kastli
Obrázek