Stránka 109 z 191

Napsal: úte dub 06, 2010 15:23
od Marťas
Cyklus se blíží ke konečné fázi, buďto se ihned zopakuje, nebo nastane extrém a teprv pak se zopakuje :D

Napsal: úte dub 06, 2010 15:24
od Puhi
zigul01 píše:pred dvouma tydnama se steloval predstih podle stroboskopu
Ako môžeš nastaviť štandardný predstih na takýto motor? Nepoznám ten motor, ale už len to, že je tam (zrejme) znížená hlava a zrejme tam ani nemáš nastavovacie koleso na vačke dáva logiku, že predstih to potrebuje iný. Plus vačica... Zigul, daj predstih ako bol a potom hľadaj chybu prečo ti to nejde. Ako to ide teraz, by som ťa s prehľadom rezol mojou takmer sériovou 1.5 iba s bezkontaktom a dokonca s 3.9 difom :roll: nájdi chybu, predstih späť a konečne trošku porozmýšľaj predtým, než niečo "nastavíš" :roll: :roll:

Napsal: úte dub 06, 2010 15:28
od zigul01
no nevim jestli by si me dal ta 1700 bila neni seriova ,

Napsal: úte dub 06, 2010 15:33
od Puhi
zigul01, a čo je na nej "nesériové"?

Napsal: úte dub 06, 2010 15:37
od zigul01
takže : diferák , kanálky , pruchozí lauf , zapalování ,orezany box ze sport filtrem ,je to taky íčko a mel tam 100 oktan benzin natankovanej

Napsal: úte dub 06, 2010 15:46
od peet2101
Tady je krasně vidět kolik zbytečností máš na autě, vzadu sto světel, hi-tec tuning křídlo s přítlakem 150Kg, mlhovky... to všechno žere výkon.
Žárovky se mi zdají taky neorigo. Pamatuj že každý spotřebič co v autě máš (světýlka, rádio, ventilátory topení...) žere elektřinu, ta se musí někde vzít..a kde se vezme? no přece v baterce...a jak se do baterky dostane? no přece z alternátoru...a jak ji alternátor přemění? no přece z energie motoru. Když si takový závodník tak na to mysli a snaž se neplýtvat výkon na blbosti.
zigul01 píše:cerpadlo s opla
Netvrdím že sem nějaký zachránce ČJ, ale vím že se píše S kým čím a Z koho čeho...

Napsal: úte dub 06, 2010 15:51
od zigul01
:roll: ježiš tak sem se přepsal nooooooooo tady se neprobírá čeština ale auto !

Napsal: úte dub 06, 2010 15:55
od Veverka
Svícení mlhovkama jsem nepochopil,ale mezi námi-na tom videu ze streamu by tě předjela i š120,což teprve standartní 2101. Nevypadalo to dobře :roll: .

Napsal: úte dub 06, 2010 15:58
od zigul01
škoda 120 :?: :lol: jo urcite

Napsal: úte dub 06, 2010 16:05
od Puhi
zigul01 píše:zapalování
čo preboha ma robené s ičkovým zapaľovaním? :roll: Ale beriem späť, nedá sa tvrdiť že by som ťa predbehol pokiaľ si to nevyskúšame, čo v blízkej dobe asi ťažko.
peet2101, spotrebiče "berú výkon" iba ak sú zapnuté takže v tom problém nieje

ps. o koľko je 01 ľahšia od 03/06? tam v tom odľahčovaní asi až toľko vedy nebude, atexova 06 je ťažšia že :roll: niekde máš v tom aute problém, treba hľadať

Napsal: úte dub 06, 2010 16:16
od peet2101
Puhi píše:peet2101, spotrebiče "berú výkon" iba ak sú zapnuté takže v tom problém nieje
Já směřoval hlavně na ty světla která v posledním videu byla rozsvícena, a na žigulovo dřívějíší snažení s neonama.

Dle mého názoru žigul nacpal dobrý motor do auta který na to nemělo podvozkově a pak hledal závadu na motoru s heslem jaktože mi to nejede jak atexovi, přitom problém může být někde uplně jinde. A pak jenom šteloval a šteloval až ho z toho boleli oči...

zigul01, dáš ruku do ohně za to že je na autě vše v pořádku?? Myslím tím brzdy, kola, ložiska, převodovku, kardan....

Napsal: úte dub 06, 2010 16:30
od zigul01
brzdy jsou v poradku , loziska taky , prevodovka též ale kardanku nevim no ani nevim jakej tam je diferak

Napsal: úte dub 06, 2010 16:41
od Ivo
zigul01 píše:takže : diferák , kanálky , pruchozí lauf , zapalování ,orezany box ze sport filtrem ,je to taky íčko a mel tam 100 oktan benzin natankovanej
Nevím jaký diferák tam dali, tak to nechám být. Nevím co měl s kanálkama, ale v domácích podmínkách, kdy jsem viděl, že dělali auto v podzemních garážích nějakého obchoďáku, bych tomu velký význam nedával. Nevím co je průchozí lauf, ale asi sundali katalyzátor, takže něco málo v otáčkách. Stejně tam máš ještě další dva tlumiče. Zapalování už zmínil Puhi. Taky nechápu, co na něm vytunili. Ořezaný filtrbox se sportovním filtrem, dejme tomu. 100 oktanový benzín, nejsem si jistý, jestli je to ruské íčko schopno na to reagovat kladně. Nezkoušel jsem to, protože je to podle mě zbytečné. Nezlob se na mě, ale to je sériovka, jak víno. A nebo mám svoje auto taky pořádně vytuněné, ale v tom případě nechápu, proč mi to nejede.

Kdybys místo toho věčného vymlouvání, že nevíš, jaký tam máš diferák, prolezl forum a zjistil postup, jak to zjistit. Ulehčil jsem ti práci, je to tady: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=7702

Napsal: úte dub 06, 2010 16:47
od Lada Rider
Tato tema je proste epicka :lol: Jednoznacne vedie s 52000 navstevami :P

Napsal: úte dub 06, 2010 16:51
od zigul01
Ivo: díky :wink: