Stránka 108 z 120

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 13:16
od ger007
spraaavne

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 14:29
od dvk
Problém nebude v těch 13.5V, ale v těch 180mA !

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 14:50
od JmJ
dvk píše:Problém nebude v těch 13.5V, ale v těch 180mA !
ja v tom nejsem odbornik, ale jestli ma pri zvysenych otackach 13.5 V na baterce, tak to neni nic moc teda. ideal je nekde 14.4, 13.9 - 14.0 to bych jeste bral, ale co je min mi uz prijde podezrele :-)

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 14:54
od Luděk Musil
Ideál by měl být 13,8 - 14,0. V pohodě mi připadá být i těch 13,5
14,4 už je moc (leda by tam měl nějakou z Forda či čeho, který jsou na takový napětí stavěný).
Jak píše DVK - problém je v tom velkým klidovým odběru ... to jsem neměl (já měl max někde kolem 70 mA) a nemám ani já. L.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 15:19
od JmJ
no 14,1 - 14,2 bezne mela 2111 a rekl bych, ze i 2104 pred tim, nez sem tam dal regulator na 14 V mela na baterce pres 14 V. Jak sem uz psal, odbornik nejsem, ale muj otec temhle vecem pomerne dost rozumi a vzdy mluvil o idealu 14,4 V. A u vsech aut od feldy pres nissana a cert vi co jsem vzdy nameril pres 14 V, spis k tem 14,4. Toz tak.

Velky odber je jiste hlavni pricina, ale museli byste me presvedcovat hodne dlouho o tom, ze 13,5 pri zvysenych otackach primo na beterce je bezproblemove dobijeci napeti :-)

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 16:28
od Křečík Barbuška

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 18:04
od Majo
13,5 je uplna pohoda. mne kombik dobija dlhodobo 12.5-12,8 a uplne to postacuje. nehovorim, ze je to tak spravne, ale rozhodne horsich je tych 180mA kludoveho odberu u teba. ja mam 15mA a to mam dvojcestny alarm.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: pon říj 20, 2014 20:58
od Cory
Mne to cez 13V neprejde ani keby neviem co bolo...

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 05:42
od Luděk Musil
Já to tedy dnes doma taky změřím, ale mám pocit, že mě ten alternátor (Magneton 14V/70A) dává 13,3.
A klidový odběr jsem (zatím) neměřil, ale je také možno. Zatím je to bez alarmu/centrálu. L.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 06:19
od dvk
Terrano mi dobíjí 13.5 V stále :P

K tomu rádiu - buď je to nekvalitní výrobek nebo možná je jen špatně zapojené. Měl jsem stejný problém s mojím rádiem, taky mělo klidový odběr přes 100mA. Mrkni, jestli rádio nemá dva napájecí vstupy. Jeden je udržovací (paměti předvolby atd.) - ten se připojí na stálé napětí, a druhý je silový - ten by měl být přpojen na svorku ACC spínačky - tzn. polohu kdy fungují spotřebiče v autě, ale při otočení klíčku na 0 se vypnou (nevím teď z hlavy, jak je to na Žihadlu, jestli taková poloha ve spínačce vůbec je). Pointa je, že pokud je rádio zapojené silovým vstupem na trvalé +, tak má vysoký klidový odběr i pokud se vypne. Naopak udržovací vstup má odběr v jednotkách mA.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 06:46
od JmJ
jistou roli muze hrat i to, jaky cas uplynul od zapnuti napajeni do radia a jinych ridicich jednotk. Zarizeni mohou mit vice rezimu, mezi kterymi se prepinaji. Viz imobilzery aps? ktere po pripojeni napajeni jsou v bdelem rezimu a po nejake minute prejdou do rezimu spanku s nizsim odberem, ze ktereho se proberou az vnejsim signalem. Radio panasonic (jina rj v moji 04 neni ;-) ) ma po pripojeni napajeni take chvili vyssi odber, ktery po desitkach vterin klesne.

Ona ta radia obecne po vypadku napajeni delaji rady ruzne vylomeniny jako je vybliti cd, samovolne zapnuti, uvitaci demo rezim a cert vi co.

Kdysi sem meril klidovy odber golfu a tam cca minutu po zavreni auta centralem byly silene hodnoty a pak to to bud naraz nebo ve vice fazich postupne padalo na rozumne hodnoty.

Btw ja mam na baterce 13,98 V pri zvysenych otackach. Jestli ty hodnoty merite na volnobeh, tak pak takove jiste muzou byt a nemusi to nic zleho znamenat.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 07:52
od Drobek81
JmJ píše:Starlajn? Ze by to byla bananova baterka? :-)
jj, protoze ze tri baterek mela nejvyssi napeti :-) Pritom nabijeny byly zaroven, jedna je dokonce zanovni a mela nizsi napeti nez ta Starlajn...treti vartu nepocitam, to sou baterky spise do fiatu nebo alf, kde se to ztrati...

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 08:14
od Veteranista
Starline baterie vyrábí Varta :mrgreen:
Jinak jak píše JmJ, některá auta "usínají" i 20 minut

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 08:22
od dvk
No dobře dobře, ale položme si otázku - je toto případ 2104 ? :mrgreen:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Napsal: úte říj 21, 2014 08:27
od Veteranista
Vzhledem k tomu, ze tam ma motor z rady 110 s jednotkou, central, radio a buh vi co, muze klidne