Re: Coryho 2105
Napsal: pon led 30, 2023 18:31
Odkedy sa remenovy vyrabal s 1,6
Jsou i řemenové 1.7Dusan píše:Odkedy sa remenovy vyrabal s 1,6
Každý z těchto motorů má jinou charakteristikuPanthymaeus (Honza) píše:Mám na chatě 2x 2104 s 1.3 a mám trochu pochybnosti, že mi budou po navyknutí na 1.7 vyhovovat.
Luďku, je to trochu inakLuděk Musil píše:Každý z těchto motorů má jinou charakteristikuPanthymaeus (Honza) píše:Mám na chatě 2x 2104 s 1.3 a mám trochu pochybnosti, že mi budou po navyknutí na 1.7 vyhovovat.
2104/1300/50 je 66x80, podčtvercový motor, s charakteristikou živější ve vyšších otáčkách
21213/1700/62 je 76x82, téměř čtvercový motor, s charakteristikou spíše tahoun
Takže ke každému jednomu motoru musíš přistupovat s jiným očekáváním. Nadneseně by se dalo říct, že jeden bude baletka a druhý zápasník SUMO .
L.
Já (vzadu v hlavě) tušil, že ten rozměr 76 není správný .Cory píše:2104/1300/48 je 66x79 /zdvih x vrtanie/
21213/1700/62 je 80x82
A na to se hodně těším, ač tedy mám pocit, že ta 1.7 krásně ožije po překročení těch 3500 otáček. U 1.3 to asi nebudu schopen říct vzhledem k absenci otáčkoměru. Ale je skvělé tahle logika skládání motorů a myšlenka že výměnou vnitřností lze objem navýšit. Otázkou je, na kolik to celkově vyjde a zda bude mít v době po opravení kastle smysl investovat do úprav vzhledem k rozsahu nájezdu.Luděk Musil píše: Takže ke každému jednomu motoru musíš přistupovat s jiným očekáváním. Nadneseně by se dalo říct, že jeden bude baletka a druhý zápasník SUMO .
L.
Těším se a děkuji předem.Cory píše: 2104/1300/48 je 66x79 /zdvih x vrtanie/
21213/1700/62 je 80x82
Urcite nejake fotky a report budu
To sice ano. To chápu, všechno stojí peníze, ale pokud se do doby než stihnu opravit karoserii politici nebo ceny paliv zblázní, tak to mojí chuť investovat dost omezí. Já si s touhle myšlenkou pohrávám celou dobu, co jsem se rozhodl, že tátovu 2104ku s 1.3 nenechám šroťáku, ale zase bych si rád nechal možnost historické atestace a případně veteránských značek což právě 1.6ka splňuje. Konečné rozhodnutí stejně padne až ve chvíli, kdy auto nebude mít díry a bude schopné projít technickou.Jan Vaníček píše:To je o srdci. Buď to chceš a jdeš do toho, ať najedeš nebo ne a stojí to peníze, nebo budeš jen snít, že by bylo, kdyby bylo ... . Já to mám tak, že se nadchnu, následně zhodnotím proveditelnost a finance a pokud to dává trochu smysl a stále i po 2 dnech nebo týdnu mám to "šimrání", tak do toho jdu, protože chci achci a chci. A nebo rychle vystřízlivím a už o tom nepřemýšlím, ani opakovaně ... .
Inu takže tak 60 by mohlo stačit, pokud si to člověk bude skládat sám? Alespoň taková je moje dlouhodobá představa podobné srandy.Cory píše:Na kolko vyjde taka uprava motora? No minimalne na cenu GO motora Popri tom samozrejme neostanem pri standardnej hlave