Stránka 106 z 117
Napsal: úte zář 07, 2010 14:57
od Cooper
rosta píše:podle mě to málo točí-brzo řadí, ale ten zvuk -když přeřadí ,je boží
No jo, jenže on je to oturbený motor, ten má krouťák o dost níž než atmosféra.
Napsal: úte zář 07, 2010 15:30
od Atex
Nevim v jakych otackach je nejvyssi vykon, ale jak turbina zacne tlacit tak to okamzite jede a to porad stejne az do vrchu. Samozdrejmne tim nemyslim otacky pod 2000. Aspon mi to tak pripada.
Napsal: úte zář 07, 2010 16:33
od Cooper
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... rbo-131hp/
Tady je graf, pokud je to ten motor....už od 1500 otáček to má okolo 150 Nm
Napsal: úte zář 07, 2010 16:58
od Atex
Tak po tom co psal
Cooper, jsem chvili brouzdal po netu a zjistil jsem ze mam prece jen jiny motor. Neni to ten klasicky 96Kw (131hp) ale trochu jiny s vykonem 97Kw (132hp). Mam totiz uplne jine rozvody nez ten druhy model. Znamy se mi divil ze mam jen dve remenice + tu malou na klice, tvrdil mi ze on ma 3, ted uz vim proc. Docela by me zajimal aktualni vykon motoru bez KATu. Ten kroutak se mi taky nezda, nekde v dokumentaci jsem se docetl 184NM, nevim...
96kw:
http://www.mjauto.cz/_kfoto/CONTICT651.JPG
97kw:
http://www.mjauto.cz/_kfoto/CONTICT670.JPG
Napsal: úte zář 07, 2010 18:36
od Ondra 07
Kroutak budes mit tak kolem 180-190nm, kdyz dobre. Dvojka ma neco pres 200nm snad 210 nebo tak nejak.
Napsal: úte zář 07, 2010 18:53
od Little Red Riding Hood
Atex, no pekné, krásnej zvuk, ale nějak ti to kozovatí né??..
Napsal: úte zář 07, 2010 19:47
od Atex
Little Red Riding Hood píše:ale nějak ti to kozovatí né??..
mi o tom mluv, jeste ted jsem z toho na prasky ... musim na pristi rok sehnat aspon 15ky, tady to je hrozne ...
Ondra 07 píše:Dvojka ma neco pres 200nm snad 210 nebo tak nejak.
Myslis Delta II 1.6 Turbo 8v?
Ten vykon me zajima, protoze:
1987 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 8v - 185hp
1989 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 16v - 200hp
1990 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 16v KAT - 177hp
Rozdil 23 koni, co to je za maras? Az takovy rozdil?
Napsal: stř zář 08, 2010 11:10
od Ondra 07
Atex píše:Rozdil 23 koni, co to je za maras? Az takovy rozdil?
Co se divis, kat, lambda, ty vyvazovaci hridele vemou vykon, vykon ti prida absence kompresoru posilovace rizeni a klimatizace. Cim vykonejsi motor tim vic vykonu pridaji zdanlive male upravy, jeste jsi porad zvyklej na lada motor co? Clovek se s tim pipla a nakonec...
Ehm, myslel jsem dvoulitr...
Napsal: stř zář 08, 2010 15:55
od Atex
Ondra 07 píše:Ehm, myslel jsem dvoulitr...
1987 Delta Integrale 2.0 (1995ccm) HF Turbo 8v - 185hp ma 304NM
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: stř zář 08, 2010 18:44
od Ondra 07
Atex píše:Ondra 07 píše:Ehm, myslel jsem dvoulitr...
1987 Delta Integrale 2.0 (1995ccm) HF Turbo 8v - 185hp ma 304NM
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak to ten muj bude mit asi 260Nm...
Napsal: čtv zář 16, 2010 12:05
od Atex
Dnes se mi myslim si postestilo, koupil jsem novou turbinu (starou) ale, Jakakoliv vule 0,0neco, zadne praskliny, je cele po kupe
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na to mem je vule 0,5-1mm, jsou tam zalomene dva sroubky a prasklina na vyfukove casti. Prodavac me ujistoval ze turbina je 100% v poradku. Ted to hlavni, po telefonu jsme se domluvili na 2000kc, ale v obchode jsem delal ze tomu strasne rozumim a zklepal ho na 1500kc.
![Obrázek](http://www.jpeg.cz/images/365_DSC00945_tn.jpg)
Napsal: pát zář 17, 2010 10:13
od Ondra 07
No pockej a co jsi teda koupil? Prosimte kde chodis na takove obchody? Nemel by tam jeste neco pro me? nejlip Garrett M4 v top stavu. To jsi hodne dobre vyresil, ja ti rikal nepropadej panice kdyz v tuning a e-shopech maji cenovky vyhnany nad 20tis.
Tak rychle nasroubuj a dej vedet jaky byl rozdil.
Jeste nez to nakopnes, kup nove srouby na hlavu, kdyz sroub jednou utahnes na spravny moment a pak sundas, tak by jsi ho nemel pouzit znova. Zkratka pokazdy kdyz sundas hlavu mel by jsi ji srovnat a dat nove srouby, nekteri vyrobci tesneni to uvadi jako nutnost pro zaruceni dobreho vysledku. U turbomotoru, navic soutezniho provozu to povazuju za nutnost. Kdyz jsou srouby vytahane (to nijak nepoznas) tak neudrzi spravny moment, proto jsi je musel asi dotahovat. Pak ti je i tesneni za 1500,- k nicemu. Sada stoji 500,- myslim ze to neni tak velka investice. Ale zalezi na tobe jestli chces vic jezdit nebo opravovat...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pát zář 17, 2010 10:46
od Atex
Ted jsem byl s tim u znameho co repasuje turba, rikal ze vule fakt jako nova, vypada dobre, ale zda se mu ze jde voce ztuha, asi nasledek delsiho pobytu v regalu. Tak mi to za 1000kc cele rozebere, vycisti, promaze, slozi a vyvazi. Dobry obchod ne?
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
zalezi co tam jeste najde ze..
Napsal: pát zář 17, 2010 16:30
od Saša
Rozebrat vyčistit a složit turbo je hračka jen se musí dát pozor na směrovou orientaci axiálních opdložek . jinak tam není žádný zádrhel .
Ondra 07 píše:Nemel by tam jeste neco pro me? nejlip Garrett M4 v top stavu.
Vyraž do Tuzexu (zběrné suroviny) né vrakáč tam nevědí co za to (tedy spíše vědí) . Od jisté doby se totiž zase mohou vykupovat motory a dost často se tam válejí i moderní s málo km (Fábia Octavia) . Tam za takový kousek dáš nejvíc 50kč a i to je předraženo (váha x cena)
Napsal: úte zář 21, 2010 07:10
od Ondra 07
Saša píše:Od jisté doby se totiž zase mohou vykupovat motory a dost často se tam válejí i moderní s málo km (Fábia Octavia)
Kdyby to bylo takl jednoduche, ale ja nemuzu nasadit kdejake turbo, potrebuju presny typ. Zaprve uz mam hotove svody s prirubou a zadruhe, muselo by mit stejne parametry a prubeh, abych nemusel RJ ucit nove kousky.