Stránka 106 z 124

Re: Fábie.

Napsal: pon lis 03, 2014 11:25
od Roman
Veverka píše:V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.
V Togliati majú zamestnanci nadpriemerné platy a manažéri im nosia na pás obložené chlebíčky :mrgreen:

Re: Fábie.

Napsal: pon lis 03, 2014 15:43
od Veverka
:mrgreen: nadprůměrné platy mají,alkohol a chlebíčky na mejdan si do práce nosí zaměstanci sami.Manažeři se slovy nového šéfa o dění v provozu vůbec nezajímají.

O HMCZ se povídají občas dost divné věci.Těžko říct jestli pravdivé.

Re: Fábie.

Napsal: pon lis 03, 2014 21:05
od zelvotron
Roman píše:
Veverka píše:V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.
V Togliati majú zamestnanci nadpriemerné platy a manažéri im nosia na pás obložené chlebíčky :mrgreen:
To sice asi nee, nicméně HMMC je tímhle proslulej.

Re: Fábie.

Napsal: úte lis 04, 2014 01:13
od Veverka
každý provoz má něco,ale želvotron plus-1

Re: Fábie.

Napsal: úte lis 04, 2014 12:56
od Pája
zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
Jak už psal JMJ, ani nevíš, co kritizuješ. :P

Re: Fábie.

Napsal: úte lis 04, 2014 16:32
od Marek
Když tu byla zmínka o motoru Felicie 1,6 a jeho hmotnosti: Ten motor je stará (dobrá) litina a váží přes metrák ;-).

Re: Fábie.

Napsal: stř lis 05, 2014 20:23
od zelvotron
Pája píše:
zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
Jak už psal JMJ, ani nevíš, co kritizuješ. :P

hlavně když to víš ty :wink:

Re: Fábie.

Napsal: čtv lis 06, 2014 17:55
od Veteranista
1203ku lze pořád koupit novou http://www.1203.cz/s1203_s1203_taz1500.htm

Re: Fábie.

Napsal: čtv lis 06, 2014 18:07
od Crocodile
UAZ-452 taky. :P

A Latviji v Lotyšsku lidi kolem Andrise dokážou taky ještě poskládat zčásti z nových dílů :P :P

Re: Fábie.

Napsal: úte lis 18, 2014 07:43
od Marek
Hoši, tak jsem v tom i seděl. V pátek začal oficiální prodej a autosalony měly takové ty předváděčky pro veřejnost.

U nás byly tři Fabie - 1,0 HTP / 44kW, 1,2/16V TSi / 81kW a 1,4 TDi / 77kW. Zkusil jsem si všechny i projet (ze známosti se šéfem techniků) a musím říct, že každý motor má něco do sebe.

Nejvíc mě oslovila ta verze 1,2 TSi - dynamika jako prase a spotřeba navzdory tomu velmi rozumná. Litránek byl takový tupější, ale co čekat od HTP, že? Nicméně do města dobré. Nafta jela moc pěkně, je to něco úplně jiného než bývaly 1,4 TDi PD dřív. Tohle má zcela jiný průběh točivého momentu, je to CR a jede to mnohem příjemněji. Spotřeba při velmi lehké noze pod čtyřmi litry.

Re: Fábie.

Napsal: čtv lis 20, 2014 14:44
od Panthymaeus (Honza)
Marek píše: Nejvíc mě oslovila ta verze 1,2 TSi - dynamika jako prase a spotřeba navzdory tomu velmi rozumná. Litránek byl takový tupější, ale co čekat od HTP, že? Nicméně do města dobré. Nafta jela moc pěkně, je to něco úplně jiného než bývaly 1,4 TDi PD dřív. Tohle má zcela jiný průběh točivého momentu, je to CR a jede to mnohem příjemněji. Spotřeba při velmi lehké noze pod čtyřmi litry.
Já jsem měl možnost, projet se na okruhu právě s motorem 1,2TSi (varianta 66kW). Nebyl sice ve Fábii, ale měl jsem s ním tu čest v Rapidu. Mohu jen potvrdit, že ten motor je hodně zábavný :D přestože je to ten nejslabší možný (z 1,2TSi variant). Na okruhu v Sosnové skvělá hračka i díky své malé váze. Spotřeba na okruhu byla 13l/100km ;)

Re: Fábie.

Napsal: čtv lis 20, 2014 14:56
od dvk
Cha, na okruhu si člověk zablbne i se stodvacítkou. Na lámání chleba dojde, až se auto naloží pěti lidma a zapřáhne vozík cementu 8)

Re: Fábie.

Napsal: čtv lis 20, 2014 15:03
od Panthymaeus (Honza)
dvk píše:Cha, na okruhu si člověk zablbne i se stodvacítkou. Na lámání chleba dojde, až se auto naloží pěti lidma a zapřáhne vozík cementu 8)
V běžném použití by mi u toho motoru vadila absence 6stky, protože mi přišlo, že při 130 ti i na pětku točilo docela dost otáček... Takhle by se nedělala výborná spotřeba...

edit: Taky jsem si říkal, že nám ji mohli půjčit, abychom si porovnali vývoj, ale oni se asi báli, že bychom jim jí poslali mimo trať :D

Re: Fábie.

Napsal: pát lis 21, 2014 08:06
od Marek
Docela dost otáček je co? Běžně při 130 km/h mají vozidla otáčky kolem 3500-4000 rpm. Tohle má při takové rychlosti otáčky ještě níž. Tak nevím, co Ti konkrétně vadilo.

Otáčky motoru se prostě nedají snižovat do nekonečna (jak by asi mnozí žádali). Navíc NENÍ PRAVDA, že nižší otáčky motoru automaticky znamenají nižší spotřebu. To je taková blbost, že to nemá obdoby!

Re: Fábie.

Napsal: pát lis 21, 2014 09:34
od JmJ
Nepotkal sem sestikvalt, ktery byl mel sestku jako dalsi kvalt navic za petkou. Nerikam ze neexistuje, ale to co se dnes dela je jen to, ze radite jak blby a sestka je stejne rychla jako u starsiho modelu petka.

Co se tyce otacek pri 130, tak povazuju za rozumne, kdyz se ve 130 toci cca 3200 rpm, max tech 3500, ale jak to de vys, tak motor zpravidla byva uz slyset a na delsi cesty to neni prijemne. Zlata 2111, 120 @ 3000 , 140 @ 35000 , 160 @ 4000. Spotreba krasna, jizda kopec nekopec. Znama mela opel meriva 1,4, papirove vykon jak 2111 a pri 130 to tocilo snad 4000 rpm.