Stránka 105 z 191

Napsal: pon dub 05, 2010 14:46
od Puhi
nezabudaj, atex to mal velmi odlahcene a zprevodovane na sprinty

Napsal: pon dub 05, 2010 14:52
od Štěpán
Maysner píše:
zigul01 píše:http://zigul01.rajce.idnes.cz/panel_a_palubka/ , ventily jsou udelany podle ruky a citu, ne merkou a nejsou slyset !
:roll: nikdo to nikdy neseridi bez merky spravne
Ono někdy, když jsi už 2x seřídil ventily měrkou a furt klepou, tak je opravdu lepší je seřídit na cit.

O vlivu opotřebovaných vahadel na nemožnost seřídit ventily bez klepání vím. :wink:

Napsal: pon dub 05, 2010 14:56
od zigul01
mě pripada ze to jede od vetsi rychlosti asi nahouby diferak bych rekl ze tam neni 01kovej ,zkusim tam dat 02kovej

Napsal: pon dub 05, 2010 16:32
od Lada Rider
zigul01 píše:zkusim tam dat 02kovej
a tej "vyssej" rychlosti uz dosahnes leda ak padom zo skaly :lol:

Napsal: pon dub 05, 2010 16:57
od zigul01
:lol: :mrgreen: fakt jo :D

Napsal: pon dub 05, 2010 17:01
od Lada Rider
nie, to si musis este dat redukciu z nivy aby to jelo jak prase :lol: potom ta pridem na kolobezke predbehnut :sign5:

Napsal: pon dub 05, 2010 17:12
od zigul01
http://www.youtube.com/watch?v=bNFwxQl6z20 tady je jedno video tam mi vypadla jednicka na zacatku pak bude dalsi se nahrava na youtube

http://www.youtube.com/watch?v=n47cJFJj ... r_embedded

Napsal: pon dub 05, 2010 17:35
od Jakub Metelka
zigul01, diferenciál z 2102 není dobrý na závody sice má bezvadnej záběr ,ale z auta se nevytáhne více jak 140 :)

Podle mě by byl nejlepší z 2106 :wink:

Napsal: pon dub 05, 2010 17:51
od Ivo
:sad1: :sad3: když už tě předjede i sériová 1,7i, tak je to na pováženou. Nevím co tam máš za diferák, ale teoreticky bys měl mít 4,3. 1,7i by měla mít 3,9. Jestli se pletu, tak mě někdo opravte. Kdyby jste jeli aspoň zároveň, tak to pochopím. Ale že ti tolik ujede, to už ne. Jestli si myslíš, že ti elektrické čerpadlo přidá nějaké koně navíc, tak se pleteš. Atex ho tam měl z úplně jiného důvodu. Jediné co ti ještě může pomoct, je ten výfuk, ale že by tolik, to nevím.

Napsal: pon dub 05, 2010 17:59
od Marek89
Už keď ste tu načali diferáky, tak 4,3 je vhodný skôr na rýchlosť ako na akceleráciu ?

Napsal: pon dub 05, 2010 18:02
od zigul01
ja nevim co tam je za diferak , kdyz sem to auto kupoval byla tam 15ka motor , 03 dvere :D tak nevim hele ale jako kdyz se to roztahne na 4 tak to pridava a leti to takze nevim no , bo nevim jak ma ten motor nalitano , chtelo by to udelat go bloku:Vyfuk budu mít 55kovej se uvidi

Napsal: pon dub 05, 2010 18:06
od Ivo
Tak jestli to chce GO bloku, tak vůbec nechápu, proč si ten motor kupoval.To sis měl sehnat celý motor za 500 a udělat ho znova.

Napsal: pon dub 05, 2010 18:07
od Lada Rider
Marek89, 4.3 je skor vhodny do vysokej pece, ako vsetky od 3.9 pomalsie :P

Napsal: pon dub 05, 2010 18:17
od zigul01
tak nevim vid proc to nejedeeeee :o

http://www.youtube.com/watch?v=hpCWTJQV ... r_embedded dalsi videjko ale jak se otacim to má krasnej zvuk sem hrabal na dvojku a uz byl prdlej vyfuk

http://www.youtube.com/watch?v=NHCh5tmpb8E kombik vs opel

Napsal: pon dub 05, 2010 18:58
od Atex
zigul01 píše:kombik vs opel
Podle tohoto videa koukam, ze bych tomu oplu ujel :-P zigul01, ja vim jak mi to jelo, bylo to docela rychle. Tak mel jsem nejakych 100kg dolu, pomalejsi difik a vyfuk. Tohle si myslim ale nebude zachrana, nekde je problem... Jako ja jsem s tim autem jeste lital hodinu predtim, nez se zacal demontovat a jelo to pekelne. Takze ti fakt neporadim, museli jste do neceho dlubat, jinak to nechapu.