Stránka 105 z 117

Napsal: pon srp 09, 2010 13:12
od Ondra 07
Nejak tenhle th zapada hluboko v diskusi. Snad to nebude OT.

V Trnave jsme kecali o repasich turbin, konkretne T2 a T3 od garrettu. Zepry je to na hovno a po trech tisicich zase resis problemy. Navic zaruku stornuji z duvodu treba ze jsi pouzil spatny olej, pritom dotycny tam lil olej 10W-60 v cene pres 1000SK za litr. Tak nevim je to haluz nebo se to nekomu stalo taky? Mate nekod s repasi osobni zkusenosti? Radil mi koupit nove, a pravda je ze nekdy se najde i kus kolem 6000tis. a to se bude blizit cene repase.

jedna se mi o tenhle kousek http://www.highperformanceparts.cz/turb ... r-60.12390

Takove jsi mel Atexi dat na 1600... za 5000,- ale rikam si aby nebylo stejne v haj...lu jako to moje.
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php ... 5282c807b7

Napsal: pon srp 09, 2010 14:16
od Atex
Tak ja jsem po delsim hledani nasel turbo uz drive. Je to Garrett GT28RS, na kterem je stejna priruba jak od svodu, tak i "downpipe"?.... Cili vymena kus za kus. Tohle turbo vynika kulickovymi lozisky, samozdrejmosti jsou vetsi rozmery. Ovsem nejlevnejsi co jsem doposud nasel stalo 34000kc.

Dnes jsem to byl zase po nejake dobe protahnout, zda se mi ze se motor zacina rychle zotavovat a nabira na sile. Pri jizde do kopce na 2 r.s., seslapnuti plynu na podlahu motor vyletel do omezovace a malem me predbehl zadek. Na trojku se jeste kola par vterin protacela. Jede to sice hezky, ale porad me trochu trapi nedrzici volnobeh a spatne startovani za tepla.

Zitra mi prijdou trubky, rezonator a koncovy tlumic na vyfukovou soustavu. Doufam ze hlasitost vyfuku bude nyni pod hranici snesitelnosti jak pro me, tak pro moje sousedy :-D

Napsal: pon srp 09, 2010 16:24
od Cooper
Atex píše:Zitra mi prijdou trubky, rezonator a koncovy tlumic na vyfukovou soustavu. Doufam ze hlasitost vyfuku bude nyni pod hranici snesitelnosti jak pro me, tak pro moje sousedy
To se dojedu někdy podívát, protože mám pro Tebe mřížku na čumák.....

Napsal: pon srp 09, 2010 23:03
od Ondra 07
Atex píše:ale porad me trochu trapi nedrzici volnobeh a spatne startovani za tepla.

Videl jsem ruzne zavady na fiatech co ovlivnuji volnobeh:

a) vadny snimac skr. klapky
b) vadny snimac teploty vody (na termostatu)
c) vadny krokovy motorek ridici obtok klapky

u tebe to vypada na variantu "b" jako by nevedela RJ ze je motor uz zahraty na pracovni teplotu.

Jsi teda rafan ze jezdis bez vyfuku jen tak naholo, vim ze turbo nepotrebuje protitlak, ale ten rev je sileny :ANAL:

Napsal: úte srp 10, 2010 20:21
od Atex
Volim variantu B, protoze cidlo teploty vody do RJ uplne chybi.

Dnes jsem makal na vyfuku, nu spokojenost. Vyslo to docela na par kacek a vysledek (zatim) skvely.
Neveril bych co takovy "pidirezonator" dokaze ztlumit. Koncovy tlumic mi totiz jeste nedosel, i tak jsem to zkousel nastartovat bez nej. Krasny hluboky zvuk, zadne pleskani a nesnesitelny randal.

Zitrek bude partit novym pruzinam, auto musi nahoru. Vyfuk 5cm od zeme nedelal dobrotu, nemohl jsem ani vyjet z garaze :-)

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř srp 11, 2010 15:00
od Štěpán
Atex píše:

Zitrek bude partit novym pruzinam, auto musi nahoru.
No to mě poser :shock: Jedni to snižujou a druzí po pokusech se snižováním dávaj zase nahoru. :P

Kdo bude další? :mrgreen:

Napsal: stř srp 11, 2010 17:01
od Atex
Musi to byt, novy vyfuk je jeste nize nez ten predesly, takze da se rict, ze uz by to sedelo na zemi. Na predek davam seriove, o zavit kratsi (snad to bude dobre), a na zadek kombikove, se kteryma budu trochu experimentovat tak, aby byl zadek o neco vyse.


Dnesni projizdky super, prekrasny zvuk, jednicka dvojka omezovac, trojka hvizda ... uzasne.
Na volnobeh bily dym z vyfuku, pri vyssich otackach nic, ale pri poklesu na volnobeh strasny kour. Tak jsem jeste ted vecer v garazi, plny vzteku a beznadeje vzal kriz (klic na kola), a otocil kazdym sroubem na hlave asi o 45°. Po nastartovani nic, cisty vzduch. Sem tam to jeste trosku zasmrdelo, takze pockam do zitrka, az bude motor opet studeny, a zkusim to jeste vice dorvat. Zdrejmne jsem ji predtim malo dotahl (doufam). Jinak videjko vyfuku mam, bohuzel i s tim bilym smradem. Jestli se mi bude chtit, tak to hodim na net, nebo to natocim jeste jednou bez koure.

:arrow: No takze to huli jeste vice nez predtim, jede to dobre, ale na volnobeh je to jako parni lokomotiva, ztraci se mi voda, takze to tesneni stoji za hovno (nebo spise priprava na nej). Nemam uz silu to zase rozebirat, ani cas, ani naladu.

Napsal: sob srp 14, 2010 08:47
od Majo
ja som mal na predku original pruziny skratene o zavit a auto slo na dorazy aj so seriovym motorom. S hentym tazkym hebedom sa to prebije az k motoru :lol:
Na Tvoj tazky predok by boli Volhy ideal :wink:

Napsal: sob srp 14, 2010 10:20
od Atex
Majo píše:ja som mal na predku original pruziny skratene o zavit a auto slo na dorazy aj so seriovym motorom. S hentym tazkym hebedom sa to prebije az k motoru :lol:
Na Tvoj tazky predok by boli Volhy ideal :wink:
To je divne, ja to mam take o zavit, a je to koza nakopla. Vypada to ted jak offroad...

:arrow: Posledni video na nejakou dobu. Ted nemam moc casu se v tom vrtat, ale znovu ro rozhodim a dam tam original tesneni, pokud ani to nepomuze, tak zacnu odkladat do kasicky na jiny motor.

http://www.youtube.com/watch?v=tICraigW5Yw

:arrow: Tak jsem to zase rozhodil, vse vypada bezproblemove. Napadaji me dve veci. Tesneni bylo poskladane s vice platku, prilozenych k sobe, dostal se mezi ne bordel a tam vznikala netesnost. Druha a horsi varianta by byla pokrivena hlava/blok, nebo prasklina. Koupil jsem originalni tesneni, zitra ho tam dam a snad to stihnu projet.

Napsal: pon srp 23, 2010 18:54
od Ondra 07
Štěpán Getsko píše:Jedni to snižujou a druzí po pokusech se snižováním dávaj zase nahoru. :P
To mas tak, snizovani auta si musi projit kazdy tuner jako pubertou, nekdo z toho casem vyroste. :wink: Nuti je k tomu domeni ze auto bude lip sedet a voni muzou jet rychleji-nebezpecneji. Casem prijdou na to ze je to otazka kvality podvozku nikoli svetle vysky auta :ANAL: Nemluvim o vrchacich, to jsou motokary co nepruzi vubec, tam doporucuji gumovy chranic mezi zuby do huby :P

Atexi ten tvuj motor je nejakej zakletej, zeptam se na uplnou blobost, nechal jsi srovnat hlavu nez jsi pod ni postupne zarval to celokovove tesneni? Jaktoze tam nemas ten snimac teploty? :shock:

Ten vyfuk vypada super, akorat ten zvuk na volnobeh mi porad pripomina Vysaci zamek: jede traktor jede do hor orat brambor, kadla kadla kadla :lol: turbo motory subaru a mitsubishi maji proste uplne jiny zvuk, prestoze mi nekdo rikal ze konstrukcne jsou uplne stejne jako ty dvoulitry FIAT/LANCIA. Takovy kolinka musim taky sehnat akorat vntrni prumer 55mm.

Napsal: pon srp 23, 2010 19:20
od Marťas
Štěpán Getsko píše: No to mě poser :shock: Jedni to snižujou a druzí po pokusech se snižováním dávaj zase nahoru. :P

Kdo bude další? :mrgreen:
Já byl první, absolvoval jsem to už před rokem :P (ale nesnižoval jsem já :D )

Napsal: stř srp 25, 2010 17:28
od Atex
Uz jsem to projel, pri prvnim startu hned po zahrati bily dym, jak dymovnice. Nasrany jsem do toho sedl a zacal proletavat vesnici krizem krazem. Zastavim a z vyfuku zase dymovnice. Jezdim dal asi pul hodiny, z vyfuku cisty vzduch. Vysmaty jak leco dojedu domu - dymovnice, protocim motor a opet cisty vzduch. Ma pro toto chovani motoru nekdo logicke vysvetleni? Protoze me uz nic nenapada.

Jinak to jede jak ohen! Jak psal ondra ze by to melo vyletet do omezovace, tak se stalo. Na dvojku pri seslapnuti plynu zacla turbina hvizdat, z niceho nic zacal rvat motor jako kdyby chtel vyskocit, zacal sycet BOV, gumy hvizdaly, z vyfuku rany jak z dela a za mnou slajfy. Takze konecne myslim ze to jede jak by melo. Malem bych zapomel, tlak jsem vratil na puvodnich 0.5baru.

Kdyz to shrnu - Nove tesneni pod hlavou, gufera ventilu, zabrousene sedla, vyrazene topeni - voda vyvedena do turbiny, vyrazeny oddech klikovky, vyrazeny overboost (ktery asi zase zapojim jak ma byt :P ). Motoru chybi cidlo teploty vody do RJ. Jeste povzpominam co tomu chybi nebo je tam navic. Kdyby nekoho neco napadlo, budu vam vdecny (nekolika pivkama na sraze).

Napsal: úte zář 07, 2010 09:48
od Atex

Napsal: úte zář 07, 2010 14:07
od Puhi
neviem síce, ako presne sú konštrukčne riešené turbá ako máš ty, no nemôže ti vodu papať cez to turbo? :roll: lebo je trošku čudné, že ti to húli iba občas :|

Napsal: úte zář 07, 2010 14:38
od rosta
podle mě to málo točí-brzo řadí, ale ten zvuk -když přeřadí ,je boží