Stránka 105 z 124

Re: Fábie.

Napsal: čtv říj 30, 2014 16:04
od Křečík Barbuška
Prvni servis mi blikl presne na tech tricet a pevne verim, ze ten druhy blikne presne na sedesat :-) .

Re: Fábie.

Napsal: čtv říj 30, 2014 17:44
od zelvotron
Nová anketa, výsledky staré:

Myslíte, že se připravované 1,0 HTP dostane i pod kapotu fabky?
Anketa končí za 17 úno 2011, o 10:28
Ano 60% 60% [ 6 ]
Ne 40% 40% [ 4 ]
Celkem hlasů : 10

Re: Fábie.

Napsal: čtv říj 30, 2014 17:56
od Marek
Na rozdíl od dvojkové řady Fabie se mi trojková řada líbí, a to tak, že celkem hodně. Takže jsem zahlasoval.

Ještě jsem v tom neseděl, docela se na to těším.

Re: Fábie.

Napsal: čtv říj 30, 2014 18:20
od Laďuša
Jsem pro střední variantu - nenadchne, neurazí :P

Re: Fábie.

Napsal: čtv říj 30, 2014 20:49
od zelvotron
Joo mě se taky líbí, žádná střední varianta, to by pak dával každej a prd bychom se dozvěděli, to bych tam rovnou moh dát variantu "žigul je lepší" :)

Docela mě i překvapuje základní cena za top motorizaci lehce pod 310 tisíc, což je myslím za 81 kW a 6q převodovku fajn a časem ve skladovce se určitě sežene i pod 300, což už je hodně solidní nabídka, zvlášť pokud vezmu v úvahu že základní htp v horší výbavě je za 270. Akorát si nemůžu odpustit rejpnutí, zajmalo by mě, kdy se konečně od škodovky dočkáme kombíku s prahem v rovině s podlahou a ten schod při sklopenejch sedačkách mi taky nepřipadá právě moc simply clever.

Obrázek

Re: Fábie.

Napsal: sob lis 01, 2014 12:06
od Pája
Už asi patnáct let to řeší nadstandartní výbava jménem dvojitá podlaha kufru...

Re: Fábie.

Napsal: sob lis 01, 2014 18:35
od zelvotron
No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.

Re: Fábie.

Napsal: sob lis 01, 2014 19:10
od JmJ
zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
Hnuj ma taky v podstate umele zvysenou podlahu, aby nakladova hrana byla v rovine. Pokladam na to co je potreba a neresim to. Hned za hranou dveri je hluboka kapsa, do ktere sem treba zrovna dnes nasklada velkou golu, malou golu, voltmetr, velkou sadu ockoplochych klicu, sadu klic na prevlecne matice, sadu racnovych klicu, gumovou palicku a sprej wd40 a jeste bych tam neco dal. Nad rezervou jsou tri melke prihhradky, kde v jedne mam velky neskladaci destnik a v druhe se krasne daji vozit retezy. Na bocich jsou kapsy stjene jako u 2111, mozna jsou o chlup mensi a maji blbeji udelane ty kryci "usi", protoze ty usi nejsou prichycene ke zbytku podlahy, takze se oddela cele to ucho a pak ho tam musim pasovat zpatky.

Nerikam, ze dvojita podlaha je super paradni vec, ale zadna hruza to neni a mi se celkem libi, ze do ni narvu more veci, ktere by mi jinak litaly po kufru :-)

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 12:50
od zelvotron
Nevim no, u 2111 mám taky všechny krámy pod podlahou v kapsách a okolo rezervy, a podlahu jednoduchou s prahem v cca rovině, tak proč to neumí nebo nechce udělat škodovka na o 20 let mladším autě, to bylo smyslem mojeho sdělení.

Zrovna když porovnám ten hnojdaj s 2111 tak 2111 450 litrů a hnoj 410 litrů, ale, to je objem včetně dvojitý podlahy, kterej je v reálu běžně nevyužívatelnej pro zavazadla, ale právě na ty krámy. Tedy to je to co mi vadí, že řeknou 410 litrů, jenže reálně to pak je třeba 380 a to je na kombík s dýlkou 4,5 metru slabota. Zrovna v tomhle je zrovna mi hnojdaj nevíc nesympatickej ze všech automobilek protože prostě lže, ať už jde o výkony, spotřebu nebo právě ten kufr.

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 13:24
od Panthymaeus (Honza)
Z fotek se mi fóbie ani moc nelíbila, ale už jsem si ji měl možnost prohlédnout naživo a zblízka. To mě teprve přesvědčilo. Má některé pro mě nepochopitelné prolisy (hlavně zezadu a vpředu pod světly), ale i přes to mohu říct, že je rozhodně o hodně hezčí než druhá generace, kde se mi líbí jen RSo a to jen kvůli motoru :D

edit: Pár fotek jsem nahrál na svůj flickr - odkaz v podpisu

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 16:57
od Marťas
zelvotron píše:Akorát si nemůžu odpustit rejpnutí, zajmalo by mě, kdy se konečně od škodovky dočkáme kombíku s prahem v rovině s podlahou
1203ka to má :P

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 19:01
od Marek
... a to byla ňáká škodofka !!! :-)

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 20:43
od zelvotron
Škoda že to nedělají pořád, pěkně do toho htpčko a 1,4 tdi, převodovka z nějaký audiny, při troše invence by se dala udělat i verze 4x4. Volant a kliky z oktávky... To by bylo fáro.

Re: Fábie.

Napsal: ned lis 02, 2014 20:47
od JmJ
zelvotron píše:Nevim no, u 2111 mám taky všechny krámy pod podlahou v kapsách a okolo rezervy, a podlahu jednoduchou s prahem v cca rovině, tak proč to neumí nebo nechce udělat škodovka na o 20 let mladším autě, to bylo smyslem mojeho sdělení.

Zrovna když porovnám ten hnojdaj s 2111 tak 2111 450 litrů a hnoj 410 litrů, ale, to je objem včetně dvojitý podlahy, kterej je v reálu běžně nevyužívatelnej pro zavazadla, ale právě na ty krámy. Tedy to je to co mi vadí, že řeknou 410 litrů, jenže reálně to pak je třeba 380 a to je na kombík s dýlkou 4,5 metru slabota. Zrovna v tomhle je zrovna mi hnojdaj nevíc nesympatickej ze všech automobilek protože prostě lže, ať už jde o výkony, spotřebu nebo právě ten kufr.
S objemy kufru, mistem na zadnich sedadlech a vyuzitelnosti kufru je vzdy problem. 2111 v tom byla fajn, vyvazene rozdeleny prostor. Oktavky I byly extrem, velky kufr misto pro lidi zadne. Hnuj to ma tak, ze 4 dospli chlapi cestuji opravdu v pohode a kufr je o chlup mensi jak v 2111. Po sklopeni sedacek je mista na delku myslim stejne nebo vic nez v 2111. To, co dam do hnoje pod podlahu rozhodne do 2111 dat neslo. Tady uz je ale subjektivni, jestli ti to misto k necemu je nebo ne. Mozna staci jen trochu zmenit mysleni pri baleni veci. Mi vyhovuje, ze tam muzu dat treba to naradi a nelita mi po kufru a tak muzu jet jako hovado. Kdyz sem to kupoval, vubec sem nehledel na papirovy udaj o kufru. Nechal jsem si dovezt predvadecku ke garazi,prvni se si dozadu zkusil lehnout, pak jsem tam naskladal dve jizdni kola. Mozna toho budu nekdy litovat. Ceho nelituju jsou hacky v podlaze kufru a pod zadnimi dvermi. Kola je kam chytit gumicukama, takze se zase da mydlit rychle po okreskach. Jeste se vratim k nosnosti dvojiteho dna. Dnes sem vezl motor z 1.6 feldy vcetne setrvaku asi 60 km, zbaleny v igelitu, polozeny do stredu kufru, prikurtovany racnovyma kurtnama do zminovanych hhacku v podlaze a vse ok. Motor vazi 60 - 70 kg?

Timhle nechci rict, ze hnuj jediny je super. Chci rict, ze jsou i jine moznosti reseni kufru a ze muzou mit neco do sebe. Jen cloveka na prvni sup nemusi napanout, k cemu je to dobre. Samozrejme je to subjektivni. Jen jsem chtel popsat me zkusenosti.

Kufr jak 2111, hacky na uchyceni jako hnuj a misto pro lidi jako hnuj, vysoky podvozek jako 2111, stabilita jako hnuj, rizeni a brzdy jako hnuj, dynamika motoru jako hnuj a spotreba jako 2111 a plachetnice ve znaku a bude to ideal ;-)

Re: Fábie.

Napsal: pon lis 03, 2014 09:33
od Veverka
V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.

Měl sis koupit oktávu,krom toho že bys jezdil za 3,14L,na lidi nasrat,na smrad a saze nasrat,ale do oktávy se vleze kočárek pro mimíska s turbek a ktomu míchačka betonu.