Stránka 104 z 117

Napsal: pát črc 23, 2010 20:27
od zigul01
tak to je skvělá zpráva 8)

Napsal: pát črc 23, 2010 21:42
od Křečík Barbuška
Počkej, hlava byla plná vody ... já nerozumět :) .

Napsal: pát črc 23, 2010 21:57
od Ivo
Já taky ne. Zítra tam stejně jedu, tak se podívám, co s tím provedl a pošlu ho do kouta, klečet na hrách.

Napsal: pát črc 23, 2010 22:19
od Atex
Koko Loko píše:Počkej, hlava byla plná vody ... já nerozumět :) .
Ihned po "incidentu" kdyz jsem sundal ventilova vika, zdal se mi olej nezdrave ridky a bubulinky ktere se tam nachazely, mi vnutily predstavu, ze je motor plny vody. Coz mi dnes muj otec vyvratil, ze v tom nevidi nic vazneho.

Napsal: pát črc 23, 2010 22:37
od Křečík Barbuška
No ještě, že tak, takže vyměníš vodu, narovnáš plech a pokračuješ v krasojízdě. Byl jsi se aspoň ožrat? :D

Napsal: pát črc 23, 2010 23:07
od Ondra 07
Ivo píše:To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu :lol: .
Ja jsem si uz vzal na pondeli v praci dovolenou ze pojedu dat posledni pomazani ty masine a ted tohle... :lol: Beztak chtel jen ozivit tema a povedlo se :P

Napsal: sob črc 24, 2010 11:57
od Atex
Oziveni se povedlo, motor se toci hezky, jen nedrzi volnobeh. Mozna je to mensim kompresnim pomerem, mozna dotazenym rozdelovacem, ktery se predtim tocil volne. Zrovna ted jen netrpelive koukam z okna, a cekam az prestane na chvili prset, abych mohl tu bestii provetrat :-)

Napsal: sob črc 24, 2010 20:07
od Atex
Nefunguje mi obijeni. Ted mi nekdo polopate napiste. Hnede kabely na ocko, tam neni co splest. Ted zluty jde do relatka kde sepne do cerneho a ten jde do kontrolky. Sasa psal ze relatko se ma vyradit, takze zluty jsem propojil s cernym. Zaroven jsem odpojil regulator napeni, ktery ma alternator z Lancie uz v sobe. Nedobiji, kontrolka nesviti ani pri zapnutem klicku.

Poradte mi jak s tema kabelama, protoze na tohle ja nervy nemam .

Napsal: sob črc 24, 2010 22:56
od Cory
v 06 ide od relatka, ktore spina kontrolku, "spinane" plus do ziarovky a ziarovka je ukostrena. Ak sa nemylim, alternator by sa mal budit cez ziarovku, to znamena, ze ziarovku musis odkostrit a priviest na nu spinackove +.

Napsal: sob črc 24, 2010 22:58
od Lada Rider
Tak, ako vravi Cory. Ziarovka by tam mala byt 2W.

Napsal: ned črc 25, 2010 07:12
od Atex
Cory píše:v 06 ide od relatka, ktore spina kontrolku, "spinane" plus do ziarovky a ziarovka je ukostrena. Ak sa nemylim, alternator by sa mal budit cez ziarovku, to znamena, ze ziarovku musis odkostrit a priviest na nu spinackove +.
Spinackove + by mel byt oranzovy drat, ktery je do relatka ne? To znamena, ze pokud tento oranzovy propojim se zlutym do alternatoru, bude to dobijet bez kontrolky.

Nebo oranzovy propojim s sedym (regulator napeti), tim ho vyradim, a sedy dale spojim s zlutym. Pri zapnuti klicku mi pujde do altiku budici proud. Je tak?

:arrow: Je tak. Rekulator jsem vyradil, oranzovy s sedym jsem spojil, sedy natahl do altiku, jako budici proud a funguje to.
Staci mi jen budici dratek prerusit kontrolkou a je to.

Napsal: ned črc 25, 2010 11:07
od Saša
Atex píše:Ted mi nekdo polopate napiste
Jde o to jaký altík máš . Jestli starý šestidiodový (s reglerem mimo) nebo devíti diodový (desíti) s reglerem uvnitř . Pokud ten "9" a odstranils regler nepude jen tak bez další úpravy zapojit . Bude nutné použít nějaký jiný vnější regler (třeba Škodovácký) , jinak bez něj bude altík přebíjet .

Napsal: ned črc 25, 2010 12:04
od Atex
Hotovo, jak pise Sasa, pozval jsem si na to elektrikare, strcil hlavu mezi draty, zarval "dej mi nejake civilizovanejsi relatko", dostal ho... Otocil jsem klickem, kontrolka se rozsvitila, nastartoval jsem, zhasla... Konecne mereni v poradku, parada :-)

Asi pritahuju zadrhely, jeden se vyresi a hned po nem nasleduje dalsi :-)

Ani ted tomu neni vyjimkou. Motor jede, turbo tlaci ale motor s tim nic nedela. Celkove to jede mene nez na uplnem zacatku. Motor si sedne? Predstih, svicky, kabely?

:arrow: Po projizdkach jsem odkradloval 2 svicky, dal jsem tam nejake brisky, pak jsem zkousel Brisk Extra se trema elektrodama, tam sla jedna okamzite o kytek a nakonec BOSCHky ktere tam byly puvodne. Kdyz jsem zaparkoval do garaze, tak jsem nasel dalsi znicenou. Svicky se uvolnily v miste mezi kovovou casti a porcelanovou. Dodavam, menil jsem je az po vychladnuti motoru!

Dalsi vec, takove to "lupani" viz video, to se mi taky moc nelibi, vychazi z mist ventilu.

http://www.youtube.com/watch?v=tvaw_zFbDiY

Napsal: úte črc 27, 2010 07:41
od Ondra 07
Atex píše:Dalsi vec, takove to "lupani" viz video, to se mi taky moc nelibi, vychazi z mist ventilu.
Takovy podobny zvuk mi vydavaji ventily na 1500 motoru co mam tedka v aute, mozna to jde u me jeste z rozdelovace, ale kdyz dam ucho v ventilovymu deklu je to hlasitejsi, nekdy se to zmeni v takovy slabejsi cinkavy zvuky. Mozna by se podle frekvence cinkani, kdyz znas otacky volnobehu cca 900-1000 dalo poznat jak rychle se ta soucast toci, nebo kona pohyb u ventilu. Od kliky spocitas prevod a mas to :lol:

Napsal: čtv črc 29, 2010 19:00
od Atex
Nakonec po rozhovoru s Ivem jsme dosli k tomu, ze mam zdrejmne posunute rozvody... Proto ma asi motor maly vykon a turbina mu moc nepomaha, tlak se zdrejmne staci ztracet ve vyfuku. To je zatim moje domenka, az budu mit cas, podivam se na to a hned testnu. Snad to je i problem, ktery mi ke dnesnimu dni znicil 4 svicky, vsechny stejne.