Přesto věřím, že řadě lidí tento nejslabší motor dobře poslouží. Ne každý jezdí dálky, ne každý najede to, co já. (má žena jezdí denně a přesto za rok najede ca tolik, co já za pouhý měsíc
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Měl jsem současně několik let auto s motorem 1,4B, 55kW což je na takovou krabici málo a 1,6B 81kW, s tím to už utíká dobře. I s tím slabším jsem jel s rakví na střeše přes půl Německa po dálnici, jedině, kde tomu docházel dech byly táhlé kopce. Na předjíždění samozřejmě hrůza, ale má paní s tím byla naprosto spokojená a na 80% cest, které byly v okruhu 15 km absolutně dostatečné, a ani mě to nevadilo. Když jsme jeli dál, až na výjimky, jezdili jsme tím silnějším, které mělo dymamiku a nižší spotřebu.
Víte že OCT3 má standardně motory 1,6 ve dvou motorizacích 66kW a 77kW? Rozdíl je též pouze v softu motoru (ověřováno), rozdíl v nákupní ceně celých 35tis.! Když jsem švagrové objednával auto, zariskoval jsem a vzal tu slabší verzi s lepší výbavou. Rozdíl mezi tímto a 77kW (které jsem tehdy měl zrovna půjčené) jsem prakticky nezaznamenal (samozřejmě proti mému 110kW to je markantní).