Stránka 103 z 117

Napsal: čtv črc 22, 2010 21:52
od Křečík Barbuška
Tak to je velká smůla, to musí mrzet, soucítím s tebou, nevzdávej se.

Též bych se jako laik klonil k tomu, že celokovové těsnění si asi nějak nesedlo, buď vlivem nerovné hlavy či bloku nebo nějaké nečistoty. Obyčejné těsnění mi přijde svým materiálem takové přizpůsobivější k povrchu a lecos si dá líbit. Třeba u Lady se osobně zaměřuji u bloku na naprosté očištění u místa styku kovové části těsnění v blízkosti válců a olejového kanálu, ale u zbytku tu očistu trošku "vypouštím", ne že bych se nesnažil, ale už na to nebývá morál :lol: , samozřejmě to úplně neodflakuju, ale ... Lada to spolkne :) u Lady totiž projde skoro všechno, jak psal výše Ondra07 :D .

Napsal: pát črc 23, 2010 07:10
od rosta
čím jsi tu hlavu čistil-jestli dráťákem tak jsme doma-je to hliník a je dost měkký-chce to pořádně srovnat hlavu-na tušírovací desce-naneseš na desku tušírovací barvu položíš hlavu a krouživým pohybem rozetřeš barvu-kde se to obtiskne tam je potřeba ubrat matroš -a nebo zaškrabat-jako se zaškrabují přesné plochy na obráběcích strojích

Napsal: pát črc 23, 2010 08:11
od dvk
No téda, tak to nepotěší. Takže je motor přidřený ? ... jestli má vůbec ještě cenu řešit těsnění pod hlavou a kdesi cosi ...

Napsal: pát črc 23, 2010 08:35
od Ondra 07
rosta píše:čím jsi tu hlavu čistil-jestli dráťákem tak jsme doma-je to hliník a je dost měkký-
Tak snad neni Mirek takovy brutusak aby cistil hlavu ocelakem, nadelal v ni viditelny ryhy a prdl ji na tesneni a jako ze hotovo...
rosta píše:chce to pořádně srovnat hlavu-na tušírovací desce-naneseš na desku tušírovací barvu položíš hlavu a krouživým pohybem rozetřeš barvu-kde se to obtiskne tam je potřeba ubrat matroš -a nebo zaškrabat-jako se zaškrabují přesné plochy na obráběcích strojích
Takhle se uz hlavy dneska nesrovnavaji, ukaz mi nekoho kdo by to dokazal a nechtel by za to nekrestansky penize. V dnesni dobe CNC obrabeni, ti freza udela dokonalou rovinu na setinu milimetru, kdyz mas stroj v dobre kondici a serizeny nastroje tak i na jednu tisicinu. Kdyz ale vezmes v potaz vnitrni pnuti materialu a dalsi faktory... nikdy to nebudes mit dokonale rovny. Srovnani hlavy musi stacit na 5 setin s tim ze vemes aspon jenu desetinu aby byla vubec nejaka triska a dural se pekne razal jak ma aby jsi dosahl hladkeho povrchu.

Otazkou ted je kde se stala chyba, jestli byl ten Mirkuv motor uz nacatej, nebo nejaka zrada v montazi, anebo nakonec jsou italsky motory fakt takovy shity jak se o nich traduje... napriklad Ferrari :lol:

Napsal: pát črc 23, 2010 09:31
od Ivo
Podle toho, jak mi včera Mirek říkal, tak je to celé nějaké divné. Veškeré dohady a myšlenky jsou podle mě momentálně zbytečné. Nejdřív se musí zjistit, jak se dostalo takové množství vody do oleje a olej do vody. Já jsem to tipnul na přehozené hadice, ale prý to není proveditelné. Až to rozebere, tak se dozvíme víc.

Napsal: pát črc 23, 2010 10:55
od Ondra 07
Jak to vubec bylo s tou turbinou? Nebyla ted nove po repasi? Ma tam vodu i olej mohlo se to v loziskach nejak potkat, nebo se voda nikde s olejem pres tesneni nebo nejaky spoj nepotkava? Proc tu vodu neda pryc? Na tak maly turbicko akorat to hreje vodu :?
Nevedel byste nekdo povypravet co se vlastne stalo a co se motorem delo od toho co naposledy bezel relativne v poradku? :iroc:

Napsal: pát črc 23, 2010 11:06
od Ivo
Turbo po repasi nebylo. Nechával ho jenom přelisovat (otočit). Je otázka, co by to dělalo, kdyby tu vodu z toho turba odpojil. Vím že nad tím uvažoval. Mě hlavně zaráží to množství vody, tam kde nemá být. To by tam nemohlo natéct nějakou desetinovou nerovností, mezi hlavou a těsněním. Za tu chvilku co to měl nastartované určitě ne. To muselo někde téct na plno.

Napsal: pát črc 23, 2010 11:19
od Ondra 07
Ivo píše:To by tam nemohlo natéct nějakou desetinovou nerovností, mezi hlavou a těsněním. Za tu chvilku co to měl nastartované určitě ne. To muselo někde téct na plno.
To mas urcite pravdu, podporuje to i tvou teorii se zamenou hadic. Dalsi vec, olejovej chladic nahodou neodpojoval?

Mam asi delsi vedeni, ale nerozumim tomu ze bylo na prelisovani (otoceni)? Co se otacelo kam, loziska naruby? :lol: Kolik to stalo?

Napsal: pát črc 23, 2010 11:33
od Atex
Jak pise Ivo, ten motor bezel max. 2minuty na volnobeh a motor byl plny vody. Pres to tesneni se mi to nejak nezda. Ohledne tech hadic, opravdu neni moznost spojit vodu s olejem. Na vsech olejovych hadicich je sroubeni, na sponku je jen jedna a to vytok z turba do vany.
Kazdopadne voda tam natekla obrovskou rychlosti, jako by proudem primo z nejakeho kanalku.

Tak me ted napada, tesneni jsem koupil na Lancia Delta HF Integrale, coz je udajne ten samy motor, jen s jinou klikou (vetsim zdvihem). Mohla by to byt jedna z veci, ikdyz me jeden clovek ujistoval, ze tesneni jsou na oba motory totozne.

Napsal: pát črc 23, 2010 13:27
od Ondra 07
Atex píše:Tak me ted napada, tesneni jsem koupil na Lancia Delta HF Integrale, coz je udajne ten samy motor, jen s jinou klikou (vetsim zdvihem). Mohla by to byt jedna z veci, ikdyz me jeden clovek ujistoval, ze tesneni jsou na oba motory totozne.
Pockej ted tomu nejak nerozumim, myslel jsem ze jsi tam daval celokovove tesneni, ktere se vyrabi na objednavku ve specializovane dilne, delaji ho pry podle noveho serioveho tesneni + muzou ti ho udelat vyssi nebo nozsi jak potrebujes. Myslel jsem ze HF Integrale byli jenom dvoulitry nebo i 1.6? Spatne strizene diry v tesneni by to mohli zapricinit, ale tak snad kdyz polozis to tesneni na blok tak vidis jestli jsou vsechny otvory a tvary spravne.

Dopurucuju ridit se pravidlem 3N : Nikdy nikomu never! A kdyz duverujes tak proveruj.

No holt az budes mit hlavu znova dole, tak poradne zreviduj vsechny kanaly a diry, preju at se jedna o operaci nikoli pitvu :)

Napsal: pát črc 23, 2010 15:11
od Saša
Tak to je opravdu k vzteku . Pokud ale voda nenatekla do válců až tak aby to narazilo tak motoru nic být nemusí pokud běžel na volnoběh . Jde o to jaký tlak měla směs oleje a vody hlavně u vaček . Pokud tam tlak byl tak to emulze namaže . Rachot mohly dělat hydrostavy .
Doufejme v "banální" a né drahou příčinu poruchy . Držím palce .

Napsal: pát črc 23, 2010 16:23
od Laďuša
Ty jo, to je nepříjemný... Jelikož tomu rozumim jako koza petrželi, tak mě nezbejvá, než popřát objevení banality a dál už jenom zdary :wink:

Napsal: pát črc 23, 2010 16:46
od Atex
Minimalne dva dny zabere prace jen to rozebrat, ktere momentalne nemam. Nemam ani cas ani finance, vsechno sem vlozil do predchozich oprav. Takze nejakou dobu to bude hnit v garazi, v techto chvilich nemam ani naladu na stejnou praci, jakou jsem delal doted.

:arrow: Prave jsem vypustil olej a za chvili s usmevem na tvari nalel zpet. Byl absolutne cisty a jeho mnozstvi presne odpovidalo tomu, co jsem tam nalil. Po zbesilem patrani tech zvuku, ktere to zaclo vydavat, jsem nasel plech opreny o rozvodove kolo.
Nicmene voda v chladici je mastna, je mozne ze se dostal nejaky olej do vodnich kanalku pri demontazi/montazi hlavy.

Podrzte mi palce pri druhem znovuoziveni toho hajzla!

Napsal: pát črc 23, 2010 19:36
od Ivo
To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu :lol: .

Napsal: pát črc 23, 2010 19:57
od Atex
Ivo píše:To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu :lol: .
Vypada to tak :lol: