Stránka 103 z 294

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob kvě 26, 2012 21:11
od MartasBrno
Tůma, Škoda, Šuvalov. Právě od Šuvalova to je myslím pochopitelné, ikdyž polopatizmy nejsou v tomhle ohledu v žádné ze zmíněných knih... Ale už jsem ot pustil véceméně z hlavy, až to budu potřebovat, budu študovat zase. No, jde o to, že se ten camprlík má tuším právě dotknout tyčky, když je kastle definovaným způsobem zatížená (což literatura popisuje vzdáleností hrany karoserie od nápravy - ale kde přesně, že... Ty míry jsou dvě různé podle roku výroby.)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát čer 01, 2012 22:05
od Marek89
Na čo sa zamerať, ak mám pocit, že tlakomer oleja meria zle. Lebo na voľnobehu ukazuje skoro 3 a pri vyssich otackach to ide az na 6. Podla mna asi niekde zly spoj, alebo, zeby tlakomer bol zly ?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát čer 01, 2012 22:44
od Křečík Barbuška

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob čer 02, 2012 09:27
od Marek89
Tak zatiaľ som len vytiahol a znova nasunul konektor na baroskop. tak teraz to vyzera ok.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob čer 02, 2012 09:42
od Raduz
Neviděl jste to někdo někde v Autodoplňkách.
U strýčka Gůgla jsem neuspěl, kdyby jste je někdo viděl dejte vědět.
Typ asi UNI,
Název MOTOSPORT

Obrázek

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned čer 03, 2012 08:52
od Marek89
Mohla by tabuľka tlakov oleja vyzerat takto nejako ?

8bar 0ohm
7bar 0-55ohm
6bar 55-75ohm
5bar 75-100ohm
4bar 100-130ohm
3bar 130-180ohm
2bar 180-230ohm
1bar 230-290ohm
0bar 290-320ohm

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: ned čer 03, 2012 09:22
od Laďuša
Dílenská příručka praví toto (a stejně i moje ročníkovka :mrgreen: ):

8 barů - 0 - 15 Ohmů
6 barů - 55 - 80 0hmů
4 bary - 103 - 133 Ohmů
0 barů - 290 - 320 Ohmů

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 04, 2012 08:04
od dvk
Dotaz: kde hledat chybu ve spojce, když pořádně nevypíná - i při sešlápnutí na zem jdou kvalty špatně řadit a je cítit, že mrkev je unášená, kvalt jde přes synchrony a auto má tendenci se hnout. Ale, spojka přitom zabírá až nahoře pedálu, ležel jsem pod tím, všechno chodí jak má, dírou po prachovce jsem se díval a kam až oko dohlédne, páka se zdá OK. Nechce se mi to kuchat, ale aspoň ať vím co čekat/objednat za díly.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 04, 2012 08:44
od Luděk Musil
Možná vyhřátá lamela a tím zkroucená do vrtule. L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 04, 2012 18:31
od Puhi
vzduch v systéme?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon čer 04, 2012 21:49
od MartasBrno
Pokud chodí páka jak má, tak bude zkroucená lamela, nebo jiný problém v mechanice spojky.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte čer 05, 2012 07:41
od dvk
Kluci díky, tak se asi nedá nic dělat a budu to muset rozkuchat.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte čer 05, 2012 08:01
od Luděk Musil
Ještě před rozkucháním zkus znovu odvzdušnit (jak psal Puhi) ... za to nic nedáš a třeba to bude příčina. L.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte čer 05, 2012 10:52
od Petr HC
Jestli je to Octavia Combi '65 "Expediční", Octavia '59, tak tam je spojka ovládána mechanicky. Ale spíš to bude ta pokroucená lamela nebo prasklé sousední vinuté pružiny (už nepamatuji počet ks) a to by mohlo také lamelu "rozcentrovat" . Možná by to bylo vidět tím okénkem ,kde je přívod mazání vypínacího ložiska . Několikrát jsem tudy úspěšně tetrachlorem odmastil klouzající spojku a dokonce tudy jdou seřídit vypínací páčky (rovnoměrná vůle). Je tu i možnost, že je jedna z páček nalomená. Tu Oktávku r.v. 68 jsem měl 22 let a najela skoro 200 kkm a ještě s ní pak několik let jezdil syn.Zlatej to auťák -foto z trajektu přes Balaton - vedle je Záporožec.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: úte čer 05, 2012 11:05
od dvk
No na Octávce je to okýnko vskutku luxusní věc, to mohu potvrdit. Taky vyjmutí převodovky bez nutnosti zvedání auta a výměnu packy už zvládám v jednom člověku za hodinu i s pauzou na kafe :D Tady se ale bohužel jedná o moji Ladu 05, takže bude muset nastoupit komplexnější rozborka zespodu.

Jinak máš pravdu, zlaté auto, poctivá stará mechanika, kde má být železo je železo a plast je tak možná na hlavici řadící páky, toť vše.