Stránka 101 z 342
Napsal: stř kvě 19, 2010 17:33
od Hurikán
Koko Loko píše:bych zcela jistě volil levnější variantu, na business class si jaksi nepotrpím
.
Já bych jel klidně i dražší soc-class, jen když ta bedna nebude žlutá.
Zmetek Jančura ode mně prostě neuvidí ani korunu!
A když už si tedy připlácím, tak ať to aspoň stojí za to.
Napsal: stř kvě 19, 2010 23:36
od Honza 21061
Já taky Jančuru bojkotuju už z principu, ale co se mého potenciálního nástupu na dráhu týče, počkám si asi na nějakého toho soukromníka, až nastoupí na dálkové vozby.
Co si budem povídat, čekat 30 let, než mi banda napůl senilních Federantů laskavě udělá místo na rychlíkách, zatímco já se budu do té doby cmrndat po lokálkách s vrakostrojem 810, skutečně nehodlám.
Výcvik strojvedoucího asi také sfouknu přes jinou společnost, než je Černá Díra a její "výcvik" po posunech, místo v traťových výkonech, a zbytečných školení o věcech, které adepti už znají z nástupní teorie absolvované na DVI ve Třebové, případně z provozu.
Napsal: čtv kvě 20, 2010 04:41
od Křečík Barbuška
Jsi nějak moc netrpělivý, nejdřív zalez do jámy a pak se der na stanoviště
. Jen tak pro zajímavost, kamarád, který kdysi jezdil a chtěl se na dráhu opět vrátit, musel nejdřív rok jezdit do Prahy dělat posunovače, pak se teprve dostal zpět na mašiny.
Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:38
od Michal Pokorný
Napsal: čtv kvě 20, 2010 13:50
od Křečík Barbuška
Ten Dušek měl pravdu.
Napsal: sob kvě 22, 2010 20:21
od Michal Pokorný
Tak tedy pár momentek z lovosického nádraží
http://fotoalba.cz/alba/Ikarus280.10/1979152
Jinak tedy doplním popis o to co jsem smazal. Pokud jde o první tabuli Pragotronu v hale - pouze první řádek je dobře, ve všech ostatních jsou chyby a k duhé tabuli ve stavu polovraku snad ani komentář psát nemusím.
Napsal: pon kvě 24, 2010 22:00
od Laďuša
Klatovskej Kremák už v olomouckých službach. První veřejná jízda po jeho opravě.
http://www.youtube.com/watch?v=qrQrtmcdfOQ
Když na to koukam, mam smíšený pocity. Jsem rád, ale i smutnej. Je to zvláštní.
Ale nic se nemění na faktu, že tuto je nejhezčí parní lokomotiva!
Napsal: pon kvě 24, 2010 22:51
od Hurikán
Pěkné video. Ještě lepší dojem z celku kazí jen dvě věci: motor na konci a "nové" ošuprstané vagony.
Lokotka je pěkná, ale Albatros nebo Šlechtična se mě líbí víc.
Napsal: úte kvě 25, 2010 08:10
od Laďuša
Hurikán píše:Lokotka je pěkná, ale Albatros nebo Šlechtična se mě líbí víc.
Mě ne, protože tuto je naše! Mašina mýho dětství, asi první, co jsem vůbec viděl. Když se řekne parní lokomotiva, na mysli mi vytane náš Kremák 534.0432.
Hurikán píše:lepší dojem z celku kazí jen dvě věci: motor na konci a "nové" ošuprstané vagony.
Motorem myslíš tu Bardotku, jo?
Ta by mi tam nevadila, kdyby svým zvukem nepřebíjela zvuk parničky. Volba zrovna tutoho postrku je dost nevhodná, když už, tak Tranzistor nebo Brejlovec by byli rozhodně lepší. Ale stejně, dyť Kremák je těžká nákladní lokomotiva, ňákých 7 vozů tomu nemůže dělat problém! Nechápu smysl tutoho.
A ty vagony taky nejsou tak strašný, sice Bamky v historickým nátěru, s jakýma jezdíval pod klatovskou vládou, se k tomu hodily líp, ale i páry na konci svý vlády tahaly tuty vozy typu Y. Akorát, že v celozelenej barvě. Takže tady vidíme, jak to mohlo vypadat, kdyby ČSD nechaly páry dojít do konce svojí životnosti a nešrotovaly je v půlce života, na vrcholu sil, kvůli levnej naftě a mohutným dodávkam lokomotiv z ČKD a hlavně Luganska. Jak to byl správnej krok už teď víme, většina Sergejů žila eště míň, než naše poslední páry a konec parního provozu zas o tolik nepřežila...
Ale vůbec, k tutej mašině patří náklad, takže jakýpa copa
Napsal: úte kvě 25, 2010 14:14
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Ale stejně, dyť Kremák je těžká nákladní lokomotiva, ňákých 7 vozů tomu nemůže dělat problém! Nechápu smysl tutoho.
Ále prosim tě, takovej starej chrchel, prd to uveze. Měli si raději přizvat něco fortelnějšího
http://www.youtube.com/watch?v=mJop3BHQwQI
Napsal: stř kvě 26, 2010 02:03
od Honza 21061
Jsem zvědavej, kdy budou 810 jezdit v tomhle řazení na Expresech a Eurocity.
Jinak s tím postrkem, asi ho tam dali, aby tam ten vlak nejel celý den. Taky to mohlo souviset s brzdou, ale to předpokládám, že už pára má v souladu s normami i pro tyhle vozy. Tak dalece se v tom ale zase nevyznám.
Náhodou, ceckatá Barča je dobrý strojek. Mám sice radši o něco silnější a novější Brejlouny, ale kdyby mě nechali lítat s Bárou rychliky Praha-Příbram-České Budějovice, tak bych byl spokojen. Škoda, že to má jen dva vozy a o víkendu 3, to není pořádný vlak. Něco jinýho byly rychlíky z Prahy do Sušice, než je zrušili, to bylo jiné poježdění...
Elektrika to taky není, ale všechno tohle je pořád lepší, než se nadosmrti utopit na turnusech Čerčany, Dobříš, nebo na příměstských Ešusech.
Taky rychlíky do Tanvaldu se jezdí dobře. Řadu 854 mám rád odjakživa, ještě před rekonstrukcí.
http://www.youtube.com/watch?v=Y0PpbvqF ... re=related
Napsal: stř kvě 26, 2010 14:07
od Cooper
Co já vím tak postrky na parních vlacích jezdí proto, aby se nepropálilo tolik uhlí a stroj se tolik neopotřebovával. A navíc je to záloha kdyby pára zdechla,....
Napsal: stř kvě 26, 2010 14:33
od Hurikán
Cooper píše:postrky na parních vlacích jezdí proto, aby se nepropálilo tolik uhlí a stroj se tolik neopotřebovával.
Tohle by mohlo dávat smysl. I když si stejně myslím, že těch ubohých sedm vagónků nemůže pro takovou mašinu znamenat žádnou zátěž.
Laďuša píše:protože tuto je naše! Mašina mýho dětství, asi první, co jsem vůbec viděl. Když se řekne parní lokomotiva, na mysli mi vytane náš Kremák 534.0432.
Tenhle argument chápu.
On je ten Kremák pěkný, ale víš co mě na něm trochu nesedí? Ta poměrně malá kola. To tu mašinu vizuelně sráží dolů. Proto se mě asi víc líbí Albatrosy, protože mají velká elegantní kola a celkově působí pěkně dynamicky.
Napsal: stř kvě 26, 2010 14:46
od Laďuša
Hurikán píše:Tohle by mohlo dávat smysl. I když si stejně myslím, že těch ubohých sedm vagónků nemůže pro takovou mašinu znamenat žádnou zátěž.
Určitej smysl to dává, úspora uhlí ňáká proběhne a parní stroj bude o něco míň zatíženej... Na druhou stranu přibyde spotřeba nafty, opotřebení motorový lokomotivy, která navíc nemůže sloužit jinde v tu chvíli... A i tak, lokomotivy mají předpisama daný ňáký prohlídky a tak, takže ňáký menší opotřebení je stejně naprd, když propadne prohlídka kotle nebo něco takovýho...
V KT jezdil bez postrku a byl pořád plně funkční a pojízdnej. Ale propadla zkouška kotle a milej Kremák, kterej byl úplně v pohodě, krásnej a naleštěnej, si odvez svojí poslední rozlučkovou jízdu a 3 roky stál v Lužnej, než proběhla oprava daná předpisama.
Jinak těch 7 vozů mu samozřejmě problém nedělá, je to těžká nákladní lokomotiva.
Hurikán píše:On je ten Kremák pěkný, ale víš co mě na něm trochu nesedí? Ta poměrně malá kola. To tu mašinu vizuelně sráží dolů. Proto se mě asi víc líbí Albatrosy, protože mají velká elegantní kola a celkově působí pěkně dynamicky.
Ale to je tak logický a správný. Nákladní lokomotivy mají menší kola než osobní. Mě se to právě tak líbí, nedovedu (spíš nechci) si představit Kremáka s kolama od Albatrose. Stejně tak naopak. Albatros je naopak rychlíková mašina, takže i logocky působí dynamicky, štíhle. Je to taky daná polohou a velikostí kotle, vejškou ochozů... Všechno to do sebe zapadá, Kremák prostě musí vypadat nadřeně.
Napsal: pát kvě 28, 2010 13:33
od Michal Pokorný
Hm hm........