Já bych jel klidně i dražší soc-class, jen když ta bedna nebude žlutá.Koko Loko píše:bych zcela jistě volil levnější variantu, na business class si jaksi nepotrpím.





Moderátor: Moderátoři
Mě ne, protože tuto je naše! Mašina mýho dětství, asi první, co jsem vůbec viděl. Když se řekne parní lokomotiva, na mysli mi vytane náš Kremák 534.0432.Hurikán píše:Lokotka je pěkná, ale Albatros nebo Šlechtična se mě líbí víc.
Motorem myslíš tu Bardotku, jo?Hurikán píše:lepší dojem z celku kazí jen dvě věci: motor na konci a "nové" ošuprstané vagony.
Ále prosim tě, takovej starej chrchel, prd to uveze. Měli si raději přizvat něco fortelnějšíhoLaďuša píše:Ale stejně, dyť Kremák je těžká nákladní lokomotiva, ňákých 7 vozů tomu nemůže dělat problém! Nechápu smysl tutoho.
Tohle by mohlo dávat smysl. I když si stejně myslím, že těch ubohých sedm vagónků nemůže pro takovou mašinu znamenat žádnou zátěž.Cooper píše:postrky na parních vlacích jezdí proto, aby se nepropálilo tolik uhlí a stroj se tolik neopotřebovával.
Tenhle argument chápu.Laďuša píše:protože tuto je naše! Mašina mýho dětství, asi první, co jsem vůbec viděl. Když se řekne parní lokomotiva, na mysli mi vytane náš Kremák 534.0432.
Určitej smysl to dává, úspora uhlí ňáká proběhne a parní stroj bude o něco míň zatíženej... Na druhou stranu přibyde spotřeba nafty, opotřebení motorový lokomotivy, která navíc nemůže sloužit jinde v tu chvíli... A i tak, lokomotivy mají předpisama daný ňáký prohlídky a tak, takže ňáký menší opotřebení je stejně naprd, když propadne prohlídka kotle nebo něco takovýho...Hurikán píše:Tohle by mohlo dávat smysl. I když si stejně myslím, že těch ubohých sedm vagónků nemůže pro takovou mašinu znamenat žádnou zátěž.
Ale to je tak logický a správný. Nákladní lokomotivy mají menší kola než osobní. Mě se to právě tak líbí, nedovedu (spíš nechci) si představit Kremáka s kolama od Albatrose. Stejně tak naopak. Albatros je naopak rychlíková mašina, takže i logocky působí dynamicky, štíhle. Je to taky daná polohou a velikostí kotle, vejškou ochozů... Všechno to do sebe zapadá, Kremák prostě musí vypadat nadřeně.Hurikán píše:On je ten Kremák pěkný, ale víš co mě na něm trochu nesedí? Ta poměrně malá kola. To tu mašinu vizuelně sráží dolů. Proto se mě asi víc líbí Albatrosy, protože mají velká elegantní kola a celkově působí pěkně dynamicky.