Stránka 101 z 294
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 13:26
od ger007
tvar a naklon cerpadla v principe nebdue treba riesist vid foto je viac menej vodorovne
je na trubke takze sa z truky trocha skrati a nadvari sa vodorvne
na vrchu obraska je videt tvar bloku 110 takze nasadenie na silentbloky by nemal byt problem s vyuzitim original drziakov
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 14:25
od MartasBrno
Není ten motor třeba tak o centimetr delší? Nby se ti vešel k chladiči
Jinak můj pohled viz naše debata...
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 14:32
od Luděk Musil
Jen tak úplně hloupý dotázek k tomu motoru 211x a jeho implementaci do 210x:
Na straně výstupu na převodovku nejsou žádná zařízení, hadice, trubice, "rozdělovače" a tak podobně?
Ono jako připojit to k převodovce asi nebude problém, jen aby v místě ventilového víka "něco" nepřekáželo, jako teda že něco tam na tom obrázku namalovanýho je. L.
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 14:42
od Křečík Barbuška
Tak bude mít rozdělovač místo topení no ... drž mu palečky, jo?
Koneckonců pokud bude dávat desítkový motor a využije elektroniky tak nebude rozdělovače potřeba a topení může zůstat
.
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 14:47
od Crocodile
Kdyby bylo tak jednoduchý dát desítkovej motor do krabic, tak by na to přišel třeba i výrobce a nemusel by kvůli emisím upravovat donekonečna klasický motory až na euro 4, u nivy evro 5
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 15:04
od Cory
V rusku beha vela zigulov s motorom z novej lady, dokonca som uz videl aj prioracky...Medzi motorom a chladicom je este viac miesta ako s origo motorom avsak je dost natlaceny na priecku motoroveho priestoru. Rezat tusim netreba nic, ale chce to par ran kladivkom. Blbe je to, ze dost hadic sa bude nachadzat nad prevodovkou. A k tomu je potreba trochu vytvarovat vyfuk atd...no v podstate skoro ako strkanie fiatackeho motoru.
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 16:12
od Ivo
Když jsme s Atexem strkali Lacia motor do žigula, tak hodně problémů bylo právě kvůli oleji. Vana nebyla vytvarována podle nápravnice a čerpadlo jsme taky upravovali. Nevím jak je na tom tvarově 110 vana, ale máš určitou šanci, že by šla vyměnit za starou vanu.
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 19:13
od ger007
Vana je podla mna najmensi problem adamov motor mal tiez vanu vyrobenu samo domo, ved ked zoberiem tu cast vany ktora je prisrobovana k bloku odrezem a zbytok samo domo, sranda je ze motory 110 sa delali s rozdelovacom a karburatorom ako aj bez neho (ako vsetci vieme lada icka predsa nemaju rozdelovac ani to nase slavne spi nema rozdelovac) tak v tomto by som vlny nerobil. zajtra idem k tommelovi on ma 110kovy motor a tam si osledujem co a ako, napriklad vyhoda je ze si tam mozem nabastlit klimu bez sebevacsich problenov
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 19:51
od JmJ
ger007 píše:Vana je podla mna najmensi problem adamov motor mal tiez vanu vyrobenu samo domo, ved ked zoberiem tu cast vany ktora je prisrobovana k bloku odrezem a zbytok samo domo, sranda je ze motory 110 sa delali s rozdelovacom a karburatorom ako aj bez neho (ako vsetci vieme lada icka predsa nemaju rozdelovac ani to nase slavne spi nema rozdelovac) tak v tomto by som vlny nerobil. zajtra idem k tommelovi on ma 110kovy motor a tam si osledujem co a ako, napriklad vyhoda je ze si tam mozem nabastlit klimu bez sebevacsich problenov
ja ti do toho nechci moc kecat, ale ta robota se vyplati? 1.7 ma solidni tocivy moment a vykon snad o 4 kw mensi nez 110 16 ventil. 110 jezdi pekne a levne z velke casti i proto, ze to neni krychle. jak das za ni i prazdny vetsi vozik, vykon je ten tam. kdybys tam narouboval neco od 1.7 nahoru, ale spis minimalne neco s vykonem tak 90 kw, pak to mozna stoji za tu srandu.
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 20:07
od ger007
pozri ja to chcem hlavne otestovat, ide mi o to aby to bol 4 bod a aby mi na tom dobre jazdil plyn, ze ten vykon je len o neake 4kw ma az tak nezaujma, hlavne ide o to aby to jezdilo a ked budem chcet vykon tak z tej 1,5 sa da spravit 1,7 a ta by mohla jazdit hezky pekne,a paci sa mi ze je to 16V
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 20:46
od JmJ
ger007 píše:pozri ja to chcem hlavne otestovat, ide mi o to aby to bol 4 bod a aby mi na tom dobre jazdil plyn, ze ten vykon je len o neake 4kw ma az tak nezaujma, hlavne ide o to aby to jezdilo a ked budem chcet vykon tak z tej 1,5 sa da spravit 1,7 a ta by mohla jazdit hezky pekne,a paci sa mi ze je to 16V
kup si rovnou celou 2111. nedavno tu nejake docela pekne byly. o dost vetsi kufr, pro spootrebu lepsi tvar a nemusis delat nejake hrozne pokusy. nema to sice zadni nahon, ale na dalkove jezdeni je to proti krabici o 100% lepsi. a rozvrtat to muzes taky.
ja ti nechci kazit radost, ale prece jen bych ti z pozice starsiho odporucil venovat cas necemu lepsimu
ovsem proti gustu...
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 21:11
od ger007
ja teda neviem co sa vam nepaci na spekulaciach, nie ze by ste tu chudaka chlapca nepodporili, ja chcem mat auto zo zadnym nahonom a 4 bodovym vstrekovanim a chcem aby to bola 044 lebo sa mi paci, kua keby chcem tiche luxusne auto tak si ho nasetrim a kupim, ale ja chcem ist hlavou proti stene preto mam ladu preto som tu kto to nechape nevadi...
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 21:49
od Hurikán
ger007 píše:.. ide mi o to aby to bol 4 bod ...
A nebylo by potom daleko lepší sehnat a namontovat systém MPi, který je určen přímo pro Tvůj motor??? Dá se relativně snadno sehnat a prakticky bez problémů namontovat.
Já vím. Když ono to je moc jednoduché, že?
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: ned dub 15, 2012 21:51
od ger007
to by bolo kazdopadne o dost jednoduchsie, AVSAK finacne je to asi 4x tak narocnejsie ako 1.5 16V je to stale len 8 ventil a uz to tu ma aj majo aj cory takze ja chcem ist hlavou proti stene ved ked to nevide, vratim tam original motor a nazdar
Re: Mix otázek a odpovědí III
Napsal: pon dub 16, 2012 06:08
od Cory
Ja to este nemam ale solídne sa na tom pracuje
ehm...ono namontovat MPI na 1,7 Spi nie je az take jednoduche - iná hlava (alebo upravit staru), iné rozvody, treba dorobiť miesto na detonačné čidlo, iná remenica, čerpadlo atď atď...Tá sranda ma vyšla cca na 400e
Ono bude asi jednoduchsie (manualne nie, ale finančne) zohnat motor z novej rady... ale ked už, tak 1,6 16V a trochu ho rozvrtat...to by uz aj stalo za to.