Stránka 11 z 14

Re: Přední světla

Napsal: stř lis 14, 2012 07:15
od tavri
Potřebuji z bílé sundat světla a pod nima jsou takové lišty, jak říká jeden kolega, spodní mračítka :-) Jak se dají šikovně odmontovat, aniž bych je poškodil?

Re: Přední světla

Napsal: stř lis 14, 2012 09:53
od Tommel
musíš dát dolu narazník, jsou nasunute na narazniku, takže naraznik dolu, pak je přistup ke světlum a z narazniku sundaš ty "mračitka"

Re: Přední světla

Napsal: stř lis 14, 2012 19:43
od plavec
V nárazníku jsou jen nasunutý. Nemusíš nárazník sundavat celej, stačí ho jen uvolnit a trochu povytáhnout dopředu . Můj tip je, že jeden ze dvou šroubků, co držej "zboku " nárazníku, utrhneš :D

Re: Přední světla

Napsal: pát lis 16, 2012 17:32
od zelvotron
Já sem kupodivu nikdy žádný neutrh a to to nemám garážovaný jako Tavri.

Re: Přední světla

Napsal: ned lis 18, 2012 16:46
od Dřevák
Tak jsem chtěl hlasovat a nejsem si jistý. Mám světlo sdělano v rasiji, potkávací je čočka, dálkový je nečočka, patice plechový, nic se nikde netaví. Tak mám hlasovat na čtvrtou možnost?
Taky čím víc jezdím po tmě, tím víc uvažuju o přídavných. Četl jsem tu o připojování přez relé, vždycky když jsem připojoval přídavný s žárovkou H3 připojil jsem je na hulváta drátem ke stávajícím světlům a nikdy se nic neroztavilo, ani u škody 1000 MB, (tam mi předpovídali shoření přepínače a nic), ani u trabanta a ani u motorky kde je jedna H4 a já na ni připojil dvě H3 a nic se nestalo. Proč by to mělo u Lady bejt jiný? A co ti co použijí 100W žárovky, těm pojistky nehoří, když už jim hoří paraboly?

Re: Přední světla

Napsal: ned lis 18, 2012 16:58
od radek mb
Dřevák píše:
Taky čím víc jezdím po tmě, tím víc uvažuju o přídavných. Četl jsem tu o připojování přez relé, vždycky když jsem připojoval přídavný s žárovkou H3 připojil jsem je na hulváta drátem ke stávajícím světlům a nikdy se nic neroztavilo, ani u škody 1000 MB, (tam mi předpovídali shoření přepínače a nic), ani u trabanta a ani u motorky kde je jedna H4 a já na ni připojil dvě H3 a nic se nestalo. Proč by to mělo u Lady bejt jiný? A co ti co použijí 100W žárovky, těm pojistky nehoří, když už jim hoří paraboly?
Tak to zapoj prasecky a neřeš to. Ale jednou dopadneš přesně jako ten rostlinář z filmu Vesničko má středisková, který stále vracel vypálené sirky zpátky do krabičky. Drahnou dobu se taky nic nedělo, až jednou se to vzňalo. Ovšem u toho auta, až začnou hořet kabely, tak to bude moc velká legrace...

Re: Přední světla

Napsal: ned lis 18, 2012 17:27
od vodis
Já mám připojení přes relé, při 2x100W je tam cca 16A. Vedle relé je zvlášť pojistka na dostatečných 20A.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: ned lis 18, 2012 19:02
od Dřevák
když přestanu jen tak teoretizovet a použiju Ohmův zákon, nebo nějakej jinej zákon, už si to pořádně za školy nepamatuju, tak 55 W na origo dálkovým plus 55W H3 přídavný,je 110W děleno 12V rovná se 9,16A. Pojistka je tam na jednu stranu 10A takže je to tak na hranici. Čili,když vytáhnu drát přímo od baterky dám na něj pojistku 10A a relé, ktrerý bude ovládaný proudem od jednoho dálkovýho světla, tak to bude fungovat na 95% bezpečně. A nebo tam vrznu, pokud bude 10A pojistka praskat 15A a bude to fungovat za předpokladu, že ještě v Togliatti použili socialistický průřez drátu.

Re: Přední světla

Napsal: ned lis 18, 2012 19:50
od zelvotron
Dřevák píše:Tak jsem chtěl hlasovat a nejsem si jistý. Mám světlo sdělano v rasiji, potkávací je čočka, dálkový je nečočka, patice plechový, nic se nikde netaví. Tak mám hlasovat na čtvrtou možnost?
To je možnost č. 2.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: ned lis 18, 2012 21:53
od plavec
Průřezy drátu nejsou u lady zrovna ideální . Ale hlavně bych se bál, že při připojení natvrdo se přepálí ty cesty v pojistkovej skříňce.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: pon lis 19, 2012 05:04
od tavri
Já bych to také nedělal, u bílé jsem je měl hodně vytavené, někde v historii tu byla fotka.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: pon lis 19, 2012 17:47
od Dřevák
Nojono, u poctivých socialistických aut byli tak maximálně dva průřezy drátu, víc plánovaný hospodářství nezvládlo dodat, tak nebyl problém zatěžovat dráty. Jestli se ve 112 promítlo kapitalistický šizení, tak by bylo asi fakt rozumnější použít relé. Jenže Polskej kapitalismus taky zklamal, u nás v mototechně jsou světel wesem plný regály a v šišlákově nic!!!! Asi všechno vyvezli k nám.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: pon lis 19, 2012 23:19
od plavec
Taky se daj sehnat pěkný světla od Helly, ale ta cena je poněkud jinde oproti wesemkám.
Relátka nejsou problém, v kovošrotech se jich válí ve starých vrakách.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: úte lis 20, 2012 15:44
od Dřevák
plavec píše:Taky se daj sehnat pěkný světla od Helly, ale ta cena je poněkud jinde oproti wesemkám.
Relátka nejsou problém, v kovošrotech se jich válí ve starých vrakách.
Už mám doma wesemy, relé použiju z těch co jsem vyházel z BMW jako dědictní po policii a myslím, že za hodinu bude namontováno. Taky mi nabízeli žátovky se stejnou watáží, ale vyšší svítivostí. Protože mám za to, že to špatný svícení není žárovkou, ale parabolou, tak jsem je nebral. Možná do tlumených.

Re: Přední světla 2110-2112

Napsal: úte lis 20, 2012 19:24
od Dřevák
Tak nakonec to trvalo dvě hodiny, mám to přes relé a pojistku, jak to vypadá na světle ještě naštěstí nevím, ale konečně vidím!!! Svítím jak večerníček a auta najednou tlumí už před zatáčkou a ne až mě osmahnou.