Stránka 11 z 21
Napsal: ned kvě 17, 2009 19:27
od Michal Pokorný
Což o to, já nějaký ten bordel v dílně snesu, ovšem ne na stole. To mi prostě likviduje nervy, když třeba něco na stole vytloukám kladivem a všechen ten bordel tam poskakuje, to co je na kraji popadá na zem do hromady prachu a špon, menší věci se už nenajdou vůbec, převrhne se nádobka s brzdovkou a půlka mi nateče do bot ............
nenene, já ten stůl budu muset opravdu uklidit, nebo k němu budu muset postavit kyblíček na nervy
Napsal: ned kvě 17, 2009 19:36
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Michal Pokorný píše: néééééééééé
mně už se nechce ani dodělávat tu pravou stranu ...
No vidíš, a já to mám všechno dvakrát
...
. Kolik koštovaly ty Bremba? Destičky jsi dával jaké, Tsitrony?
No, neboj, že bych to měl jen jednou, to samé jsem dělal na 2101 předminulé Vánoce. Kolik koštovaly kotouče už ani nevím, ale nic závratného, řekl bych že cenově jen o něco málo více, než Fenoxy.
Na destičkách jsem šetřil
= MECHANIK (což bude patrně ze stejného hnízda jako "citróny" vzhledem k tomu , že je na destičkách uvedena tato adresa :
http://www.tsitron.ru
Napsal: ned kvě 17, 2009 19:39
od peet2101
Michal Pokorný píše: to co je na kraji popadá na zem
postav okolo stolu náplatky
Napsal: ned kvě 17, 2009 21:59
od Maysner
kotouce Brembo pred dvouma rokama 1100kc za oba, desticky ferodo 300kc za sadu
Napsal: ned kvě 17, 2009 22:02
od Mirek999
Uz mam taky na aute Bremba a desky Textar.Obcas to pri brzdeni piska,ale jinak to brzdi hezky.Dohromady to stalo cca 2000.
Napsal: ned črc 19, 2009 10:59
od Michal Pokorný
Tak 2104 má nová gufera ventilových vodítek a novou vačku, neb ta původní nepůsobila příliš svěžím dojmem.
Také nový rozvodový řemen a nová gufera na předku motoru. Zajímavé je, že od té doby co jsem to dělal na bývalé 2105 jsem zapoměl jaká je to pakárna vystředit to spodní a prostření gufero
, obvzláště mázne-li si člověk kolem oné hliníkové desky silikon, který mezi tím zatuhne.
S vystředěním spodního člověk tak nějak instinktivně počítá, když vidí onen "kouzelný" domeček gufera z vnitřní strany. Ale teprve po nasazení prostřeního kola zjistí, že měl vlastně nejdříve vystředit to prostřední s celou tou hliníkovou deskou a teprve potom to spodní v onom domečku. V tu chvíli na člověka přijdou takové chutě ....... vzít to největší kladivo co doma najde a celý vůz rozmlátit a křičet při tom velice hanlivá slova na adresu sovětského lidu
Ale nakonec vše dobře dopadlo, po rozdýchání menšího psychického kolapsu, jsem to druhý den udělal znovu. Pak už následovala jen taková banalitka jako výměna kohoutu topení, zkompletování všeho v motorovém prostoru, nalití všech provozních kapalin a oživení.
Přístě mě ještě čeká oprava spodku LP blatníku, který v místě napojení na práh přes zimu velice výrazně orezl.
Napsal: ned říj 18, 2009 17:47
od Michal Pokorný
Tak tedy novinek je po málu. Jen ty prahy již jsou, v rámci možností a času, opraveny. Po srazu , kdy na Solex hodil odborné oko Koko Loko , se daří i spotřebu držet v rozumných mezích.
Nejčerstvější novinka je z úterka, kdy se podařilo projít ME+TK. Patrně mi pan technik vůz poněkud uhranul, neb při vyjíždění z vrat STK jsem si všiml, že to nedobíjí. Inu zajel jsem do garáže s tím, že se na to o víkend podívám. V pátek jsem ovšem nečekaně musel do práce autem, a jen co jsem nastartoval jsem zjistil, že to opět normálně dobíjí
Napsal: ned říj 18, 2009 17:56
od Cooper
Michal Pokorný píše:V pátek jsem ovšem nečekaně musel do práce autem, a jen co jsem nastartoval jsem zjistil, že to opět normálně dobíjí
Aspoň víš. že ti něco pomalu odchází
Napsal: ned říj 18, 2009 18:03
od Michal Pokorný
To byla jen náhlá nevolnost. Dnes jsem tedy trochu zkoumal a patrně jsem našel příčinu - taková jedna silně amatérská úprava elektroinstalace (kterou jsem samozřejmě, z důvodu naprosté nechuti něco dělat, nezkulturnil - ale vím o ní)
Napsal: ned lis 29, 2009 20:20
od Michal Pokorný
Tak dnes ta potvora dostala zimní gumy, no zimní....... hm, nějaké postarší protektory na kterých mi dorazila z Brna. Holt ještě budou muset letos posloužit.
Jinak tedy, Pípáku, opět jsem se v tom zatraceném Solexu lehce pošťoural. Je to nástroj ďábla, který má za úkol mě zničit
Napsal: ned lis 29, 2009 23:02
od Křečík Barbuška
Solex s příchodem zimy začíná zlobit, že?
Mě se tu a tam rozladí ten černý šroub (množství), že je třeba mu přidat i dvě otáčky, aby to drželo rozumný volnoběh. Pak je 3 týdny klid a najednou je třeba zase ty dvě otáčky ubrat.
... Heč, už jsem našel táhla k Ozonu, na Vánoce jej možná na zkoušku osadím
.
Napsal: pon lis 30, 2009 12:08
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Solex s příchodem zimy začíná zlobit, že?
Ne, ten zlobí zcela nezávisle na ročním období
Napsal: úte dub 06, 2010 11:29
od Michal Pokorný
Tak dnes proběhla důkladná jarní odsolovací lázeň. Nalezl jsem přímo děsivé množství korozivních změn, které jsem ještě na podzim nezaznamenal
Taktéž proběhla výměna kol, byly osazeny letní pneu Rosava, které 2104 zdědila po 21044.
Po té proběhla osušovací jízda po okolí. Pořídil jsem pár dokumentačních fotek, bohužel ani jedna není moc koukatelná, neb na místečku, kde jsem rád fotil své povozy vyrostla černá skládka. A ani náhradní místa nebyla vhodná, neb se sluníčko zrovna nacházelo na nevhodné straně. Tak holt jen fotky z cesty.
Mimo 2104 v hlavní roli, lze ještě spatřit Humenný vrch, Lovoš, Milešovku, Radobýl a Házmburk
http://fotoalba.cz/alba/Ikarus280.10/2164483 heslo je : 2104
Napsal: úte dub 06, 2010 11:38
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!
Náhodou to vypadá pěkně. U vás včera nepršelo? Tady kdybych takhle vyrazil mimo asfalt tak by z toho byla blátěná koule.
Napsal: úte dub 06, 2010 12:36
od mayo456
vizera to tak ze to vizera slusne