Stránka 11 z 18

Napsal: čtv srp 06, 2009 21:29
od Milda
Konečně po technický, ale jaký jsem s tím měl problémy si nedovedete představit, začal jsem všechno řešit v čas, ale nakonec jsem ji měl 6 dní propadlou :oops:

Závady jen lehké :D , když jsem slíbil, že vyměním jeden krajní čep řízení :D

Napsal: pát srp 07, 2009 05:54
od Luděk Musil
Milda píše:Konečně po technický
Je to sice poněkud OT, ale je to zase ve Tvém vlastním tématu - tak se zeptár: Kdepak jsi byl na STK? Ve Vaší oblasti vím o jedné stanici, kde dělají dobře, kvalitně, neprudí, poradí ... :idea: . L.

Napsal: pát srp 07, 2009 11:18
od Milda
Byl jsem na seřízení karburátoru v Horním Jelení u pana Šedy, ten mě poradil at si jedu udělat emise do Holic. V Holicích proběhly emise bez problémů, ale STK tam nedělají, tak jsem jel do Skutče, kde jsem zdělil, že emise už mám a chci po nich jen technickou. Chtěli po mě papíry od emisí a tvrdily, že mě chybí protokol, ale přitom ho tam měli vypsaný rukou, protože v Holicích nemá tiskárnu, tak sem se tam s nima skoro hádal, no a nakonec jsem odjel. Jel jsem do Vysokého Mýta, předložil to samé jako ve Skutči a naprosto bez problémů a řečí mě pustili na technickou.
Všechno to je zkrácený, mezitím jsem chodil na brigádu, poprvý jsem si vzal volno 2 hodiny, tak už jsem nestíhal zajet do Mýta, pak jsme dělali pořád do 18ti, no a aby toho nebylo málo tak mě den předtím než jsem chtěl jít na technickou křupla zadní brzdová trubička zhruba ve 21, tak jsem měl do noci co dělat, neměl jsem novou, tak jsem tam naohejbal přední :oops:, pak už jsem neměl ani kapalinu, tak jsem na technický musel slíbit, že to ještě ovzdušním. No prostě hrůza, jako by tam to auto ani nechtělo. A jen tak pro zajímavost ve Skutči stojí STK 750,-Kč a ve Vysokém Mýtě 500,-Kč, za emise v Holicích jsem dával 280,-Kč. V

Napsal: pát srp 07, 2009 11:30
od Luděk Musil
Strašná anabáze :) :koko: :!: Až příště budeš chtít na emise a STK - dej mi vědět a dostaneš telefonní číslo a objednáš se do Mercie v Chrudimi. Já tam jezdím už od šestadevadesátýho. Dělají poctivě a nešidí to! L.

Napsal: pát srp 07, 2009 15:34
od rosta
Luděk Musil píše:Strašná anabáze :) :koko: :!: Až příště budeš chtít na emise a STK - dej mi vědět a dostaneš telefonní číslo a objednáš se do Mercie v Chrudimi. Já tam jezdím už od šestadevadesátýho. Dělají poctivě a nešidí to! L.
mohu potvrdit co říka king-já tam jezdím už dlouho

Napsal: pát srp 07, 2009 20:47
od Milda
No ve Vysokém Mýtě byl taky správnej chlap :D Nejdřív koukal na přidavný světla, který byly projistotu zakrytý koženkou, což bylo prý správně, víc se v nich naštěstí nevrtal, ale kdyby chtěl, tak mě za ně vyrazí jěště před vratama :D ( nemají žádnou homologaci ). Na konci, když mě lepil známku tak povídá: "Ááá koncovka výfuku, to tam soudruzi z Toglliaty asi nemontovali." Na to sem mu odpověděl, že né :) , ale že to má homologaci a atest. Na to odpověděl, že mu to nevadí, ale, že si tam výrobci vyrazej co chtěl, je to prý schválený dávat na auto a jezdit s tím po poli, už né na silnici. Jsem zvědavej co budou příště říkat na lízátko a křídlo ( jestli to do tý doby stihnu namontovat :D :D :D ), ale už mám doma barvu :)

Napsal: sob srp 08, 2009 20:33
od Milda
Dneska jsem dovezl liťáky, stejný jak Rosta, snad se nebude zlobit :oops: Musej se opískovat a budou na bílo :D

rosta, Jaký jsi na ně použil šrouby, tenkrát jsi říkal že nějaký z Favorita?

Napsal: sob srp 08, 2009 21:06
od Jozef Matuška
ja mám tiež z Fiata a preto pýtaj si na favorita ale starý typ so stúpaním závitu 1,25, nový typ má 1,50 a samozrejme tie predĺžené, aj keď vzadu si tie šróby budeš musieť na 99% upraviť - dĺžku, kvôli pakniam.

Napsal: sob srp 08, 2009 21:07
od Kewint
a favorit co mi stojí na zadhradě je 89 rok a má 19tku klíč co máme doma 1993 tak ten má 17tku líč

Napsal: sob srp 08, 2009 21:26
od Jozef Matuška
no to je vec výrobcu tých je veľa, "89 ma stúpanie 1,25 a ten "93 má 1,50, čiže nedajú sa medzi sebou použiť.Inak neviem aký prínos tá zmena stúpania priniesla v sériovej výrobe.

Napsal: sob srp 08, 2009 21:51
od Maysner
Jozef Matuška píše:no to je vec výrobcu tých je veľa, "89 ma stúpanie 1,25 a ten "93 má 1,50, čiže nedajú sa medzi sebou použiť.Inak neviem aký prínos tá zmena stúpania priniesla v sériovej výrobe.
zmena prisla se vstupem VW. proto se taky zmenila roztec sroubu apod :roll:

Napsal: ned srp 09, 2009 07:26
od rosta
je to tak-poslední favority měly rozteč a šrouby jako felicie

Napsal: ned srp 09, 2009 11:04
od Milda
Poradí někdo jak se dostanu za palubku abych vyměnil žárovku v kontrolce na potkávačky?

Předchvílí jsem zkoušel jestli pasujou disky. Je to jak říkal Rosta, bez úprav :) . Ten co je na fotce je uplně novej, ty další 4 jsou použitý. Jen abyste se nedivili proč je chci pískovat :D :D

Jo a konečně mám pořádný pojistky, včera jsem vyfasoval keramický, to není takový bláto jako ty dnešní. :D Vyšlo to akorát a ještě mám dvě do rezervy :)

Napsal: ned srp 09, 2009 11:13
od Kewint
krásný Mildo,už se těšim až ji uvidim na jedovnici :) dostaneš se tam snadno,oděláš záslepku u páček topení a tam je šroub,povytáhneš palubku,a oděláš vzadu náhon na tachometr,pak jen oděláš kontakty jde to samo :)

Napsal: ned srp 09, 2009 11:17
od Pája
Bejt to šestnáctky, tak bych je dal do tmavýho chromu a s tvym parádnim lakem z toho máš hned káru, ze který nikdo nebude chápat. :shock: :P