Stránka 11 z 22

Napsal: pát srp 21, 2009 18:25
od Saša

Napsal: pon srp 24, 2009 16:43
od Saša
Takže si "Modrá" zažila trochu filmařské slávy . Jezdila a parkovala na místech kde to dnes není jen "tak" a je zachycena fotoaparáty mnoha lidí a hlavně cizinců . Byl jsem i tam kde se asi hned tak nikdo nedostane (soukromí) . Pěkný zážitek .
Vše zorganizoval Velorex klub.
Kdo pozná pána na fotce fotky na dolním obrázku .

Napsal: pon srp 24, 2009 16:54
od Kopr
No tak to je ale nářez , parádní vzpomínka. Byl tam i pan Abrhám ?? :mrgreen:

Napsal: pon srp 24, 2009 17:05
od MacGyver
To se šlo až takhle do detailů, super. Doufám že film bude někde ke stažení.

Napsal: úte srp 25, 2009 08:45
od mayo456
Pan Abrham a film vrchni prchni. Pozeram ze ta ulica sa velmi nezmenila iba auta na nej parkuju ine :P

Napsal: úte srp 25, 2009 13:06
od Kewint
mayo456, aty sracky nastrikane na zdi :D jinak moc pěkný :)

Napsal: úte srp 25, 2009 14:04
od Jimmi
Saša píše: ...kdo pozná pána na fotce fotky na dolním obrázku...
Inženýr Králík, přeci :D

Naprosto úžasné, ten činžák se asi vůbec nezměnil.

Napsal: úte srp 25, 2009 14:11
od FOMA
tak to je bomba :shock: tudy kráčely československé Ladadějiny :P

Napsal: úte srp 25, 2009 14:29
od rosta
jdu s děravou patou mám horečku zlatou jsem chudý jsem sláb nemocen.....mám plechovej hrnek ( modrou 1600) a pár zlatejch zrnek a nad hlavou polární zář :supz: :prayer: :partyman: :weedman: :happy6:

Napsal: úte srp 25, 2009 15:19
od Laďuša
rosta píše:mám plechovej hrnek ( modrou 1600) a pár zlatejch zrnek a nad hlavou polární zář
(kabriolet) :P

Napsal: úte srp 25, 2009 19:43
od mayo456
zaujimalo by ma ci ta modra Lada 1600 este existuje

Napsal: stř zář 16, 2009 13:00
od Saša
Dnes proběhla příprava na sraz . Namontoval jsem jiné rádio . Nic jiné není třeba .

Napsal: čtv zář 24, 2009 12:41
od Saša
Využil jsem včerejšího krásného počasí a 06ku prolil Resistínem kde se dalo . Natřel jsem i zadní stranu tapeců aby nesály vodu . Stejný voňavý nátěr dostaly i veškeré šrouby kolem světel jak v předu tak v zadu a ani v motorovém prostoru nezůstal jediný šroubek "suchý" . Resistín se mi osvěčil na šroubya matky daleko víc jak vazelína . Ty které jsem jednou mázl se i po 10 letech dají lehce povolit a po korozi ani stopa . Chce to šroub povolit máznout závitovou díru i šroub . Po dotažení pak ještě pokud se tam dá dostat tak i vyčuhující kus šroubu .

Napsal: čtv zář 24, 2009 13:09
od Petr HC
Saša píše: Resistín se mi osvěčil na šroubya matky daleko víc jak vazelína
Resistin používám i jako impregnaci anten a antenních zesilovačů a v silnoproudu jako kontaktní vazelinu. Na šrouby, které se "brutálně"zahřívají (zejména upevnění výfukového potrubí) je ještě lepší grafitový tuk G3 nebo grafit v silikonovém oleji - obchodní označení Nezmar. Všechny ostatní složky se spálí ,ale grafit zůstane a šrouby jdou bez problému povolit i po letech provozu.

Napsal: čtv zář 24, 2009 14:38
od Jimmi
Na tepelně namáhané šrouby snad radši měděný spej.
Ten rezistin se stále prodává jako stejný výrobek, nebo už je nějaká náhrada....? Budu se muset také poohlédnout.