Stránka 11 z 21

Napsal: pon dub 20, 2009 20:25
od Cory
pri normalnej jazde,alebo pri prasojazde? Pri normalnej 7l-8l, tak ako Ozon.A to nemam zapojeny ekonomizer.

Napsal: pon dub 20, 2009 20:25
od Puhi
S origo tryskami na 4.1 a 4q za 7 mimo mesta :wink:
a jazdí to nejak takto :
http://www.youtube.com/watch?v=ukmXEd-muvw :lol:

Napsal: pon dub 20, 2009 20:27
od Cory
jj a ja mam 4q a diff 4,3

Napsal: úte dub 21, 2009 08:38
od EMI
Blizzard jezdí 99% provozu na LPG, takže spotřebu až zas tolik nřešim do určitých mezí. Navíc karb, na kterej sem to naimplantoval, je ve verzi BEZ ekonomizéru. Ale slyšel jsem, že i tady to jde obejít a to tak, že se zavírá elmag ventil a fce je stejná. Akorát to teda nebude fungovat na LPG. myslim... Samozřejmně novej motor pude zezačátku jen na benzín, aby si to všechno hezky sedlo.

Kdy motor dodělam neni moc jistý-času málo a věcí moc :cry:

Navíc nikde neni napsáno, že tendle karb tam můžu dát už teď :P

Napsal: úte čer 16, 2009 21:25
od EMI
Tak zítra konečně započne výměna motoru. V poslední době jsem byl zaměstnán školou jako na každým konci semestru. Je to ale opravdu za minutu 12. Spotřeba oleje už je neúnosná. Už to byla opravdu pojízdná dýmovnice. Původní motor si odkroutil čtvrt milionu bez sebemenšího zásahu.

HOTOVO!!!!!

Napsal: ned čer 21, 2009 16:49
od EMI
tak pánové, dneska hotovo 8)

Obrázek Obrázek

Obrázek

motor běží jedna báseň oproti tomu, co v autě byl. náramně si přede. je třeba ještě doladit předstih a karbec na míru tomuhle motoru, protože jsem ho přendal z motoru původního.

V další fázi budu přendavat filtrbox za typ z 2107 a mechanicky ovládanýho ozona. Potom provedu ještě finální učesání celýho motorovýho prostoru... ty kabely a hadice si všechno visí jak chce :D

Napsal: ned čer 21, 2009 20:03
od Stanley__001x
Hodně dobrá práce, nechceš někdy přijet na návštěvu . :mrgreen:

Napsal: ned čer 21, 2009 21:07
od Marek89
Akou farbou si to natieral ? Nejakou teplotne odolnou ?

Napsal: ned čer 21, 2009 22:02
od Hurikán
Moc pěkné. :thumbleft: Na nápisu na víku ventilů je i pěkně vidět rukopis. :D
Marek89 píše:Akou farbou si to natieral ? Nejakou teplotne odolnou?
To by mě také zajímalo, jaký typ barvy jsi na to použil + celý postup. Hlavně mě ale zajímá, jak to dlouho barva na bloku takhle pěkně vydrží.

Napsal: ned čer 21, 2009 22:05
od Maysner
ja mam na bloku plnic, na tom obyc barvu, a zatim to drzi. v zari to bude rok co se s tim jezdi

Napsal: pon čer 22, 2009 07:00
od EMI
tak k těm barvičkám :P
Pánové, nehledejte v tom zbytečnou vědu: Je to pouze umyté wapkou při 80°C vody, pro klid duše ještě jednou odmaštěno nitroředidlem, natřeno syntetickým základem a potom natřeno vrchní syntetikou. nic víc :wink: ... ono mezi náma ta syntetika teplotně dost snese. Kámoš tim natřel vejfuk na Simsonu (pako :lol: ) a ta barva vydržela na celým tlumiči a půlce kolena, jen těsně pod válcem se spálila

Hurikán, nápis na víku je stříknut podle šablony, vytvořené z nápisu na kufru. Nechtělo se mi honem nějakej fotit nebo scanovat, tak sem si ho půjčil z MacGyverovo podpisu, tímto mu patří dík :mrgreen:

Stanley__001x, děkuju za pochvalu a myslim, že v blízkej době nehrozí, že bych se sbalil a vyrazil jen tak do Chebu :roll: :cry: :mrgreen:

Napsal: pon čer 22, 2009 17:59
od MacGyver
Jaképak dík :D , naopak je mi ctí, vypadá to moc pěkně. Tak ať dlouho bez problémů slouží !!!

náhlá smrt

Napsal: stř čer 24, 2009 08:54
od EMI
takže jak rychle motor přišel, tak i odešel.

MOTOR JE PROSTĚ V HAJZU - OHŘÁL SE NA PROVOZNÍ TEPLOTU A PŘESTAL MAZAT!!! KO

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

.... no takže startuju 350 a vyrážim s hodinovým zpožděním.....

Napsal: stř čer 24, 2009 08:55
od Cory
:shock: :shock: :shock: :shock:

Napsal: stř čer 24, 2009 09:26
od Pája
Motor není v hajzlu. Jen se někde stala chyba. Musíš jí najít a odstranit a bude to chodit jak víno.