Aj keď sa zima vzdávala ťažko, je preč a pre niekoho, kto skoro prezul následné sneženie prinieslo veselé poučenie a "radosť "
Nevadí, jazdilo sa, jazdí sa, a jazdiť sa bude, tož len ako a na čom záleží len na Vás kolegovci kamaráti a priatelia, ja len toľko dnes dodám, že od víkendu jazdím lepšie
Lebo som začipúvaný
Aj by som to skôr napísal a oznámil, ale som bol aj zavakcínovaný a to ma trochu rozhádzalo, ale po víkende je už dobre.
Ale sem sa s príbehom, na ktorý isto čakáte.
Tak sme sa s Corym dohodli, že ho prídem pozrieť, aj pršať prestalo, víkend bol nádejný, idem sa reku aj povoziť, Eskymku vyvetrať, pavúky vyhnať, rozhýbať trochu radenie, tak som natankoval a fiúú do Ladacoru, do šambaly pre Ladu na ďalekom východe. Cesta rýchlo ubehla, priznám sa riadne som je pridával, medzi mestami Humenné a Snina je pár úsekov (za Kamenicou nad Cirochou) kde sa dá pekne dupnúť a šiel som aj 140km/h Vozidiel na cestách máličko, síce naše cesty ako moje zuby, tak dúfam, že to cestári začnú plátať čo najskôr aby naše tátoše a mašinky netrpeli.
Dorazil som zavčasu a dobre sme pokecali, dali kafe, napojili lapťopa a onedlho šli testovať nové kone, a že to bolo cítiť. Vážený..poviem to takto.. Vesta pred a po je úplne iné auto.
A to nepreháňam, čo som si okamžite všimol akoby
autu - motoru odpadol kameň zo srdca a to doslova, motor šiel svižnejšie a ľahšie do otáčok, doslova ožil, kultivovanosť hlučnosť motora sa zmenila, je určite tichší a kultivovanejší, doslova akoby ste niečo čo dusí vaše vozidlo odstránili a auto sa správa ako voľný nos po nádche. Je to rozdiel, krásny ťah aj do kopčeka a doslova skokový rozdiel v chovaní motora, to treba zažiť. Aj keď som bol upozornený, že to chce ešte "novú krabicu" na vz. filter, všetci vieme o čo ide, tak aj po tejto prvej fáze je to fajné, moc fajné!
Nečakal som skutočne takýto rozdiel lebo Viem, že Vesta je omnoho ťažšia, mohutnejšia ako som bol navyknutý na ľahkú strelu - Grantu, tá bola Vinetuou šíp, Vesta je teraz jeho Tomahawk obrazne napísané. Dokonca perlička, spotreba klesla a dokázal som pri normálnej jazde dať s prehľadom bez dusenia priemer Granty! 6,4l nech nežerem, je to tak..samosebou budem naďalej testovať, momentálne mám len dobré pocity a ukazovatele. Oživenie vozidla v tomto smere je rozhodne plusom a pozitívnou úpravou. Takže z mojej strany spokojnosť ďakujem majstrovi za všetko, ešte upozorňujem že dynamika vozidla je pri Crosske na 17" kolieskach predsa len o čosi iná ako na mojej Veste sedan s 15" kolečkami.
Naďalej pracujem s autom na drobných vylepšeniach, po koníkoch som ani nešiel ale pridajú sa, imbecilov čo občas treba obehnúť je na cestách stále viac a to Vás môže zachrániť. Ešte raz ďakujem a budem testúvať.. určite treba, ale akoby som už teraz mal nového koňa v stajni, zas som pocítil radosť ako keď som Eskymku kupoval, to bola jazda ako na novom.
Príjemné a pokojné cesty želám, dúfam, že sa už tento rok niekde uvidíme, aspoň na cestách nezabudnite blikať trúbiť mávať na všetky Lady!
(jo tu trúbu musím poriešiť)
Pri testoch sme streli Ladu nivu, a otázka na všímavých, koľko lada vozidiel je na týchto nových fotkách, poprípade typov?

Okuliare nasadiť!