Stránka 11 z 30

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: pát srp 16, 2019 18:03
od Dusan
Co ztoho ze budu plnit limity na CO, ked potrebuju do auta natrepat asistentov, to znamena cena 2000E vyssia, tj lada bude nekonkurencie schopna.
Mali na to tlacit teraz aby vytvorili image za 3 roky a potom mozno niekto ladu za 18tis kupi ale takto bez servisu a dielov sa im na to mozu vsetci...

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: pát srp 16, 2019 18:36
od FOMA
Jistě, ale to pak znamená nejpravděpodobněji jen jedno jediné. Pokud sem do EU chtějí v budoucnu Ladu dostat, tak jedině přes využití již vybudovaného a existujícího zázemí Renaultu. Lada sotva bude za 2-3 roky záčínat s budováním prodejní a servisní sítě od píky. A impuls k tomu, že je Lada v EU žádaná jsme ji dali my všichni co jsmesi ji pořídily nyní za ty 3 roku dovozu. Byla to evidentně taková "koštovačka" jako, že jo, jasně že by to šlo, kdyby se chtělo. Zbývá jen chtít :wink:

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: pát srp 16, 2019 19:05
od Křečík Barbuška
Vlhke sny v tak pokrocilem veku? :-)

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: pát srp 16, 2019 19:19
od FOMA
Duchem stále mlád :mrgreen:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob lis 16, 2019 07:34
od Dusan
Ze by.....

AvtoVAZ môže úplne opustiť trh EÚ z dôvodu zavedenia nových environmentálnych noriem, závod potrebuje štátnu podporu na vývoj nových motorov. Oznámila to šéfka Udmurtie Alexander Brechalov na medzinárodnom fóre „Vyrobené v Rusku“.

V súčasnosti čelíme hrozbe, že AvtoVAZ opustí trh EÚ od roku 2020, čo je asi 5 000 automobilov ročne, alebo približne 50 miliónov EUR ročne, z dôvodu nových požiadaviek na emisie CO2. Čo je to? Za normálnych okolností sa tieto zmeny vyskytujú pravidelne, ale my rozumieme a podnikanie chápe, že iba so spolufinancovaním štátu môže podnik investovať do vývoja nových motorov . Preto máme návrh na obnovenie opatrení štátnej podpory pre výrobcov high-tech výrobkov vo forme dotácií na kompenzáciu časti nákladov spojených s certifikáciou na zahraničných trhoch a vývojom nových komponentov.
citoval Brechalov IA Regnum .

Minister priemyslu a obchodu Denis Manturov v reakcii na to uviedol, že príslušné opatrenia sa už zvažujú vo vláde.

https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-n ... telej.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob lis 16, 2019 08:56
od Křečík Barbuška
Same kraviny, prodali to frantikum tak, at se frantik stara. To by jim pasovalo podnikat za statni. Vsak trh si poradi. Dokud to sype tak zisky jsou moje a jak ne tak, at se ostatni staraji? :mrgreen:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob lis 16, 2019 09:38
od Hurikán
Jj. Odborně se tomu říká kapitalizace zisků a socializace ztrát.

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 09:55
od Georgius
kontrakt na nový turbomotor mají od roku 2018.
5000 automobilů ročně .. hmmm. Lada v roce 2018 v Rusku prodala 360 204 aut (zdroj). Druhá věc je kolik jich prodat teoreticky může, ale takhle je to 1,38% prodeje v RU. Já se jim nedivím že na to dlabou ...

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 11:38
od Gallič
dlabou, protože se to tak rozhodlo. Německý import chtěl víc aut a nedostal je. Byl to německý importér, kdo tvrdil, že Lada by při "normální" podpoře dealerství dokázala prodat v EU až 50 000 aut ročně. Dnes každý analfabet zná Dacii a nová Lada je jako zjevení z Marsu........reklama, podpora, dostatek dílů atd., ale to už se vše řešilo..........

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 11:40
od FOMA
Jen nechápu, proč by měli furt vyvíjet nový motor když si můžou na to osazení "pár tisíc kousků" vzít z Aliance ...k tomu snad taky ta aliance je ne :roll: v jiném případě to zavání tak trochu "tunelem".

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 12:06
od Dusan
Z alincie ich teoreticky zobrat mozes. Ale za prve musia to zaplatit (rusky motor si vyrabaju sami) kapacity motorarne na turbomotory su naplnene a montuju sa do dacie aj renaultu, cize ziadne zvysne motory akosi niesu.
Novy motor znamena nove testy celeho auta plus testy pre eu a slavnu normu euro 6d.
Pre tych par aut sa to neoplati.... To znamena ze tie motory by sa museli montovat do skoro vsetky vest, tj pre rusko aj pre EU a to uz by nebolo par tisic motorov. A v poslednom rade res prvom cena cena cena.

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 12:27
od FOMA
Než vynakládat finance ná vývoj a výrobu vlastních low-emisních motorů, které by se stejně prodávali jen v EU, (protože v RU nemají snad jediný důvod proč si auto s takovým motorem kupovat). Tak by bylo zcela logicky nejlevnější a nejjednodušším řešením použít motor aliance. A pokud se nemýlím, tak jsem někde dával příspěvěk reportáž, kde se o použití aliančních motorů Nissan prostě uvažuje :wink:
...a abych nedopadl jako preziden Zeman s článkem o Peroutkovi, tak použití motorů Nissan pro vývoz dokládám zde v reportáži 8) (konkrétní zmínka je 1min 25s :wink: )
https://www.youtube.com/watch?v=mywizjinNx8

Takže doufám, že tímto se snad utne řada spekulací o tom jak to s exportem lady do EU vypadá beznadějně a černě.

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 13:24
od Cory
Skor ci neskor aj tak budu musiet s motormi nieco spravit...aj u nich sa sprisnuju emisne limity.

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 13:34
od FOMA
To samozdřejmě ano, ale použitím aliančníh motorů alespoň získají nějaký čas na svůj vývoj. A hlavně jsem chtěl poukázat na to, že i když sám Avtovaz momentálně nemá vlastní nízkoemisní motor neznamená to nutně konec Lady v EU. Vyřeší to tak "přechodné" období, kdy se řeší emise, tápe se, spekuluje a elektromobilová revoluce je na spadnutí :)

Re: FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda

Napsal: sob lis 16, 2019 14:53
od Křečík Barbuška
Tady ctu halucinace o novych motorech a pritom Lada neni schopna v Evrope prodat ani sroubek neb centralni sklad je personalne ochromen :-) .