Stránka 11 z 21
Napsal: stř lis 28, 2007 23:31
od Little Red Riding Hood
co už kdyžtak se ozvi na SZ... jestli to nikoho jineho nezajima..
Napsal: pon pro 03, 2007 13:00
od Majo
RTS - Spanielsko.
Mam ich na 2106 uz asi rok, t.j. 74tkm, stale nejavia ziadnu volu, nikdy neskripalo, riadenie slo stale paradne. Zohnal som si v nudzi v Elite v Bratislave...
Cena bola nieco tesne cez 1200Sk za 4ks.
LEMFORDER
Zajtra idem pre ne do Elitu Banska Bystrica.
Spracovanie vyzera dost podobne ako u RTS. Vyskusam, uvidim.
Cena 1500Sk za 4ks.
AVTOVAZ
Na Nive za rok prevazdky a 20tkm som uz 2ks vymienal lebo strasne vrzgali. Momentalne ma jeden enormnu volu.. Podotykam ze ide o prvomontaz z fabriky. Kupovane nikdy nevydrzali ani 5000km na osobaku. Vyhodene peniaze.
Napsal: pon pro 03, 2007 16:12
od Honza 21061
Tak už to potkalo i mě, pravý horní svislák se začal ozývat a má vůli... Chtěl jsem ho tradičně koupit v CS Auto Lada jako originál díl, ale podle toho, co tady čtu, na to mám asi zapomenout že?
Samozřejmě měnit budu jen tenhle vadný, dokud ty ostatní jsou v pořádku, tak na ně nechci sahat.
Přemýšlel jsem, jestli by nebylo možná v tomto případě vhodnější sehnat nějaký zdravý čep ze staré Lady, zkontrolovat ho a dát na auto. Nerad bych totiž po 5 tis. to celé opakoval znovu a po dalších 5 tis. se stejným výsledkem...
Ty čepy, o kterých tu píšete od jiných výrobců, jsou přímo vyrobené na Ladu?
Napsal: pon pro 03, 2007 16:16
od Atex
Honzo ja sem prave naopak menil vsechno, to by mne asi slak trefil kdybych vymenil jeden a za mesic zacal hnapat dalsi
Napsal: pon pro 03, 2007 16:29
od Honza 21061
Takový luxus jsem si mohl dovolit u Wartburga, kde byly nové čepy ve stejně kvalitě, jako původní, ale u Žigula bych se radši držel toho, že fungující čepy mají zůstat na autě.
Na levé straně budou určitě ještě na dalších 10 let provozu a vpravo se s tím holt musí s ohledem na stav silnic počítat. Ostatně i tlumič mně odešel na pravé straně. Ani nevím, kdy to křuplo, jestli jsem vletěl někde do díry, nebo co... V každém případě prachovka je v pořádku.
Napsal: pon pro 03, 2007 16:38
od Křečík Barbuška
Honzo, moc nad tím medituješ, šupni tam některý západní výrobek viz. výše, ale vyprdni se na různobarevné krabičky.
Napsal: pon pro 03, 2007 17:01
od Honza 21061
No uvidím co seženu... Ale co vidím už ted, jak to za chvíli zase určitě sundavám a měním, protože když to člověk tady čte, tak všeobecná důvěra v čepy je prakticky na nule.
Opravdu bych tam nejradši dal nějaký dobrý demontovaný ze staré Lady, který by tam určitě vydržel déle, než samotné auto...
Napsal: pon pro 03, 2007 17:05
od Křečík Barbuška
Ty jsi větší pesimista jak já, to je strašné, mysli trošku pozitivně.
Napsal: pon pro 03, 2007 17:37
od Honza 21061
Koko Loko píše:Ty jsi větší pesimista jak já, to je strašné, mysli trošku pozitivně.
Pokud jde o auto, tak pesimističtější být už nemůžu... Nějak se mi tam poslední dobou sype všechno co může a to na náladě nepřidá...
Optimismus bude, až se to dá do pořádku.
Napsal: pon pro 03, 2007 21:48
od Wejra
no já kupuju díly v autoforu v pardubicích, sami mi nabídli 2 typy...ruský prý stojí za prd a prodali mi italský....najezdil jsem na ně už 5tis a bez nejmenšího problému....jen mě dostal postup jak čepy vyndat.....uchopíme středně velký univerzální připravek pro ladu KLa-diVO
a řežeme do toho až povolí:)
Napsal: úte pro 04, 2007 20:43
od Majo
italsky nebrat
su to strasne kramy, vacsie ako ladacke, akurat taliani spravili strasnu fintu. Skusali ich predavat lacnejsie nez ruske, ale ludia nedoverovali, zdvihli cenu na skoro dvojnasobok ruskych a ludia kupuju v nadeji....
ak vydrzali 5000 gratulujem, uz aby si sa zacal obzerat po novych
Moog, RTS, Lemforder - inemu neverim a na auto by som uz nikdy nedal.
Samozrejme vsetky 3 firmy ich robia priamo na Ladu a nie su to nijake bastle z ineho auta...
Napsal: úte pro 04, 2007 20:51
od Štěpán
A mažete někdo ty čepy?
Myslím tím, vyvrtat díru, udělat závit a hodit tam mazničku.
Napsal: úte pro 04, 2007 20:54
od Křečík Barbuška
Kdyby to bylo nutné, myslím, že by to výrobce učinil sám
.
Napsal: úte pro 04, 2007 20:56
od Štěpán
Koko Loko píše:Kdyby to bylo nutné, myslím, že by to výrobce učinil sám
.
A proč si myslíš, že originál spodní čepy mají šroubek?!
Napsal: úte pro 04, 2007 20:58
od Křečík Barbuška
Štěpán Getsko píše:Koko Loko píše:Kdyby to bylo nutné, myslím, že by to výrobce učinil sám
.
A proč si myslíš, že originál spodní čepy mají šroubek?!
Protože se tou dírkou kontrolovala vůle v čepu.