Stránka 11 z 36
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: stř kvě 18, 2016 16:03
od Jarda_NIVA1.7
Nakonec jsem koupil to male lozisko do kliky SRN France za 250,-kč. Ložisko MS mi vyměnili v Solexu za origo ruské a ani nechtěli doplatek
a CCCP lamelu mam přeobloženou obložením Valeo - to stálo 600,-kč. Takze secteno a podtrzeno me cela spojka z kvalitnich dilu vc. setrváku vysla na 3095,-kc a navic jsem koupil tu lamelu MS, kterou si s sebou budu vozit jako nahradni.
Hovořil jsem o tvrdosti automobilových ložisek s mojím předchudcem Ing. Fagosem, nyní vedoucím zkusebny na useku motorovych vozidel (nyni automotive
)a rikal mi, ze automobilova loziska maji mit 63+/-0,5 HRC.
Tak zitra jeste zmerim ta dve nove koupena, ale tam uz problem nepredpokladam. A hned tu po mě chce jeden clovek merit polska loziska Cx, tak uvidime...
, urcite se domluvime, pokud to pronesu v kapse
.
Jeste vzpominam, ze jsem tu cetl, ze Majo psal, ze nejsou k sehnani kvalitni loziska do kol, tak ja dokazu sehnat spickova NTN za cca 500,-kc/ks.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: stř kvě 18, 2016 18:44
od mirozv
Radšej čokoľvek iné ako MasterSport, nemám dobré skúsenosti s MS
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: čtv kvě 19, 2016 06:58
od Jarda_NIVA1.7
mirozv píše:Radšej čokoľvek iné ako MasterSport, nemám dobré skúsenosti s MS
jj, tak spojkove origo ruské 60,5 HRC a to malé do kliky SRN France 62,5HRC (to jsem tam mel jeste snad puvodni a bylo uz hrozne vybehane, dokonce uz se rozpadalo to pryzove kryti:) ) takze zatim jsem spokojen. Ted musim jeste vymenit gufero na klice, protoze mi to mastilo spojku, no a potom budu mozna i sundavat vanu :/. Do toho se mi teda chce nejmin, nahodim rizeni z nivy, co mela 70tis. km a moc nejezdila teren, jezdila jen u hradu. Preventivne repasnu brzdovej valec (spojkovy jsem si uz repasnul 2ks), potom dam dozadu nova samostavova prasata, protoze mi prijde, ze mam i po odvzdusneni dlouhy chod brzdoveho pedalu, potom jen nahodim prevodovky a doufam, ze uz s tim konecne budu spokojen
.
A taky bych se uz rad projel, kdyz jsem to nechal nachipovat na 67kW a 150Nm.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: čtv kvě 19, 2016 19:30
od mirozv
Jarda_NIVA1.7 píše:A taky bych se uz rad projel, kdyz jsem to nechal nachipovat na 67kW a 150Nm
Jardo a neukroutíš něco s tím výkonem?
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát kvě 20, 2016 05:46
od Jarda_NIVA1.7
mirozv píše:Jarda_NIVA1.7 píše:A taky bych se uz rad projel, kdyz jsem to nechal nachipovat na 67kW a 150Nm
Jardo a neukroutíš něco s tím výkonem?
No zas takova divocina to nebude
ale tak asi trochu lip to jede, protoze jsem predjizdel hnujdaje do kopce rychlosti 110km/h no a kdyz jsem jel Slovensko po dalnici, tak jsem z toho sice dostal i 140km/h, ale jak jsem narazil na podobny kopec, tak jsem najednou byl rad, ze jedu 80km/h.
Odzkoušel bych to vic, kdybych to nerozebral.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: sob čer 04, 2016 22:59
od Jarda_NIVA1.7
tak ted uz je tam cerpadlo a vana, ale dalo to.... vetsinu veci pripravenych a jen skladat a zase o dost penez mam min... :/
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: čtv čer 09, 2016 05:00
od Jarda_NIVA1.7
Uz si s tim hraji, jak se skodovkou, pod dorazy hornich ramen jsem to musel trochu povarit... jinak se na to snazim dat co nejvic zinkovanejch veci z duvodu katodicke ochrany a poridil jsem zinkovou epoxidovou zakladovku, skoda, ze jsem s ni neosetril prahy vevnitr
ale tak navaril jsem tam alespon ty pozinkovane vyztuhy.
Na poloosach neoprenovy prachovky, jedna za 300,-kc, to uz snad musi vydrzet, vsude polyuretanove SB, teda az na tlumice :/. Krytky na poloosy jsem nedal, tak doufam, ze prachovku nekde nezlikviduju o vetev, me se ty krytky plnily bahnem a kaminkama a pak to tu prachovku vydiralo.
Jinak, zatim mam uz problem jen se ctyrkou, vylitava uz u treti prevodovky
https://www.facebook.com/Ladou-Nivou-po ... 198104725/
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: čtv srp 25, 2016 11:52
od Jarda_NIVA1.7
nějaké obrázky z výletu
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát srp 26, 2016 08:22
od radek mb
To vypadá super, ani propagace z AvtoVAZu by se za to nemusela stydět.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: čtv zář 29, 2016 19:52
od Jarda_NIVA1.7
2 radek mb:
Děkuji, jinak jsem poridil dalsi, tentokrat 2007 s posilovacem, 65 najeto, prekulenou pres strechu, tem km odpovida leda tak interier, ten je fakt peknej na nivu... Tak nevim, kterou nakonec pojedu tu Sibir pristi rok.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát zář 30, 2016 08:32
od Jarda_NIVA1.7
tady je ta "nova"
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát zář 30, 2016 08:50
od Luděk Musil
NTVL
Na to, že má necelých 10 let a 65 na tachu je to teda shnilotinajaxviň
. Co s tím chceš dělat
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát zář 30, 2016 08:56
od Jarda_NIVA1.7
2 Ludek Musil:
povarit... uvidim jak na tom bude technicky, prahy a lemy se menit nemusi - teda spolujezdcuv je dost rozmackanej
, zadni celo pekne, predni nejak dovarim, dlouha byla mnohem vic shila a na urcitych mistech stale je, kde tato neni...
Ale rekl bych, ze ma slabsi plechy nez ta dlouha a antikoro upravu zadnou...
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát zář 30, 2016 19:23
od Míra151
od roku 2000 jsou všechny pohnílé víc jak starší ročníky
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: pát zář 30, 2016 23:07
od Jarda_NIVA1.7
2 Míra151:
je to jen antikoro upravou nebo i kvalitou materialu?
me prijde, ze to je striknute jednou slabouckou vrstvou, ktera je zaroven i zaklad
a dostalo me, ze ma motor 21214, ten mam mit ja v jednobodu a toto je pritom mpi