Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Díky za rady, za chvíli to zkusíme. Nicméně objevil se další problém: Při startování se startér točí jako blázen, ale mám pocit, že to neháže jiskru -> motor naskočí, ale až tak po 40-50 sekundách točení. Takže to nechci dál trápit. Rozdělovač jsem kontroloval, svíčky taky.
Problém bude asi jinde, protože při jízdě auto občas jakoby cuká. Silné cukání přichází při jízdě do kopce. Můj laický pohled -> špatné zásobování benzínem.
Celý problém z ničeho nic. Během jízdy.
Problém bude asi jinde, protože při jízdě auto občas jakoby cuká. Silné cukání přichází při jízdě do kopce. Můj laický pohled -> špatné zásobování benzínem.
Celý problém z ničeho nic. Během jízdy.
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
kdyz odpojis vystup z pumpy paliva melo by to pri pumpovani packou hodne strikat, muzes mit v haji ventilky v pumpe...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Malý zdvih membrány pal. čerpadla - silná podložka mezi blokem a pumpou. V Tůmovi jest popsáno jak má moc vystupovat tlačná tyčka z bloku. Co se týče dlouhého startování tak "padající" benzin díky ventilkům v pumpě v kombinaci s odparem benzínu z plovákovky při rozhicovaném motoru s čímž toho moc nenaděláš. Před studeným startem zkus ručně napumpovat jestli se to nezlepší. Tam je ovšem potíž když ti motor zrovna zastaví s tyčkou vylezlou na maximum, to pak nenapumpuješ nic .
Membrána akcelerační pumpičky (čtveratý deklík na straně první komory) těsní?
Membrána akcelerační pumpičky (čtveratý deklík na straně první komory) těsní?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
U 2101 mi padalo palivo taky kvuli uplne prodysny hadici vzadu u nadrze, takze i zkontrolovat hadice jestli nejsou stolety a tvrdy je good point..
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ty odvzdušňováky na brzdách - já to povolil tak, že jsem na něj natloukl kladivem o číslo menší ořech goly. Jak je to měkký, tak se to poddá. Ale bacha, ne moc, aby bylo kam strčit tyčku goly, protože když to tam zaleze moc, tak máš smůlu...
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Zkontroloval jsem těsnění a hadičky, vše v pořádku. Napumpování nepomáhá, studený start trvá stejně dlouho jako teplý. Vypozoroval jsem jednu věc, že z té "trubičky" na karburátoru kape docela dost benzín - při startování .
PS: vzhledem k počasí a potoku u tábora jezdila Nivka i v 60cm bahna a vody.
PS: vzhledem k počasí a potoku u tábora jezdila Nivka i v 60cm bahna a vody.
Přesně toto řešení jsme zvolili... ještě trochu to "zmenšíme" a nasadíme na to ořech. Snad to půjde, už moc nezbýváJelen píše:Ty odvzdušňováky na brzdách - já to povolil tak, že jsem na něj natloukl kladivem o číslo menší ořech goly. Jak je to měkký, tak se to poddá. Ale bacha, ne moc, aby bylo kam strčit tyčku goly, protože když to tam zaleze moc, tak máš smůlu...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
"z té "trubičky" na karburátoru kape docela dost benzín" - to by zas poukazovalo na benzínu moc - přechlastaný karbec. Sundat víčko a zkontrolovat funkci jehlového ventilu v plovákovce (mně se kdysi vyšrouboval a benzín tekl kolem závitu, ač ventil zavřel) a také kontrolu plováku - není-li třeba děravý a celý ten mechanizmus jest-li má volný-lehký chod.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Zítra s tím jedu do Otrokovic. Vše výše zmíněné je zkontrolováno. Dneska jsem startoval celkem 10 krát a z toho poue dvakrát to nešlo (trápilo se to minutu). Ve zbývajících případech to naskočilo na první dobrou.
Cukání je nejčastější při jízdě do kopce, čím větší kopec, tím častěji se objeví cukání a já musím přeřadit. Ještě jsem si všiml, že z výfuku začala kapat voda... při jízdě i stání s volnoběhem.
Cukání je nejčastější při jízdě do kopce, čím větší kopec, tím častěji se objeví cukání a já musím přeřadit. Ještě jsem si všiml, že z výfuku začala kapat voda... při jízdě i stání s volnoběhem.
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Voda z výfuku kape normálně,do té doby,než se pořádně ohřeje celé výfukové potrubí,ve studeném potrubí vzniká tak zvaná kondenzace ochlazených plynu z motoru.Pokud kape voda i z horkého výfuku,tak to je většinou špatné,někdy jde rovnou i pára,ale to se motor rychle ohřívá a po té i rychle vařit a po většinou to vaří i do expanzky.
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ty prasátka bych dal určitě nové. I když to teď nějak povlolíš, tak problém odvzdušnění akorát odložíš na příště, kdy už ten odvzdušňovák nepůjde vůbec. Vzhledem k ceně dílů bych nad tím vůbec nepřemýšlel a časově je výměna prasátka snad rychlejší a snadnější, než páčit zarezlý odvzdušňovák. Doporučuju koupit si rovnou i zadní trubky, pokud už nejsou nedávno měněné, často při demontáži prasátka se načatá trubka ukroutí.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Díly jsem dnes nakoupil: prasátka, trubičky, odvzdušňováky i prachovky. Snad se k tomu zítra dostanu.
A teď ke startování a "poskakování" při jízdě do kopce: Startování jede již na první dobrou, netuším co zabralo. Ale velký problém v kopcích -> dušení a kašlání motoru, stále přetrvává.
Dneska jsme karbec před kopcem pořádně prostříkli čističem karburátoru. Obří kopec jsme vyjeli v klidu, ale po dalších 30 minutách jízdy byly s kopci opět problémy. Tak si říkám, že je rozhodně něco špatně s karbecem - ale která část?
A teď ke startování a "poskakování" při jízdě do kopce: Startování jede již na první dobrou, netuším co zabralo. Ale velký problém v kopcích -> dušení a kašlání motoru, stále přetrvává.
Dneska jsme karbec před kopcem pořádně prostříkli čističem karburátoru. Obří kopec jsme vyjeli v klidu, ale po dalších 30 minutách jízdy byly s kopci opět problémy. Tak si říkám, že je rozhodně něco špatně s karbecem - ale která část?
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Už je vše vyřešeno a Nivka šlape jako za mlada. V M-Caru mechanik konstatoval, že nechápe, proč tam máme 2 palivové filtry navíc, že to musel dělat nějaký Pepík. Oba byly totálně zanesené a ucpané. Jeden jsme vyměnili za nový a druhý šel pryč natrvalo. A hotovo. Dokonce už není problém s otáčkami.
A peněženku to nebolelo - 40,- Kč.
A peněženku to nebolelo - 40,- Kč.
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
a to je este jeden filtrik na vstupe do karbu, ale to je taky velmi nudzovy
pevne verim, ze ste nechali ten jeden pred palivovym cerpadlom aby bolo aj to chranene
pevne verim, ze ste nechali ten jeden pred palivovym cerpadlom aby bolo aj to chranene
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Přesně tak - a zrušili jsme filtr, který byl na hadici před ventilovým víkem (mezi čerpadlem a karbecem).
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Je zajímavé, jak takové "kraviny" dokážou člověku otrávit život.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487