Stránka 11 z 11

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: úte lis 06, 2012 13:18
od mayo456
a tiež už je na webe dosť dlho... prečo asi?

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: úte lis 06, 2012 21:47
od Marťas
Souhlasím s Hurikánem i s Vaškem a doplním, že auto jsem viděl v bazaru na živo. Příšerný stav, nenastartovatelné, loupe se lak, koroze, místo motoru olejová koule. A upozorňuji, že tenhle stav jsem na tom autě shledal v zimě 2009! :mrgreen:

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: úte lis 06, 2012 23:23
od Hurikán
Marťas píše:A upozorňuji, že tenhle stav jsem na tom autě shledal v zimě 2009! :mrgreen:
:shock: :shock: :shock: Joooooo, tak to je kruté! :lol: :lol: :lol:

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 00:46
od salvarez
jo, neni to origo, myslel sem, ze jo...ale je to jenom prestrikany hehe

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 12:36
od Vašátor
Originální vůz VB v relativně dobrém stavu, nepotřebujícím kompletní renovaci, je jako kdyby jsi chtěl najít jehlu v kupě sena ... I ten na komplet renovaci pochybuju, že by se vůbec dal sehnat.

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 12:43
od Hurikán
Asi tak. Ale ono je to ještě trošku složitější. Je nutné rozlišit auta "barevná" a "civilní". Původní zmalované auto fyzicky žádné neexistuje, neboť to neumožňovaly zvláštní právní předpisy. U "civilů" je to trošku jiné. Těch se po odstranění různých úprav pár zachovalo. Přecházely totiž pod jiné složky MV a následně i státu. Následně se jich pár dostalo do soukromých rukou (většinou pracovníci údržby, garážmistři, atp.) a od nich potom k dalším lidem. V drtivé většině ale těmto autům byly stejně měněny velké TP, takže jejich historie je pro běžného člověka nedohledatelná. Jen opravdovému zlomku aut zůstal původní TP s vyznačením majitele - MV ČSSR. Tož tak. ;)

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 12:56
od Teepee
Hurikán píše:Asi tak. Ale ono je to ještě trošku složitější. Je nutné rozlišit auta "barevná" a "civilní". Původní zmalované auto fyzicky žádné neexistuje, neboť to neumožňovaly zvláštní právní předpisy. U "civilů" je to trošku jiné. Těch se po odstranění různých úprav pár zachovalo. Přecházely totiž pod jiné složky MV a následně i státu. Následně se jich pár dostalo do soukromých rukou (většinou pracovníci údržby, garážmistři, atp.) a od nich potom k dalším lidem. V drtivé většině ale těmto autům byly stejně měněny velké TP, takže jejich historie je pro běžného člověka nedohledatelná. Jen opravdovému zlomku aut zůstal původní TP s vyznačením majitele - MV ČSSR. Tož tak. ;)
A vyznačovala se tato státní auta civilního vzhledu něčím výjimečným oproti konfekčnímu civilu?
Tchán měl kdysi 2102jku a její neuvěřitelné výkony spojoval s možností, že pochází "od policajtů".

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 14:11
od Laďuša
Civilní auto od policajtů měl muj děda. Byla to 2102, ročník 1984, on jí měl tušim od roku 1991 nebo 2 do roku 2004. Vyprávěl, že když si pro to jel, tak to bylo parkoviště s těma autama, určenýma na prodej. No, parkoviště, prej spíš vrakoviště. Prostě vyřazený služebáky. Chlápek před tim, kterej ho měl dokonce dražší, dostal prej něco, čemu se ani netočila zadní náprava, takže přebírání takovýho auta se jistě neslo v duchu těžkýho adrenalinu a jiných stresů.
Že by byly upravený, to asi ne, možná některý, ale o tom spíš pochybuju. Jo, mívalo to vysílačku, takže se ty auta dají poznat podle toho, že střešní tapecírunk u spolujezdce je rozřízlej.
A do techničáku se schvalně doma kouknu, ale určitě je původní, neb tam je béčkový číslo a eště si vybavuju stanoviště dle služební potřeby. :)

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 15:12
od Teepee
Aha, no já měl na mysli něco jako, jak je možné, že mu 02jka jezdila jak ďas a vydržela neskutečné věci. Jestli nešlo na vnitro něco jako kvalita 1A+. Kvuli výkonu a spolehlivosti. Ale zdá se že ne.

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 21:55
od mayo456
policajné vozy v civilnom prevedení sa nejak vzhľadom neodlišovali od bežných civilných aut. Snáď upravované boli len motory. trebars v KE bola embéčka 100, ktorá mala leštené sacie a výfukove kanáliky, ostrú vačku, maximálna rýchlosť okolo 180 km/h, Lady boli upravované tiež a z novších aut napr. felicie 1.6 mali načipované riadiace jednotky a Aj golfy čo sú teraz su čipované.

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: stř lis 07, 2012 22:29
od Křečík Barbuška
mayo456 píše: ... v KE bola embéčka 100, ktorá mala leštené sacie a výfukove kanáliky, ostrú vačku, maximálna rýchlosť okolo 180 km/h ...

To musel být nabušený hundrt, taková tichá voda :-) .

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: pát lis 09, 2012 15:22
od Laďuša
Tak jsem si vzpomněl a vyštrachal ty papíry. Děda měl teda auto z opravdovýho zlomku (jestli je to teda pravda :P ), první majitel je Ministerstvo vnitra a životního prostředí ČSR.
Na druhou stranu při bližším ohledání to možná taky nebude původní techničák, neb písmo (rukopis i použitej nástroj) je stejnej při přihlášení i odhlášení auta, espézetka na titulní stránce je oražená razítkama až ta civilní a béčkový číslo tužkou. Ale i tak je historie auta pro běžnýho člověka dohledatelná :-)

Re: Dilema 2103 bo 2101??

Napsal: pát lis 09, 2012 17:21
od mayo456
Koko Loko píše:
mayo456 píše: ... v KE bola embéčka 100, ktorá mala leštené sacie a výfukove kanáliky, ostrú vačku, maximálna rýchlosť okolo 180 km/h ...

To musel být nabušený hundrt, taková tichá voda :-) .
áno bola lebo vraj vyzerala ako každá jedna Škoda 100 na ulici akurát že to lepšie išlo.