Stránka 11 z 27
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: ned led 27, 2013 22:52
od veliz
Veteranista píše:Ale jo smontují komplet celé auto a sundají některé části jen, jako kola, volant a podobné, vcelku jednoduše znovu smontovatelné části během chvilky.
To by se určitě nevyplatilo. Viz příloha.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: ned led 27, 2013 23:38
od mceza
Ale právě že tam píšou o jednotlivých stupních rozloženosti - co jsem tak měl při svých toulkách provozy Škodovky přílěžitost vidět, tak nejvíc "aut" pro tyto účely jde opravdu v silném stavu rozložení. Většinou svařená a nalakovaná karoserie. Takže vlastně stav auta před finální montáží.
Ale opravdu (nevím, zda to platí stále) to jednu dobu bylo tak, že se dokončilo téměř celé auto, to se rozebralo a odeslalo do zahraniční "továrny", kde ho oficiálně vyrobili.
Když si vezmete, že jen škodovácká auta se finišují v Boleslavi, Kvasinách, Vrchlabí (tam s tím teď končí), Bratislavě, Rusku, Indii a Číně, tak je dost pravděpodobné, že třeba po dobu zaběhnutí některých provozů to tak opravdu dělali.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: úte led 29, 2013 16:23
od Crocodile
Zpět k tématu o ladách.......Nechci nějak strašit, ale muže se stát že všechna ruská auta - nejen Lada se díky posrané EU přestanou 1. května prodávat.
Proto hrozí, že se nikdy Granta v ČR neobjeví.
Pokud někdo v nejbližší době uvažuje o novém autě z Ruska, měl by si pospíšit. Protože později pokud CS Lada neučiní žádné kroky (které budou stát hodně peněz), nebude moci nová auta přihlašovat, maximálně individuální formou, pokud to dřív nezabalej, nebo se do toho nevloží Renault, případně jiný evropský prodejce.
Prostě EU se snaží nasrat další a další lidi. Vydává různé vyhlášky a zvýhodňuje velké prodejce.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: úte led 29, 2013 16:35
od mceza
To je ta svoboda no. Zatímco dřív jsme tu mohli koupit jen naše a východní auta, teď to budou jen naše a západní
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: úte led 29, 2013 16:36
od Tommel
Nějaké bližší info ? Upřimě velice pochybuju, že by chtěl dovozce, dávat nějaké peníze jen aby udržel prodej
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: úte led 29, 2013 17:19
od Crocodile
Počátkem prosince byla zveřejněna nová směrnice, nebo jak to nazvat, z Bruselu, kde musí od 1. května 2013 mít auta evropskou homologaci, doteď stačila národní. Ta Evropská se dělí na velké série prodejů aut a na malé do 200 vozů ročně. Doteď ta homologace do 200 aut ročně nebyla tak přísná, aby měli šanci i malí dovozci. To se teď mění, podmínky pro splnění jsou nyní stejné jako u velkých prodejců aut, jen administrativa je stále menší. To znamená že každý prodávaný typ vozu musí projít touto evropskou kontrolou, která také stojí nemalé peníze, prý kolem milionu korun za vůz. (CS Lada má myslím 6 druhů aut??)
Lze to obejít individuální registrací, ta však také stojí několik desítek tisíc navíc za
každé prodané auto.
Je tedy otázkou jestli CS Lada, nebo jiný evropský dovozce do něčeho takového zainvestuje.
Nevím jestli to už v CS Ladě/SlovLadě řeší, jiní dovozci dalších značek si s tím však dělají nemalé starosti.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: úte led 29, 2013 21:59
od veliz
Momentálně vidím problém spíše v tom, že v současnosti doprodávané vozy Lada nemají ESP. Bude tedy nutné urychleně přejít na Kalinu 2 a Grantu, které již ESP mít mohou. U těchto vozů bude nutné homologaci zaplatit v každém případě. Zaplatí ji AVTOVAZ v kterékoliv zemi EU a bude platná pro celou EU.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 00:34
od mceza
Co EU blbne? Pokud chce chránit domácí výrobce, tak by měli bojovat proti velkým dovozcům a ne takto likvidovat malé, ne?
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 07:42
od dvk
A v prvé řadě se snažit motivovat svoje vlastní domácí podniky, aby nevyráběly v Číně, a né řešit takovéto kokociny ...
Dávám bolševikovi rok ... maximálně dva
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 11:14
od Crocodile
EU blbne proto, že velké společnosti za velké peníze lobujou v Bruselu.
To je pak často likvidační pro malé firmy/dovozce, myslim si že to neni jen v automobilovém průmyslu.
Ten nápad globální evropské homologace neni zas tak špatnej, nemusí se dělat v každé zemi homologace, ale jde o ty podmínky pro splnění. Hrajou do karet těm velkým
Květen bude přelomovej, buď se Lada udrží nadále v Evropě, nebo zmizí. To samé hrozí UAZům, GAZům, KamAZům, MAZům, nevim jak to mají traktory Bělarus ohledně homologací. U těch posledních dvou značek dovozce vůbec neznám, tak nevim co očekávat, jak na tom jsou v jiných evropských státech.
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 18:54
od Raduz
veliz píše:Momentálně vidím problém spíše v tom, že v současnosti doprodávané vozy Lada nemají ESP. Bude tedy nutné urychleně přejít na Kalinu 2 a Grantu, které již ESP mít mohou. U těchto vozů bude nutné homologaci zaplatit v každém případě. Zaplatí ji AVTOVAZ v kterékoliv zemi EU a bude platná pro celou EU.
.... jo říkali na Koněvce že kvůli tomu ESP se u nás přestanou prodávat NIVY....
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 19:28
od vodis
Raduz: Takže nový Nivy musí vyprodat do 1. května 2013????
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 19:36
od Raduz
to nevím do kdy se můžou prodávat původní a odkdy bude zákaz prodeje...., já jsem se o tom bavil někdy na podzim a teď jak se to tu řešilo tak jsem si na to vzpomněl, no třeba vyjednají nějakou výjimku..........ale pochybuji
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 19:38
od vodis
To abych o tom začal přemýšlet a hlavně přemluvil manželku
))
Re: Lada - prodeje nových vozů
Napsal: stř led 30, 2013 20:08
od zelvotron
Od roku 2011 musí mít ESP všechna nově homologovaná auta, od 2014 všechna, i ta, která byla homologována dříve. Tak ono pokud už tam je ABS a elektronický plyn, tak samotné ESP je už v podstatě softwarová záležitost (plus nějaký to čidlo zrychlení lineárního a úhlovýho). Že je to blbina zavádět povinně je ovšem věc druhá.