Stránka 11 z 120

Napsal: úte čer 21, 2011 13:32
od ger007
tak aj s mojim pochybnym itelektom som zistil toto :

24 Absence signálu rychlosti jízdy automobilu

takze to je ten kram dole pravodovke ?

jo pustilo to ventilator ked som spojil tie dve svorky :-D

Napsal: úte čer 21, 2011 13:43
od Luděk Musil
Ano, to je ten krám dole pri prevodovke.
Ano, tohle může být Tvůj problém s kolapsy motoru v nejméně vhodných okamžicích.
A všechny (oba dva) spoje mají standartní závit. Spoj bowden - snímač by bez větších problémů mohl jít obyčejnýma sikovkama, Spoj snímač - převodovka může být problematický. Ale pozor na něj! Je z umělé hmoty, takže na něj nesmíš jit s velkým násilím. L.

Napsal: úte čer 21, 2011 13:44
od ger007
ja ho mam kovovy !!! nechapem tam je volake cudo co sa tomu ladackemu ani moc nepodoba

Napsal: úte čer 21, 2011 13:51
od Luděk Ondrůch
Tak s tim včíl přijeď ke mně před barák.

Napsal: úte čer 21, 2011 13:55
od ger007
uz jedu

Napsal: úte čer 21, 2011 15:01
od Saša
Pokud "lítá" otáčkoměr je to jasný signál že je závada v obvodu zapalování . Snímač otáček kliky + zapalovací blok . Jak někdo správně popsal mohou to bejt i špatné kostry , nebo přívod + k zapalování . Snímač rychlosti na tuto závadu nemá vliv . Pokud to chcípá při rozjezdu , osobně bych si tipnul na nějaký drát který se odpojí při "napružení" silenbloků motoru .

Napsal: úte čer 21, 2011 15:43
od Lada Rider
Saša, ked ste tu uz nacali vyssie spominany problem, tak si dovolim otazku mierne OT. Ja mam podobny problem, akurat, ze to moje auto pridava a ubera same plyn (zacnu lietat otacky asi v rozsahu 1500-3000), ked je mierne pootvorena skrtiaca klapka. Tiez lieta otackomer ako besny... a mam pocit, ze pri plnom plyne to zapalovanie mierne vynechava. Myslis, ze to moze byt tiez zapalovacim modulom, resp. snimacmi otacok? - Ten fiat ma dva, jeden na kluke a druhy na vacke.

Napsal: úte čer 21, 2011 15:52
od Saša
Hodně zlosti a podobných příčin umí natropit i špatné VN kabely k svíčkám . Pokud to někde "srší" může to rušit signál ze snímače otáček a pak je problém . Dělala mi to i moje 1.7 .

Napsal: úte čer 21, 2011 15:55
od Lada Rider
Aha, ono totiz, som nemal kabel z inducky do rozdelovaca a tak som si vyrobil z toho neodruseneho cerveneho :mrgreen: A ten snimac je prave v tom rozdelovaci. Skusim to vymenit, ked pridem dom.

Napsal: úte čer 21, 2011 15:55
od ger007
no tak snimac otacok je demntovany, zatim to vyzera ze nechcipa, uvidime zajtra ked budeme stahovat adama, co sa tyka veci vypisanym sasom, tak kupim Kontox a pozrem na to setko. na tie privody a respektive snimac otacok kluky aj zapalovaci blok mozem cvicne vymenit, videl by som problem mozno aj v tom ze kable co idu k zapalovaciemu modulu su bez absolutnej izolacie, tak vymenim celu tu kabelaz k nemu iducu

Napsal: úte čer 21, 2011 21:55
od Saša
ger007 píše:videl by som problem mozno aj v tom ze kable co idu k zapalovaciemu modulu su bez absolutnej izolacie, tak vymenim celu tu kabelaz k nemu iducu
To že jsou bez izolace (doufám že myslíš omotávku svazku , nikoli izolaci vlastních kabelů) nemá na činnost vliv . Nesmí být poškozena izoace VN kabelů . U některých zapalovacích bloků (všech možných značek aut) jsem si všimnul prasklin v zalévací hmotě a při vlhku byl problém . Stačilo akorát blok řádně vysušit a ponořit do rezistínu . Pak fungovaly zas zcela normálně i za vlhka .

Napsal: stř čer 22, 2011 17:19
od ger007
tak ta kurva chipa dalej, sice ide pekne nastarotvat, jako hned jak to chcipne tak sa to da nakopnut, predtym to neslo nakopnut vobec sice ma to jako sere ale furt je to dobre, lepsie ako predtym, inu ja fakt neviem cim to kurva je :( teda momentalne je to bez toho cidla na prevodovke CHE svieti len sem tam, blika to len kod 24 a teraz babo rad ! cim to je ze ta mrcha chcipa, jako ze by bolo sasrane vstrekovanie, alebo si to fakt niekde prisava falesny vzduch ??? ked spravim tu vec ze pred dojazdom do krizovatky preslapnem motor tak to vacsinou nechcipne.

to Sasa neodizolovane kable nie su VN kable ale neake kable co idu od niekal do tej RJ a su len hole a neodizolovane, zeby to bolo tymi holimi kablami ?

Napsal: stř čer 22, 2011 18:01
od Luděk Ondrůch
To chcípání může dělat právě absence čidla rychlosti jízdy.

Napsal: stř čer 22, 2011 18:07
od Tommel
Je to jedna z možnosti, ale nemusi to bejt zrovna kvuli absenci toho čidla ! Já ho měl taky pryč a auto jelo uplně normalně :wink:

Napsal: stř čer 22, 2011 19:58
od ger007
ale startovat teraz startuje bez problemu ked to chcipne, predtym ked to chciplo tak to slo jedine roztlacit, ved ta elektrika k tomu auto neni tak zlozita preboha, tam tomu nemoze tolko veci byt, asi sa naseriem a prehodim tam komplet druhu celu tu kabelaz aj s jednotkou a uvidim