Re: Představuji 21011 Rallye
Napsal: ned srp 26, 2012 19:19
Takže máme zde další závod kterého jsem se zůčastnil a tak vám přináším stručné shrnutí.
Původně jsem jel na závody které se jmenují plochá dráha,tudíž jsem si myslel že to bude nějaký ovál na způsob ploché dráhy. Omyl. V podstatě se jednalo o autokrosový závod na trati kde byla kdysy prý zavážka. cca 50% trati byla tak úzká že bylo nemožné předjíždět. Cesta nám trvala 2 hodiny a tak jsme se domluvili ža nakonec startovat budeme ale nebudeme vyhledávat kontakty a radši pojedeme poslední ale s celým autem. Další novinka kterou jsem byl překvapen bylo 7 základních rozjížděk po 4 kolech následované malím finále a pak zakončené finálem. První 3 šli rovnou do finále a dalších 6 se utkalo v malém odkud 3 postoupili nakonec do velkého finále.
Přistoupíme k samotné jízdě. Z každého startu jsem odjel vždy mezi prvníma,ale v první zatáčce jsem vždy zabrzdil a počkal až všichni odjedou abych se nedostal do chumlu v první zatáčce. Musím říst že jsem všech 7 rozjížděk absolvoval bez jediného šrámu, a to je co řícz. Občas totiž závody vypadali jako destrction derby . Nakonec jsem 3 rozjížďky vyhrál a ve 3 dojel druhý.Ano jedna chybí,správně,jednu jsem nedokončil. Příčinou bylo utržené pravé přední kolo,vytrhlo se přes šrouby . Jak auto dopadlo na podvozek tak se ohnulo řízení a nešlo zatáčet doleva,jen doprava a to se ještě sekalo asi na ohnutém šneku v řízení.Ze skříňky řízení totiž lezly kovové pyliny. Na řadu tedy přišlo kladivo a světe div se pomohlo. Díky nedokončené jízdě mi body stačili pouze na 4 místo a musel jsem tedy do malého finále.Startoval jsem tedy z nejlepšího místa ale pokud jsem chtěl dobrou pozici na velké finále musel jsem vyhrát. Takže žádné pouštění soupeřu v první zatáčce . Start mi docela vyšel a na výjezdu z první zatáčky jsem byl s jedním P 106 na první pozici. Jedna Fiesta mi mezitím zlomila zadní nárazník a trochu zmáčkla zadní čelo. Peugeot se na mě trošku tlačil v domění že ho pustím jako v rozjížďkách,ale byl na omylu. Až do cíle jsem si dovezl mezi dveřma zaražej kus jeho nárazníku . Dojel jsem první a měl trochu šrám na pravejch dveřích.Ale nic hrozného. A pak přišlo finále. Povedl se mi super start a dostal jsem se na úroveň aut v první řadě. Fiesta se mě snažila natlačit mimo trať ale jaksi zapoměl že finále se jede na krev. Tak ji trošku dostal ale stejně jsem se dostal půlkou auta mimo trať. Nicméně jsem stejně držel plný plyn a z první zatáčky vyjel jako druhý. 2 kola jsem se snažil honit prvního ale nemělo smysl riskovat ztrátu všeho a tak jsem zvolil jízdu na jistotu a dojel na 2 místě. Mám na výměnu dvoje dveře a zadní nárazník + jsem přišel o 1 disk a 2 kola. Ale druhé místo bylo mezi autokrosovými speciáli úspěch. Příště ale už nepojedu,podvozek a celé auto fungovalo naprosto perfektně ale už za 3 týdny startuje amaterrelye a mám dost práce. Vyměnit plechy a nastříkat + opravit opět poškozené dobíjení.
Omlouvám se za úplný román ale když se rozjedu nevím kdy zastavit. Dodám nějaké fotky jen co je stáhnu.
Původně jsem jel na závody které se jmenují plochá dráha,tudíž jsem si myslel že to bude nějaký ovál na způsob ploché dráhy. Omyl. V podstatě se jednalo o autokrosový závod na trati kde byla kdysy prý zavážka. cca 50% trati byla tak úzká že bylo nemožné předjíždět. Cesta nám trvala 2 hodiny a tak jsme se domluvili ža nakonec startovat budeme ale nebudeme vyhledávat kontakty a radši pojedeme poslední ale s celým autem. Další novinka kterou jsem byl překvapen bylo 7 základních rozjížděk po 4 kolech následované malím finále a pak zakončené finálem. První 3 šli rovnou do finále a dalších 6 se utkalo v malém odkud 3 postoupili nakonec do velkého finále.
Přistoupíme k samotné jízdě. Z každého startu jsem odjel vždy mezi prvníma,ale v první zatáčce jsem vždy zabrzdil a počkal až všichni odjedou abych se nedostal do chumlu v první zatáčce. Musím říst že jsem všech 7 rozjížděk absolvoval bez jediného šrámu, a to je co řícz. Občas totiž závody vypadali jako destrction derby . Nakonec jsem 3 rozjížďky vyhrál a ve 3 dojel druhý.Ano jedna chybí,správně,jednu jsem nedokončil. Příčinou bylo utržené pravé přední kolo,vytrhlo se přes šrouby . Jak auto dopadlo na podvozek tak se ohnulo řízení a nešlo zatáčet doleva,jen doprava a to se ještě sekalo asi na ohnutém šneku v řízení.Ze skříňky řízení totiž lezly kovové pyliny. Na řadu tedy přišlo kladivo a světe div se pomohlo. Díky nedokončené jízdě mi body stačili pouze na 4 místo a musel jsem tedy do malého finále.Startoval jsem tedy z nejlepšího místa ale pokud jsem chtěl dobrou pozici na velké finále musel jsem vyhrát. Takže žádné pouštění soupeřu v první zatáčce . Start mi docela vyšel a na výjezdu z první zatáčky jsem byl s jedním P 106 na první pozici. Jedna Fiesta mi mezitím zlomila zadní nárazník a trochu zmáčkla zadní čelo. Peugeot se na mě trošku tlačil v domění že ho pustím jako v rozjížďkách,ale byl na omylu. Až do cíle jsem si dovezl mezi dveřma zaražej kus jeho nárazníku . Dojel jsem první a měl trochu šrám na pravejch dveřích.Ale nic hrozného. A pak přišlo finále. Povedl se mi super start a dostal jsem se na úroveň aut v první řadě. Fiesta se mě snažila natlačit mimo trať ale jaksi zapoměl že finále se jede na krev. Tak ji trošku dostal ale stejně jsem se dostal půlkou auta mimo trať. Nicméně jsem stejně držel plný plyn a z první zatáčky vyjel jako druhý. 2 kola jsem se snažil honit prvního ale nemělo smysl riskovat ztrátu všeho a tak jsem zvolil jízdu na jistotu a dojel na 2 místě. Mám na výměnu dvoje dveře a zadní nárazník + jsem přišel o 1 disk a 2 kola. Ale druhé místo bylo mezi autokrosovými speciáli úspěch. Příště ale už nepojedu,podvozek a celé auto fungovalo naprosto perfektně ale už za 3 týdny startuje amaterrelye a mám dost práce. Vyměnit plechy a nastříkat + opravit opět poškozené dobíjení.
Omlouvám se za úplný román ale když se rozjedu nevím kdy zastavit. Dodám nějaké fotky jen co je stáhnu.