Stránka 11 z 20

Napsal: čtv bře 24, 2011 21:03
od dmatej
Tak holt asi na Kalinu dávaj dobrý a co zbylo je na Prioře :-P :twisted:

Napsal: pát bře 25, 2011 08:38
od Majo
ano, to je fakt vyhra, ze vydrzal o rok dlhsie, to vydrzi mozno aj tommelov :P :lol:

Napsal: sob bře 26, 2011 00:53
od dmatej
Jestli tě to potěší, u Fabie po 5 letech urezl vlnovec 8)
A koukal jsem, že Touaregům ten výfuk taky pěkně rezne ... to víš, musím koukat, abych věděl, jakej tlumič tam prsknu příště :D :D

Napsal: sob bře 26, 2011 07:58
od zelvotron
Nojo, jenže u priory a kaliny je ten vlnovec součástí středního dílu, takže sice možná neurezne, ale jelikož uhnije zadní příruba, tak to vyjde nastejno.

Napsal: sob bře 26, 2011 11:20
od Majo
ono ani nie je dolezite z coho to je, najdolezitejsia je povrchova uprava. Verim, ze ani original by to tak rychlo nevzdal, keby bol nasopovany hlinikom....

Napsal: sob bře 26, 2011 23:07
od dmatej
Želvo, to vůbec není pravda - protože vlnovec si vyrobit neumim, ale tu přírubu stačilo převařit :)
Respektive, v létě se jen zakápla elektrodou, což zas vyrezlo přes zimu, až to budu dělat znova, půjde přes to plech - ten jsem předtím dal přes protikus a krom menšího problému s (menší) objímkou to přežilo tlumič :D (čili ta lepší úprava byla na tej přírubě, která šla ven, žial ...)

Jinak tlumiče umíraj na vodu sraženou uvnitř, tam ti šopování zvenčí moc nepomůže. Ale napadlo mě něco jinýho, dneska jsem pozoroval zase jiný SUV a všiml jsem si, že má tlumiče schovaný a vyvedený spíš nahoru - čili při jízdě se na ně nehnou kvanta slaný vody, to za prvý, za druhý je možný, že voda uvnitř se vypaří ven, místo aby plodila zlo uvnitř.

Možná by stálo za to nějaký lehce jetý drahý SUV rozřezat a zanalyzovat :mrgreen:

Napsal: ned bře 27, 2011 07:35
od zelvotron
No podle mojeho skromnýho názoru by ten vejfuk na novým autě aspoň 5 let vydržet mohl. :? Mimochodem mám od září novej stř. a zadní díl a ten zadní vůbec nevypadá hezky (ale není to originál). Přírubu mezi nima bys taky už nesundal.

Možná by stálo za to hlavně ošetřit trubku u příruby, zevnitř - kam by člověk došáhl, ona stejně uhnije tak do 5 cm od okraje, takže tohle by myslím dost pomohlo - protože jak si správně podotknul prohnije to zevnitř a ta příruba jelikož je nejnižší místo mezi dílama tak se tam asi hromadí voda.

Napsal: ned bře 27, 2011 09:31
od Majo
no ja neviem, odkedy vyfuky kupujem v madarsku tak mi ziadny nezhrdzavel ani zvnutra a to niektore jazdili aj na plyn. Madari sa chvalia tym, ze pouzivaju nejaku specialnu ocel, ktora nehrdzavie ako papier. Mna to presvedcilo aby som si vyfuk nechal spravit tam :mrgreen:

Napsal: ned bře 27, 2011 11:36
od dmatej
Mhm, nenaočkujem CS AutoLada aby nám vozilo vejfuky od Maďarů? Nechcou rozjet velkovýrobu?
Ta ocel ani nemusí být zas tak speciální, ty slitiny existujou už hafo let, asi nejsou ani tak drahý, jen zase nějakej zlomyslnej plánovač vyrábí šmejdy ... páč stejně novej vejfuk většina lidí koupí zase od něj ...

Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba! :twisted:

Jinak nový díl výfuku jsem vystříkal i zevnitř kam jsem dostřelil (ne že bych si myslel, že to tam vydrží - co bude mít kam odfouknout, odfoukne), navíc je tam ten kroužek a těsnící pasta, tak by to snad nemuselo hnít tolik. Uvidíme ...

Napsal: ned bře 27, 2011 11:58
od Hurikán
dmatej píše:Životnost celého potrubí fabie je 5 let a 100tkm.
Životnost posledního dílu výfuku Kaliny je 4 roky a 75tkm. Tohle Lada projela, hanba! :twisted:
A životnost celého výfuku na Sieřře je 16 let a cca 250.000 km Poté byl vyměněn prorezlý poslední 4. díl výfuku a současně s ním (čistě preventivně, když byl k mání za dobrou cenu) i díl 3. Dnes po 5 letech a 80.000 km se poslední 4. díl již blíží ke konci životnosti. Vidím to tak ještě na 1 max 2 roky. Značně horší životnost je nejspíše daná tím, že vyměněné díly nebyly originál, ale levné náhrady od Bosalu.

Napsal: ned bře 27, 2011 12:04
od zelvotron
dmatej píše:Nechcou rozjet velkovýrobu?
Myslíš, že to má pro ty dvě kaliny a tři priory smysl :mrgreen:

Jako ty 4 roky ještě dejme tomu, i když je to málo, ale dva roky na tý prioře, tam by se měli chytnout za nos...

Napsal: pon bře 28, 2011 19:09
od Michael 4x4
Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle :lol:
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010

Napsal: pon bře 28, 2011 20:07
od Majo
vzdy ma potesi, ked sa mozem porovnat s daciou alebo fabiou :P

Napsal: pon bře 28, 2011 20:46
od Hurikán
Michael 4x4 píše:Možno to tu nepatrí, ale našiel som takéto fotky podvozku Dacie Duster, tak pre porovnanie....
lada na tom nakoniec nebude až tak zle :lol:
http://www.autolatest.com/en/article-de ... uster-2010
:shock: To je 20 let staré auto??? :lol: :lol:

Napsal: pon bře 28, 2011 20:56
od mirozv