Stránka 11 z 17
Napsal: ned led 16, 2011 17:58
od MartasBrno
Nooo, je otázka, co to je za olej v tom difu, ale taky to může být poškozením některé části - to je ale pro odborníky.
No a ta svíčka z 4. válce je taky jaksi vlhká.
Tož hodně zdaru s tím tvým pětiválcem
Napsal: ned led 16, 2011 18:45
od Jelen
Gufera na ventilech a motor nevezme zas vůbec nic
neboj se toho, je to mašina.
Napsal: ned led 16, 2011 19:12
od Martin H.
Marťas píše:Tak jsem koukl do toho diferáku a olej sahá asi 1 cm pod spodní okraj toho šroubu, může být toto tím problémem? Také jsem zpozoroval, že je olej řidší, než jsem si myslel. To ale ještě neznamená, že je řidký
Vyndal jsem taky ...
Ty svíčky může být i moc bohatá směs, olej taky, záleží na tom kolik ho to papá. je to potřeba časem při nájezdu km zjistit. Jinak olej jsou určitě gufera ventilů. Ještě bych zkusil seřídít karburátor. Svíčky by měly být lehce šedohnědé a tyhle do toho mají daleko. Olej do diferáku je PP90H,ale pokud máš podezření, že to "hučení" je diferák, mám odzkoušeno PP44+PP90H půl na půl. Sice PP44 neni hypoid, ale na mojem žigulu to ztichlo jedna báseň a maže to taky
. Obojí vyrábí PARAMO Pardubice, já ho tedy kupuju o 20Kč levnějc než ho maj v Krči
.
P.S.: Ten průjezd po nábřeží okolo ND natočenej z 2106 je dost dobrej, bejt cestovkou, tak od tebe koupím práva
Napsal: ned led 16, 2011 19:15
od Jelen
Kdyby to byla bohatá směs, tak takhle vypadají všechny svíčky. Možná je bohatší, protože nejsou úplně cihlový, ale olej to papá taky.
Napsal: ned led 16, 2011 19:24
od Marťas
Je pravda, že olej to nějakej žere. Bohatost by měla bejt dobrá, motor mi nastavoval pan doktor
Vím, že ty gufera nejsou drahej špás, ale dá se to dělat na ulici?
Napsal: ned led 16, 2011 19:29
od Laďuša
Zeptej se Pípáka, ten tak dělá všechno. A kolik toho oleje to papá? Jestli občas ňáký deci přilejt neni prostě jednodušší
Napsal: ned led 16, 2011 20:05
od Marťas
Laďuša, No přijde mi, že tak litr na 3 tisíce
Napsal: ned led 16, 2011 20:13
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Zeptej se Pípáka, ten tak dělá všechno.
Vtipálku, ale dobře odpovím. Gufera měním jednoduše, odmontuju hlavu, zanesu do pokojíku a udělám ji GO
.
Dá se to i na motoru, musíš si ale něčím skrze otvor pro svíčku ventil podržet, aby nesjel dolů když budeš manipulovat s klínky. Zeptej se Vašátora jak na to, ten to má v malíku.
Edit: Jinak litr na tři tisíce není žádné trauma, nic co by nevydrželo do léta nebo na věčné časy
. Sedma mi toho oleje bere možná i víc a to má nová gufera něco přes dva roky. Inu italská zelená dlouho nevydržela. Zkus poměřit tlaky, třeba to něco napoví.
Napsal: ned led 16, 2011 20:17
od Laďuša
Marťas píše:Laďuša, No přijde mi, že tak litr na 3 tisíce
Tak to bych se na to vykašlal, pokud to neuděláš za měsíc
Napsal: ned led 16, 2011 20:18
od Marťas
Koko Loko, No hlavu sundavat nemůžu - nemam momenťák
Napsal: ned led 16, 2011 20:25
od Křečík Barbuška
Absenci toho momenťáku vidím jako nejmenší problém, ten koupíš kolem pětikila, sice to nebude žádný zázrak, ale kolikrát jej na palici použiješ, postačí. Spíše bych se děsil práce kolem té palice, co funguje do toho se nešahá ... proto čekám na jaro, abych takto mohl rozdrápat kombála
.
Napsal: pon led 17, 2011 08:27
od Teepee
Koko Loko píše:Dá se to i na motoru, musíš si ale něčím skrze otvor pro svíčku ventil podržet, aby nesjel dolů když budeš manipulovat s klínky. Zeptej se Vašátora jak na to, ten to má v malíku.
Nacpat tam provázek?
Napsal: pon led 17, 2011 12:51
od MartasBrno
Nacpat tam šroubovák?
Napsal: pon led 17, 2011 13:12
od Jelen
Leda ohlej a pístem vyjet do polohy tak, aby držel ventil přes ten šroubovák. Ale nejlepší je podle mě pustit do válce tlakovej vzduch z kompresoru, ten udrží ventily nahoře spolehlivě.
Napsal: pon led 17, 2011 13:28
od Křečík Barbuška
Lepší se na to vykakat a nechat to tak
.