Napsal: pát led 07, 2011 20:23
Čekám až budou teploty trvale na nulou a pak do E85 jdu taky. Beňol je za 30,90, E85 za 23,90. Už ho tu mají konečně v nabídce.
Plavec nezklame,vždyt on má Ladu přeci ,,rád,,zelvotron píše:Koukám poslední příspěvek Plavec, říkám si to zase bude nějakej pěknej depresivní komentář...., ...a ono jo
Lada je prostě K sežřáníFOMA píše:Plavec nezklame,vždyt on má Ladu přeci ,,rád,,zelvotron píše:Koukám poslední příspěvek Plavec, říkám si to zase bude nějakej pěknej depresivní komentář...., ...a ono jo
Obávám se, že E85 není cesta k úsporám. Líh má menší výhřevnost, takže spotřeba adekvátně stoupne. Kvůli úspoře 10 až 20 haléřů na km se nevyplatí riziko zvýšených nákladů na servis. Radovat se tak budou pouze zemědělci, kterým stoupne odbyt a ti, kteří jezdí na benzín, neboť poptávka po něm a tudíž i cena klesne.tavri píše:Čekám až budou teploty trvale na nulou a pak do E85 jdu taky. Beňol je za 30,90, E85 za 23,90. Už ho tu mají konečně v nabídce.
Já bych s tím E85 raději nějaký čas počkal, až se zjistí i na jiných fórech, jestli to nepoškozuje LS. Ta úspora zase není tak veliká, když jinak tyto motory jezdí okolo 6,5 l/ 100 km.Je známo, že LS dokáže otrávit olej, fridex, silikony a další chemikálie. A to i ve velmi malé koncentraci. Přitom např. etylenglykol (hlavní složka chladících směsí) je chemicky blízká etylalkoholu. Co na to chemici ?radek mb píše:Na 21 litrů směsi jsem ujel 280 km.To jest 7,5 l / 100 km.Poměr 9 l benzinu na 12 l E85.Jede to dobře,jen se mi občas rozsvítí "check engine",ale zase po chvíli zhasne.Rozsvícení čeku se nijak na chodu motoru neprojevuje.
Takže vyměníš ta ložiska?radek mb píše:Tak dnes už musel alternátor ven.Ložiska po povodni už tak hlasitě dávala najevo nespokojenost se svým stavem,že už to bylo neúnosné.
Dobře,že není nasoleno,byl jsem nucen vytrhnout šestku ze zimního spánku,ale jen do zítra.