Stránka 11 z 15

Napsal: čtv zář 09, 2010 18:49
od Atex
Jezisi, hod tam 15ku se snizenou hlavou, zavar difik, nafoukej zadek na 4 atmosfery a uvidis jak ti to poleti. Zda se mi ze se tady zacinate bavit o koninach.

Napsal: čtv zář 09, 2010 19:54
od Laďuša
Atex píše: Zda se mi ze se tady zacinate bavit o koninach.
Každý téma na fóru u konin skončí. A často dřív než na desátej stránce... :mrgreen:

Napsal: pát zář 10, 2010 00:12
od Trevor
Marosqo píše:
Trevor píše:
Marosqo píše: Unas a aj u vas su amaterske preteky na uzatvorenych tratiach a tam ti netreba vodicak...(mimochodm vodicak ti netreba ani na okruhy a ani preteky do vrchu )
vela rallyjazdcov terajsich zacinalo na podobnych zavodoch, kde jazdili este pred obdrzanim vodicaku a na velke rally nastupili az v 18. rokoch, kde je uz vodicak potrebny (nie koly zavodu, ale koly presunom a pod)
Pan najmudrejsi :wink:

A k tym vasim driftom ,ser na zgula a kup si E30 335i (pre rypalov ano, nikdy sa take nerobilo ale v DE a uz aj u vas v CZ sa daju kupit od garazovych kutilov za par korun ... )
Na poriadny drift treba japonca chlapci a nie bmw. Ono ide to aj s bmw ale taka S13 ako pise grov by bola asi lepsia volba ako nejake bmw s obrym 3,5litrom v predu.
Koe jazdi nissan skyline s V8 od bmw... :D
ale vsetko ma svoje pro a proti, na kolkych drift preteckoch si bol, ze tak hodnotis ?
Atmosfera BMW ci uz 3,5 alebo 4,0 resp 4,4 sa uplne inac sprava ako japonci, die od spodu plynule, japan zase tiez ked fukne ide jak p*ca ...vsetko je o peniazoch a naklonnosti k tej danej znacke...a k zigulom, tak este na rally ako historik, urcite nie drift so zigulackym motorom...

http://www.youtube.com/watch?v=o72K4m7e ... re=related
tu mas porovnanie, a je to ziga v ktorej je Xkrat viac natlacene ako v tych nasich dohromady :mrgreen:
Osobne som sa nezucastnil ziadnych pretekov lebo pravdu povediac nie je naco pozerat ale to nie je podstatne. V8 sice ide hned od spodu ale hadam mi nechces tvrdit ze tak tazky motor tomu auto prispeje. Podla mojho skromneho nazoru je to dost nevyhoda a to hlavne vtom ze to auto sice pojde do smyku ale horsie sa to bude korigovat na kolko to asi bude mat tendenciu robit hodiny. A to vidim ako jednu z nevyhod zigulaka ze proste zadok je voci predku velmi lahky a este ta nestastna naprava :roll: .....proste ako zabava ok ale na nejaky seriozny drift to nie je.

Napsal: pát zář 10, 2010 08:03
od Ondra 07
Trevor píše:....proste ako zabava ok ale na nejaky seriozny drift to nie je.
To se jeste uvidi. Jak tady kdosi spravne rekl, na 99% je to rukama a nohama, nikoli autem. Myslis ze Ken Block by nedokazal driftovat prumerneho VFTS zigulika?
Doporucuji pridat volume pro anglictinare... ostatni si aspon vychutnaji jak prede boxer-turbo. Sledujte vyraz v obliceji spolujezdce kdyz to z ranveje pusti plnou rychlosti do smyku. Borec se pta: "kam to jedme?" a pak ty oci!!! :D (cas 2:15) pritom se jedna o zkuseneho ridice a moderatora TOP-GEAR...

http://www.youtube.com/watch?v=lFF2bkiHNVQ

Napsal: pát zář 10, 2010 16:51
od Saša
Úžasné !

Napsal: pát zář 10, 2010 17:28
od zigul01
GROV3: ja ze sem tuzer jo ? prosimte od kdy mi rekni, akorad co sem udelal tuzerskyho byla kapota ale to bylo pred 3 lety , tak nepovidej zadny koniny joo, tedka delam na aute a uvidite ho az na jarnim sraze , foto zadne nebude ... , jinac yokodrift fandim ti a dotahni to dokonce :) :wink:

http://www.streetfire.net/video/drift-p ... 200294.htm

http://www.streetfire.net/video/ksmotor ... 126746.htm

Napsal: pát zář 10, 2010 17:45
od Marosqo
Trevor píše:
Marosqo píše:
Trevor píše: Na poriadny drift treba japonca chlapci a nie bmw. Ono ide to aj s bmw ale taka S13 ako pise grov by bola asi lepsia volba ako nejake bmw s obrym 3,5litrom v predu.
Koe jazdi nissan skyline s V8 od bmw... :D
ale vsetko ma svoje pro a proti, na kolkych drift preteckoch si bol, ze tak hodnotis ?
Atmosfera BMW ci uz 3,5 alebo 4,0 resp 4,4 sa uplne inac sprava ako japonci, die od spodu plynule, japan zase tiez ked fukne ide jak p*ca ...vsetko je o peniazoch a naklonnosti k tej danej znacke...a k zigulom, tak este na rally ako historik, urcite nie drift so zigulackym motorom...

http://www.youtube.com/watch?v=o72K4m7e ... re=related
tu mas porovnanie, a je to ziga v ktorej je Xkrat viac natlacene ako v tych nasich dohromady :mrgreen:
Osobne som sa nezucastnil ziadnych pretekov lebo pravdu povediac nie je naco pozerat ale to nie je podstatne. V8 sice ide hned od spodu ale hadam mi nechces tvrdit ze tak tazky motor tomu auto prispeje. Podla mojho skromneho nazoru je to dost nevyhoda a to hlavne vtom ze to auto sice pojde do smyku ale horsie sa to bude korigovat na kolko to asi bude mat tendenciu robit hodiny. A to vidim ako jednu z nevyhod zigulaka ze proste zadok je voci predku velmi lahky a este ta nestastna naprava :roll: .....proste ako zabava ok ale na nejaky seriozny drift to nie je.
Bavoracky V8 je lahsi ako napr bavoracky M3 motor, a je lahsi ako motor v skyline... je to hlinik a ne liatina :mrgreen:
A co sa tyka pretekov, je naco poezrat, staci skocit vedla do HU alebo CZ, kde sa jazdi europa...i ked pravda, po case je to ndua, stale len kruzia dookola :lol:

Napsal: pát zář 10, 2010 20:56
od Little Red Riding Hood
moc pekné video s tim kenem.. jinak tady pekná hovna teda..

Napsal: pát zář 10, 2010 21:31
od Trevor
Ondra: pokial myslis tu cervenu vfts natom videu tak na zigula sice perfektny vykon ale drift je o nicom proste ztoho auta sa viacej neda dostat.

Marosko: nikto tu ale nehovori o RB25 alebo RB26 motoroch to su fakt liatinove motory. Prevazna cas drifterov jazdi vsetko SR20DET ktory je ale brutal naslahany. Nemozem si pomoc ale tym japoncom tie auta driftuju same. http://www.youtube.com/watch?v=QqcYsrOLCws :shock:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:38
od Tommel

Napsal: sob zář 11, 2010 09:20
od Laďuša
Tommel píše:když japonci tak japonci
http://www.youtube.com/watch?v=mRA8b7tXnn8 Když Japonci, tak Japonky :wink: 8)

Napsal: sob zář 11, 2010 18:57
od Jelen
Laďuša, to už tu dlouho nebylo :-D

Napsal: sob zář 11, 2010 20:40
od Atex
Laďuša píše:
Tommel píše:když japonci tak japonci
http://www.youtube.com/watch?v=mRA8b7tXnn8 Když Japonci, tak Japonky :wink: 8)
tvl nektere docela kobry :D

Napsal: úte zář 14, 2010 04:25
od Ondra 07
Laďuša píše:
Tommel píše:když japonci tak japonci
http://www.youtube.com/watch?v=mRA8b7tXnn8 Když Japonci, tak Japonky :wink: 8)
Ja porad cekal kdy nalezou do nissanu a zacne ten drift a nic :? To bude tak 20let stare ne?

Napsal: úte zář 14, 2010 10:12
od Freedom
tak sem si tu mírně pročítal tuto diskuzi a padli tu věty stylu kdo normální by si choval 2107 dalších 20let pro uchování a podobných kalibrů :D yokodriftovi fandím snad to vše dotáhne a doladí tak jak si představuje, koukal sem že když jí koupil byla fakt hodně hezká, ále hned se přidam, mě je 23 let s Ladou sem začínal to asi každý tady vý jelikož sem založil 05 právě díky té co sem vlastnil, a proč získává mou podporu yokodrift?? protože v mé minulosti přišla situace kdy sem se snažil svou 05 prodat a chtěl sem aby byla zachovaná, každej tady mou 05 chválil líbila se a snad padla i věta zda nemam známe na ukrajině či rusku i přez to se tu Lada neprodala a to sem ji dával z počátku za 10 po sléze za 5 a ve snaze ji zachránit před šrotem tak padla cena 1tis korun ne eur, nikdo si ji nevzal a Lada umřela venku před barákem, cigáni jí roztrhali jak sup mrtvý zvíře, takže si myslim že neni třeba jí pro někoho leštit a udržovat, a dávam hlas yokodriftovi at s ní naloží jak nejlíp umí a at ho lada baví, já ted koupil 2107 také a neni už tak dobrá jako byla 05 a čeká mě na ní hodně práce bohužel sem dřív chtěl z 05 udělat driftcar ale mé finance tyhle možnosti nedovolují tak sem z rádoby tuning lada ted zaměřen udělat lada série s nepatrnými úpravami. :shock: