Stránka 11 z 14
Napsal: čtv dub 14, 2011 21:54
od Cory
slovo "jezdil" by som asi zmenil na ine
Napsal: sob dub 16, 2011 12:13
od Puhi
Maysner píše:UA stabik jsem mel jeden vikend. Pak se roztrhl drzak k naprave
Fiatackej jsem jezdil tyden. Pak se zadrel diferak
nejaká chyba montáže. Ja mám už skoro 3 roky ua stabík, je v pohode až na to, že po mesiaci používania sa ulomila jedna tyčka, čo ňou sa prichycuje ku kostiam. Zváračka pomohla, odvtedy kľud
akurát že to bola moja chyba, nenamontoval som ho správne a tyčka bola veľmi namáhaná, odkedy som ho namontoval ako má byť, je to ok
Napsal: sob dub 16, 2011 12:36
od Little Red Riding Hood
Puhi, šak nahoď klidně nějaké fotky, jak je to zle a jak si to nakonec namontoval..
Napsal: sob dub 16, 2011 15:50
od Puhi
ale nieje čo fotiť, proste som tie gumy nechal príliš na konci stabiku a preto ich to "krížilo". Preto sa zlomila, stačilo to iba presunúť aby tyčky boli rovno. A ten držiak, čo sa pripevňuje k náprave sa dá tiež nahodiť viacerými spôsobmi
cory to má napríklad inak ako ja
a buďte z toho múdri teraz
Napsal: sob dub 16, 2011 17:51
od Cory
ja to mam uz zasa inak ako som to mal
mam tie drziaky vopchate popod uchyt malej kosti na naprave a stabik je nizsie ako bol, takze to dam naspat..ale je pravda ze ja mam trosku iny stabik ako Puhi, mam vycsie vybratie pre diferak.
Napsal: sob dub 16, 2011 18:36
od Puhi
Cory píše:mam tie drziaky vopchate popod uchyt malej kosti na naprave a stabik je nizsie ako bol,
ano, takto to mám
Napsal: sob dub 16, 2011 19:39
od Little Red Riding Hood
no a všimli ste si nějaké změny tvrdosti při různé poloze stabíku??..
ja ho budu chtit samozřejmě co nejvíc přiblížit k diffu, kdyby se podařilo, dát ho nad něj bylo by to uplně nejlepší, ale nad nápravou už místa moc nezbylo.. hlavně aby to čouhalo co nejmíň pod auto.. další věc je aby to co nejmíň pokut možno zavazelo při prácech na podvozku a hnacím ustrojí, nebo demontáži vyfuku.. uchyty budu samozřejmě k napravě vařit, protože když pominu tu odpornost jak se to montuje, tak bych stejně ty spony kolem nápravy nedal, kvůli zpěrám..
takže si řikám že to přece určitě musí fungovat různě, při různejch polohách, protože se tím i mění vzdálenost a uhel mezi osou uchycení k nápravě a uchytama u malejch kostí..
Napsal: sob dub 16, 2011 20:15
od Cory
Za až taky priestor na rozne polohy nasadenia tam nie je, ale teoreticky, ked bude stabik viac vzadu ( tyce k malym kostiam budu na konci stabika), tak "odpor" stabilizatora bude mensi, pretoze sily budu posobit na dlhsiu paku.
Napsal: ned dub 17, 2011 15:59
od Majo
verim tomu, ze keby da Puhi auto na dva dni Maysnerovi tak by sa ukazala ta "chyba montaze" aj na jeho aute
Napsal: ned dub 17, 2011 18:02
od Puhi
Napsal: ned dub 17, 2011 21:00
od Maysner
Ono to pekne litalo bokem i na 195/50, ale nevydrzel to stabik a diferak
No co. Po dvou vrchoch na okruhu s dukladnym zahrivanim kol pred startem, mam ted na BMW utrzenej jeden silac na zadni naprave, krize na kardanu cinkaj jak zbesili a stredovy ulozeni kardanu neskutecne haze v pravotocive zatacce a na hrbate silnici
Napsal: ned dub 17, 2011 23:30
od Little Red Riding Hood
To se mam teda na co tesit..
Napsal: pon dub 18, 2011 09:20
od dvk
Cory píše:teoreticky, ked bude stabik viac vzadu ( tyce k malym kostiam budu na konci stabika)
Tak teď už to vůbec nechápu, myslel jsem že stabík je chycený táhlama na velké kosti ... ?
Napsal: pon dub 18, 2011 09:38
od Cory
ne ne, k malym kostiam
http://www.corylada.szm.com/stabilizator.html ale ked tak pozeram , tak by mal ist naozaj ponad diferak.
Napsal: úte dub 19, 2011 12:27
od Majo
akoze ponad? akoze ste to vsetci namontovali na pi*u?