Stránka 11 z 294
Napsal: stř črc 21, 2010 11:37
od Cory
Skladam 07kovy interier a nie som si isty v jednej veci. Ide o tie male krytky B-stlpikov. Krytky mam s oznacenim 2103-xxxx,ale zda sa mi, ze k plastovym prahovym listam velmi nepasuju...nemaju tam ist nejake ine s cislom 2107???
Napsal: stř črc 21, 2010 14:11
od Křečík Barbuška
Bych řekl, že budou mít číslo 2105- .
Napsal: stř črc 21, 2010 15:43
od Hurikán
A já bych řekl že nikoliv. Hodil jsem čučku do katologu a malé krytky spodku B sloupků (taková téčka) mají i v katalozích na hranatce číslo: 2103-5004068 I horní část krytu sloupku má číslo 2103-5004071
Napsal: stř črc 21, 2010 20:45
od Křečík Barbuška
Tajfun má pravdu
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0 , to je absolutně nechutné, chce se mi zvracet!
Edit: Ale stejně mám pocit, že toto platí jen pro interiéry co mají ještě hliníkové lišty nad prahy, ty celoplasťáče to mají možná odlišnější ... jak bude čas mrknu do kombajna.
Napsal: čtv črc 22, 2010 15:47
od Cory
Mne sa zda, ze interiery s plastovymi prahmi maju take hranatsie, aj ked namontovat sa tam da aj diel s cislom 2103
Napsal: čtv črc 22, 2010 22:23
od Marek89
Saša píše:Buzení alternátorů se zabudovaným regulátorem probíhá ve dvou fázích . Po otočení klíčku je alternátor buzen jen přes kontrolku dobíjení malým proudem který v altíku vyvolá slabé magnetické pole . Po roztočení altíku se začne zvedat napětí na pomocných diodách které začnou naplno dodávat proud do regulátoru , který byl původně napájen pouze přes žárovku a tudíš + proti + z pomocných diod zhasne kontrolku .
Bez vykuchání elektroniky se nedá použít "staré" regulační relé .
A kebyže kúpim komplet alternátor aj s reglérom ktorý je k tomu a dorobil by som aj výstup na kontrolku, fungovalo by to nejako ?
Napsal: pát črc 23, 2010 15:35
od Saša
Marek89 píše:A kebyže kúpim komplet alternátor aj s reglérom ktorý je k tomu a dorobil by som aj výstup na kontrolku, fungovalo by to nejako ?
Teď nevím který altík máš na mysli - starý bez regleru nebo s reglerem uvnitř ?
Dle mne je lepší zajít do kovošrotu a "ulovit" doslova za pár kaček jiný s regulátorem uvnitř a řemenicí na klíňák a třeba upravit závěs . Altíky jsou ve většině případů mechanicky a elektricky stejné .
Elektricky je mnohem jednodchší zapojení altíku s vnitřním regulátorem , ten potřebuje jen kontrolku z klíčkového + a je to . K altíku z 01 potřebuješ ještě regulátor a specielní relé pro kontrolku .
Napsal: sob črc 24, 2010 17:53
od Marek89
Mam teraz v aute alternátor G222 s reglérom na alternátore. Je to 55A alternátor, novší alternátor čo sa dával do I-čiek, je myslím 70 alebo 80A. Ten by som mohol použiť namiesto G222 ?
V tomto odkaze je ten alternator čo mám.
http://www.alibaba.com/product-gs/28832 ... image.html . Je tam vývod na batériu a na regléri je vývod na dobíjanie.
V tomto je navyše výstup blízko stredu alternátora, no neviem, na čo je to.
Napsal: sob črc 24, 2010 20:36
od Maysner
altik v ickach je taky 55A
Napsal: sob črc 24, 2010 20:56
od Marek89
A ten 70A je potom nezmysel ?
Napsal: sob črc 24, 2010 21:50
od Maysner
ja mel magneton 70A z nejakyho auta upravenej. patrac, ludek m. a asi jeste nekdo maji magnetony primo na ladu, ted nevim jestli 70A nebo 80A
Napsal: sob črc 24, 2010 22:06
od Cory
nivacky altik je tusim 80A
Napsal: sob črc 24, 2010 22:32
od Marek89
Narazil som na tuto úpravu palivomera. Bohužiaľ Google to preložil dosť zle a neviem, že kvôli čomu tam je ten prepoj s drôtom.
http://www.myautotun.ru/tuning/tuning-v ... n_170.html
Napsal: ned črc 25, 2010 11:33
od Saša
Marek89 píše:V tomto je navyše výstup blízko stredu alternátora, no neviem, na čo je to.
D+ je vývod na kontrolku dobíjení . Na tu musí být z jedné strany přovedeno klíčkové + a druhou stranou připojena právě na D+ . Jiné dráty krom propojení toho vývodu s maticí s + baterijí (to je u všech altíků stejné) už není zapotřebí .
Napsal: ned črc 25, 2010 15:51
od Marek89
Čiže ten zabudovaný regler je pripojený už vo vnútri. Kontrolka sa zapája iba tak jednoducho ? Jeden koniec dám na kľúčové + a druhý koniec zapojím do alternátora a je to všetko ?