Stránka 11 z 23
Napsal: čtv led 10, 2008 01:57
od janci
Cory píše:Ja som ho prefukoval pumpou z auta-teda ja som drzal a kamarat makal
Ja som po nastriekani auta, prefukal cely karburator 6atmosferami. a Hla hned mal motor stabilne otacky:D xixi
Bol tam asi nejaky sajrajt.
Napsal: čtv led 10, 2008 15:46
od Stanley__001x
Jelen píše:Ne, je bez ekonomizeru, falesny vzduch neprisava, ma nova tesneni a kdyz jsem ho daval na auto, podmaznul jsem ho jeste trosicku vazelinou. Kdyz zatocim sroubek smesi, take se vesele toci dal. S predstihem nehyba, protoze tam mam stary rozdelovac bez podtlaku.
ale to by nevysvetlovalo cukani za jizdy. Kdyz povytahnu trosicku sytic, tak to prestane, kdyz ho vytahnu vic, tak to znova cuka. Ale podotykam, ze jsem karburator cistil a ani pred cistenim v nem zadna spina nebyla.
Poškubávání má většinou na svědomí zapalování a ne karbec, u něj by to bylo možný jen kdyby teklo málo benzínu což u tebe když jsi ho čistil asi moc nehrozí, spíše špatně nastavený předstih (možná jsi natankoval nějakej míň kvalitní benzín nebo byl kapánek zvodnatělej) vzhledem k palivu, zle nastavený rozdělovač má většinou za následek to, že štelovasí šroubky na karburaci nemají nějaký moc vliv na chod motoru. A na to by ukazoval i ten sitič, obohatíš tim směs a ta pak může chytnout i dřív při udělání potřebné práce v motoru.
Napsal: čtv led 10, 2008 21:45
od Jelen
Díky, vyzkousim
Napsal: ned úno 24, 2008 13:48
od Cenek
Cory píše:Ja ju mam tiez a mozem povedat,ze 2.komora sa moze otvorit uz pri 90ke,ked na to slapes,alebo sa nemusi otvorit ani pri 110ke.
Nemohl bys mi prosím poradit, nebo nejlíp vyfotit jak máš udělanou kontrolku druhé komory? Chtěl bych si to taky udělat ale nemám tušení, jak bych to tam nabastlil.
Napsal: ned úno 24, 2008 17:48
od Cory
Jasne
No problema, len musis do mna dobiedzat, aby som na to nezabudol
Samotnu kontrolku napojis tak, ze vezmes "+" zo spinacej skrinky (aby do toho isla šťava až po zapnuti zapalovania) a minus vezmes z dobastleneho spinaca na karburatore.
Napsal: ned úno 24, 2008 23:09
od Cory
Mam otazku.Skusal uz niekto z vas prerobit podtlakove otvaranie 2.komory na mechanicke?Len tak ma to napadlo a mozno to vyskusam urobit.Ked som pozeral na Webera a Ozona, tak by sa dali pouzit suciastky z webera.
Napsal: pon úno 25, 2008 12:53
od Stanley__001x
Tak potom tam můžeš rovnou dát webra, jestli chceš přerubávat ozona na mechanické ovládání, jediná výhoda bude ve spořiči, tj. uzavření benzínu pro brždění motorem, nevíhoda bude v otevření druhé komory i při takovém sacím podtlaku v karburátoru, který nedokáže dodávané palivo účině rozptýlit- využít, takže ti to bude občas odkapávat trubičkou. Když by jsi to chtěl dělat kůli dinamice a výkonu určitě rovnou webra. Za cenu spotřeby paliva.
Napsal: pon úno 25, 2008 16:29
od Cory
Mam kontrolku na 2. komoru, takze videl by som,kedy by sa mi otvorila.Jednak by som chcel prerobit ozona kvoli ekonomizzeru. A mozno ma ozon na 1. komoru lepsiu spotrebu ako weber.No este uvidim, ze co a ako.
Napsal: pon úno 25, 2008 16:32
od Malda
Cory píše:Mam otazku.Skusal uz niekto z vas prerobit podtlakove otvaranie 2.komory na mechanicke?Len tak ma to napadlo a mozno to vyskusam urobit.Ked som pozeral na Webera a Ozona, tak by sa dali pouzit suciastky z webera.
http://ladaklub.com/myso/upravy/ozon_mechanik/index.php
Napsal: úte úno 26, 2008 16:30
od Cory
Takze uz mam karburator "webozo"
.Na vrch som dal orezany filterbox do 1/2 a 3-kontaktne sviecky. Zrychlenie mojej 1,3ky sa posunulo z 19s na 15s
.Samozrejme si to na 2 komory cuca, ale este prerobim spinac kontrolky 2. komory a myslim, ze s lahkou nohou by sa dala dosiahnut normalna "ozonova" spotreba.A aby som nezabudol, na 2. komore vymenim vzdusnik z 170 na 150 a trysku 162 na 135.
Napsal: úte úno 26, 2008 19:48
od Dobi
Cory, nějak nevím, jaký je rozdíl v tom, jestli se Ti 2. stupeň otevře naplno mechanickým ovládáním nebo podtlakem. Ta " díra" je pořád stejná, ne? Tedy i efekt, jaký to v motoru v daný moment vyvolá. Možná ta mechanika to otevře o vteřinku dříve.
Jinak ta kontrolka 2. stupně je zajímavá. Že by nová varianta " hladového oka"?
Napsal: úte úno 26, 2008 20:23
od Cory
Ee, podtlakom sa otvori niekde az pri 4000ot, kdežto ja ju mozem hocikedy. Naozaj je to dynamickejsie, ale urcite za cenu spotreby, ale v niektorych kritickych situaciach je to urcite na nezaplatenie.Nikdy som na 4ke tak rychlo nezrychloval v rozmedzi 80-120km/h.
A kontrolka je na to,aby buzerovala
Napsal: stř úno 27, 2008 16:36
od Stanley__001x
Jasně, že ti tam poteče víc benzínu, ale jak efektivně se spálí je druhá věc, jestli jsi ti dělal kůli zrychlování pod těma 4tis, tak je to blbost, od čeho by pak vymysleli převodovku, v osumdesáti je to na trojku při akceleraci a ne dusit čtyřku, přijde mne to jako když jsem a dachlu lehce líznul trysky výstružníkem na autogen, taky to jelo jako kráva
, spotřeba mě od toho odradila.
Napsal: čtv bře 06, 2008 15:05
od Cenek
Cory píše:Jasne
No problema, len musis do mna dobiedzat, aby som na to nezabudol
Samotnu kontrolku napojis tak, ze vezmes "+" zo spinacej skrinky (aby do toho isla šťava až po zapnuti zapalovania) a minus vezmes z dobastleneho spinaca na karburatore.
Tak se připomínám
. Můžeš mi (nebo kdokoli jiný kdo s tím máte zkušenost) nafotit a popsat, jak vyrobit spínač otevření 2. komory na OZONa? Karburátor půjde ven, tak bych to rád přidělal, páč jinak k tomu je dóóóst blbej přístup.
Díky
.
A ještě jeden dotaz: Jak efektivně vyčistit karburátor od bordelu z odvětrání klikovky a dalších usazenin a nečistot? Četl jsem tu něco o vyvaření v octu či co. Poraďte někdo please. Když se to vyvařuje, je nutný ho celý rozebrat, nebo stačí sundat víko s plovákem a vyvařit to jako komplet?
Napsal: sob bře 08, 2008 11:46
od Cory
No, dobre ze si pripomenul
Ozon som prerobil na mechanicke otvaranie 2. komory, takze uz to nevyfotim, ale dam tu foto od Mysa: