Stránka 11 z 124
Napsal: stř srp 18, 2010 22:43
od Maysner
stara M50 si vzala 10-12. toto je trochu modernejsi motor M52, s hlinikovym blokem, stejnym vykonem ale o 40Nm vetsim kroutakem a jak papirove, tak realne nizsi spotrebou, jak jeho litinovej predchudce. je to nejlepsi motor pro bezny jezdeni, co se do E36 daval
Napsal: stř srp 18, 2010 22:47
od vintera
jo kluci, pokrok nikdo nezastaví, jinak bychom seděli v jeskyni a jezdila tak na oslu, a nevyměńovali názory po internetu, jinak zajímavý čtení. Uvažuji už dávno, že si koupíme konečně nějaké nové auto (ladu si nechám dokud neshnije) a tyhle krásné čtivé příspěvky mne přivedly k názoru, že to bude asi právě auto s tímhle moderním motorem jako fabie TSI.

Napsal: čtv srp 19, 2010 00:20
od Veverka
On ten TSI je jako zajímavý motor,na rozdíl od TDI(snad ani do nákladáku

klidně bych s ním jezdil,akorát myslím že to je to je prostě normální motor který má konkurenci,Vik to popsal dobře,zdá se že každý dnes vede kampan že TSi je ultrahypersuper převratný motor
-----
Jinak proč by měla skončit pohádka o ladě?

Jasně,stará krabice má malou bezpečnost,rodinu bych v ní asi nevozil,spotřeba nic moc,ale to řeší LPG.
Neříkám že odmítám nějaké to BMW apod.Ale jakože ultras si nedokážu představit jak jezdím nějakým moderním plastákem,bo jsem zapsán jako socka(minimálně podivín) jezdící v žiguloj

.
-----
A ted vážně:Jak někteří víte,celou cestu do Estonska,tedy 3500km tam i zpět! jsem ztrávil na zadním sedadle 21044i,a to bez nějakých problémů.
Při vší uctě k moderním vozům a jejich výhodám,vážně si myslíte že bych tu cestu dobrovolně absolvoval na
zadním sedadle nějaké moderní cca fábie nebo oktávie?To by byl boží trest!
Ultras neultras,ty auta mají svoje výhody.I když někdy uhnije,dá se koupit další nebo desítka,samara a tak něci,
Napsal: čtv srp 19, 2010 07:43
od Acibuk
Veverka píše:
Při vší uctě k moderním vozům a jejich výhodám,vážně si myslíte že bych tu cestu dobrovolně absolvoval na zadním sedadle nějaké moderní cca fábie nebo oktávie?To by byl boží trest!
Při vší úctě, už jsi někdy absolvoval v Ladě dopravní nehodu v rychlosti vyšší než 45 km/h? Já se svou výškou v oktávii problém nemám.
Napsal: čtv srp 19, 2010 08:01
od rezna
Veverka píše:Při vší uctě k moderním vozům a jejich výhodám,vážně si myslíte že bych tu cestu dobrovolně absolvoval na zadním sedadle nějaké moderní cca fábie nebo oktávie?To by byl boží trest!
Aby si za me v lade vubec nekdo sedl, musel jsem jezdit s volantem mezi nohama ( a to nemam pres 2m ). v OI je to o neco lepsi, stejne jako ve FI. OII uz je zcela v pohode. A to nemluvim o sharanu kde si za me (maximalne natlaceny sedadlo dozadu) sedl kamos co ma 212cm a jeste mel misto.
Takze jet ladou kamkoliv dal je bozi trest. Overeno nescetne krat, kdyz jsme jezdili jenom nejakych blbych 500km do Vysokych Tater.
Napsal: čtv srp 19, 2010 08:29
od Trevor
Acibuk píše:Veverka píše:
Při vší uctě k moderním vozům a jejich výhodám,vážně si myslíte že bych tu cestu dobrovolně absolvoval na zadním sedadle nějaké moderní cca fábie nebo oktávie?To by byl boží trest!
Při vší úctě, už jsi někdy absolvoval v Ladě dopravní nehodu v rychlosti vyšší než 45 km/h? Já se svou výškou v oktávii problém nemám.
Na kolko je stale medzi nami tak asi ziadnu
Je sice pravda ze aj v dnesnej dobe sa najde auto ktore je v urcitych veciach dost pozadu od zigula ale .... Vo fabii som sa viezol iba raz na zadnom sedadle a so svojimi 19xcm som nemal ziadny problem. Pokial mame cestovat ako v obyvacke a to v 4 ludoch tak v zigulaku to rozhodne nebude to prave. Ja som v zigulaku jazdil tak ze sedalo som mal max vzadu a zamnou teda miesto rozhodne nebolo mozno tak na 10rocneho chlapca

Napsal: čtv srp 19, 2010 09:37
od JmJ
Ja pri nejakych 18x cm jsem ve fabii vzadu za ridicem podobne vzrustu nevedel kam mam dat nohy a neustale sem se mlatil hlavou do pantu ci neceho takoveho u patych dveri. Asi jsem nepochopil, jak se v tom ma sedet

. Me to tedy rozhodne neoslovilo.
Ono je to asi jedno, vsechno ma nejake pro a proti. Ale pravda je, ze v prostoru a pohodli sedacek sem nejaky extra vyrazny pokrok nezaznamenal. Auto sice pomalu samo jezdi, ale prostor v nem neni nic moc. Obecne.
Napsal: čtv srp 19, 2010 09:47
od dvk
Bezpečnost je hezká věc, ale nesmí se přeceňovat - to by člověk mohl sedět v koutě pokakaný strachy. Jak sedne člověk za volant, jde o život a je jedno v jakém autě. Budeš mít airbagy a skrz sklo tě přišpendlí svodidlo. Tím ovšem neříkám hazardovat, to ne, samozřejmě zdravý tvor s pudem sebezáchodvy se snaží v prvé řadě se nezabít. Jen mám občas takový vnitřní pocit, že opevnit se vymoženostma všech dostupných technologií ti někdy prostě život nezachrání, protože se stejně najednou stane něco strašně samozřejmého, co by tě ale vůbec nenapadlo a na co jsi nemyslel ... a v tu chvíli ti technika nepomůže. Zkráceně řečeno, občas mám pocit, že co se má stát, se stane. Myslím si to od té doby, co jsem objel 9000km Skandinávií v Octavii 1965 - bez nehody - a přitom jsem se pak vysekal 50m od domu. Skoro mám pocit, že je to v hlavě. Jakmile se člověk začne vnitřně spoléhat na něco jiného než sebe, koleduje si o průser.
Jináč do Fabie jsem se se svýma 180cm taky pořádně nevlezl : )
Napsal: čtv srp 19, 2010 09:47
od Sid
Mne sa v LADE jazdí pohodlne, rád mám sedačku pekne vpredu a za mnou býva kopa miesta. Výšku mám cca 190cm. Nové auto si nekúpim, lebo také množstvo peňazí viem použiť rozumnejšie. Iné ojazdené auto nechcem, lebo to je stále ojazdenina ako aj lada, akurát do toho stoja súčiastky desaťnásobok a nemám možnosť zohnať niečo z vraku. A keď aj, tak za to chcú tiež nekresťanské peniaze.
Sen o lade sa nemá prečo skončiť. Pri pravidelnej údržbe to auto vydrží večne, len ak by ho zničila nehoda.
K tej fóbii môžem povedať len toľko, že to vždy bol a bude len črep. Svoje som si v tom odsedel, jak v novej, tak v starej.
K tej technológii motora: Reklamy vychvália aj hovno na tanieri, veď inak by to nepredali. Či je to ozaj dobré sa uvidí po rokoch prevádzky.
Napsal: čtv srp 19, 2010 10:55
od Luděk Musil
Sid píše:Reklamy vychvália aj hovno na tanieri
To by se dalo vytesat do kamene! L.
Napsal: čtv srp 19, 2010 10:58
od zelvotron
JmJ píše:Ja pri nejakych 18x cm jsem ve fabii vzadu za ridicem podobne vzrustu nevedel kam mam dat nohy a neustale sem se mlatil hlavou do pantu ci neceho takoveho u patych dveri. Asi jsem nepochopil, jak se v tom ma sedet

. Me to tedy rozhodne neoslovilo.
Ono je to asi jedno, vsechno ma nejake pro a proti. Ale pravda je, ze v prostoru a pohodli sedacek sem nejaky extra vyrazny pokrok nezaznamenal. Auto sice pomalu samo jezdi, ale prostor v nem neni nic moc. Obecne.
Souhlas, F1 oproti Felici nebo Favoritu je uvnitř prostě menší, přestože u vnějších rozměrů je tomu naopak.
Atex píše:Maysner píše:dal jsem si do auta 2,8ku, tyden s tim jezdim, a spotreba po meste je kolem deviti litru. jak podle domontovanyho palubaku, tak podle palivomeru
Tohle se mi nechce verit, ale je to muj dojem, BMW neznam, jedine co vim, tak ze jezdi pekelne dobre! Ale zeby tak strasne usporne? Kamarad mel WV Golf IV 2.9 Syncro s odpojenym kardanem a pod 13 se nedostal. Co tak vseobecne vim, klasicke 2.8cky VR6 papaly pres 13.
Jestli nemyslel 9 litrů na hodinu

Napsal: čtv srp 19, 2010 11:00
od Laďuša
Já vam nevim, já s cestováním ve Fobii problémy nemam. Sice zpravidla jezdim vepředu, ale ani vzádo to neni nikterak hrozný.
Napsal: čtv srp 19, 2010 11:07
od zelvotron
A má to děsně tvrdý sedačky, nedá se na tom sedět nebo ležet jinak než normálně.
Napsal: čtv srp 19, 2010 11:28
od MartasBrno
Trevor píše:Pokial mame cestovat ako v obyvacke a to v 4 ludoch tak v zigulaku to rozhodne nebude to prave. Ja som v zigulaku jazdil tak ze sedalo som mal max vzadu a zamnou teda miesto rozhodne nebolo mozno tak na 10rocneho chlapca
Asi je to tím posunutím sedačky - já mám 175cm a jsem v ladě zvyklej na nepříliš nataženou polohu, takže za mnou ot místo zůstane. A cesty do divadla a z divadla (4 lidi v obývačke - rozebírající děj s mohutnými gesty

) Jsou v tom pohodlné, protože se v tom dá sednout jak se chce, ne jak dovolí anatomická sedačka. A bez hlavových opěrek je to opravdu velmi společenské. Je ale pravdou, že možnost bouračky si absolutně nepřipouštím, protože bych se asi osypal.
Fabii (kombi) jsem zažil na zadním sedadle opakovaně s výsledkem ucházející, leč tvrdé. Jako řidič jsme byl spokojen jak s místem, tak s ergonomií.
dvk píše:Skoro mám pocit, že je to v hlavě. Jakmile se člověk začne vnitřně spoléhat na něco jiného než sebe, koleduje si o průser.
Jo, toto je kvalitní názor. Myslím že v tomto je zakopaný pes všech těch případů, kdy někdo s moderním autem skončí mimo silnici, přestože byl povrch i auto v pořádku. Jen za poslední týden soused vykládal něco o několika autech ve škarpě po cestě od nás do Ochoze... Kdo to tam zná, ví, jak tam funguje doprava. Některé krevní skupiny tam mají prostě potíže.
Napsal: čtv srp 19, 2010 13:29
od Trevor
JmJ píše:Ja pri nejakych 18x cm jsem ve fabii vzadu za ridicem podobne vzrustu nevedel kam mam dat nohy a neustale sem se mlatil hlavou do pantu ci neceho takoveho u patych dveri. Asi jsem nepochopil, jak se v tom ma sedet

. Me to tedy rozhodne neoslovilo.
Ono je to asi jedno, vsechno ma nejake pro a proti. Ale pravda je, ze v prostoru a pohodli sedacek sem nejaky extra vyrazny pokrok nezaznamenal. Auto sice pomalu samo jezdi, ale prostor v nem neni nic moc. Obecne.
Zabudol som dodat ze som isiel v fabii kombi takze nad hlavou som mal dost placu. Ono v malych autach toho priestoru proste nie je a je uplne jedno ci je to nove auto alebo stare. No a potom je to aj to ci clovek kupuje nejaku low cost triedu za par korun alebo si proste priplati ze nieco normalne
