Stránka 11 z 60
Napsal: pát lis 20, 2009 20:40
od Maysner
nekdo dava jen cervenej silikon na motory
Napsal: pát lis 20, 2009 20:43
od Cooper
Maysner píše:nekdo dava jen cervenej silikon na motory
Jo, ten tam mám, a dolívám....
Napsal: pát lis 20, 2009 20:55
od Maysner
tak spatne utesneno. ja krom hlavy a vika ventilu ten silikon davam na celej motor, prevodovku, tesnim s nim diferak
Napsal: pát lis 20, 2009 20:56
od Cooper
Maysner píše:tak spatne utesneno. ja krom hlavy a vika ventilu ten silikon davam na celej motor, prevodovku, tesnim s nim diferak
Jo, my to v práci sereme taky všude. Lukopren+Klingerit.....
Napsal: pát lis 20, 2009 23:44
od Ivo
Teče ti to proto, že při montáži té pumpy na slikon, tama pořád ještě trochu tekla voda, která si samozřejmě našla cestičku. Práce kvapná, málo platná. Moc jsme při tom spěchali
.
Napsal: sob lis 21, 2009 11:12
od Hurikán
Já dával vodní pumpu vždycky jen na papírové těsnění natřené tukem A4 (odolává vodě) a nikdy jsem v tomto spoji neměl žádný problém.
Napsal: sob lis 21, 2009 11:23
od Cory
ja som ho urobil z krabicky od sviečok a drzi uz rok a pol
Napsal: ned lis 22, 2009 07:29
od Patrac
jak říká Drobek. Buď a nebo.
tzn buď těsnění a nebo červenej silikon. v obou případech platí sundat očistit osmirkovat nejlépe třeba i trochu odmastit.
Na papírový těsnění jak píše hurikán. Na silikon je potřeba počkat dát ho na obě části zlehka prstm rozetřít spojit utáhnout jen tak aby se včude trochu vytlačil a ta 20-30 min počkat. pak teprve utáhnout a osadit. nejlépe pak ještě opět tak 30min počkat aby to co se vytlačí povrchově zavadlo. Holt chybama se člověk učí.
Napsal: ned lis 22, 2009 11:56
od Ivo
Patrac píše:Na silikon je potřeba počkat dát ho na obě části zlehka prstm rozetřít spojit utáhnout jen tak aby se včude trochu vytlačil a ta 20-30 min počkat. pak teprve utáhnout a osadit. nejlépe pak ještě opět tak 30min počkat aby to co se vytlačí povrchově zavadlo
Postup práce více méně souhlasí s tím, jak jsem to dělal, ale problém je asi v tom, že v obalu vodní pumpy se pořád objevovala voda a to i přesto, že byla vypuštěná a utíralo se to do sucha. a v tom místě ten silikon asi pořádně nechytl a voda si tu cestičku potom našla. Možná bude příště lepší, postavit auto naopak, to znamená, čumákem do kopečku.
Napsal: ned lis 22, 2009 19:22
od Cooper
Tak práce na přetěsnění trvaly tak 2,5 hodiny, zvládl jsem to kupodivu sám, jen s malou asistencí otce při nasazování klíňáku. Koukal jsem na ten Lukopren, on tam vlastně skoro nebyl, všechen se vytlačil ven a na těch stykových plochách skoro nebyl. Osmírkoval jsem to, oškrábal přilepené kusy nožem a smontoval, jen papírové těsnění, nic jiného. Zítra se podívám jestli to neteče. Už jsem nalil Fridex, tak snad ne.
EDIT: Něco z dneška
Napsal: ned lis 22, 2009 22:29
od Marťas
Zdá se mi to, nebo máš ten výfuk trochu šejdrem?
Napsal: pon lis 23, 2009 08:20
od Luděk Musil
Marťas píše:Zdá se mi to, nebo máš ten výfuk trochu šejdrem?
Takhle jsou směrovány všechny (originál) výfuky pro 2104. Já to mám také tak. L.
Napsal: pon lis 23, 2009 09:07
od Kalasnikov
xx
Napsal: pon lis 23, 2009 10:18
od Petr HC
Cooper píše: ... jen papírové těsnění, nic jiného. Zítra se podívám jestli to neteče. Už jsem nalil Fridex, tak snad ne.
Zítra ještě ne, ale pokud jsi to papírové těsnění dobře nepromastil A4 nebo SP 3-4 ev ruským Litolem , za čas se voda "procucá" a poteče to. Je to jak říká Drobek - buď silikon nebo promaštěný papír. Silikon se do papíru nevsaje.
Napsal: pon lis 23, 2009 14:23
od Cooper
Petr HC píše:Cooper píše: ... jen papírové těsnění, nic jiného. Zítra se podívám jestli to neteče. Už jsem nalil Fridex, tak snad ne.
Zítra ještě ne, ale pokud jsi to papírové těsnění dobře nepromastil A4 nebo SP 3-4 ev ruským Litolem , za čas se voda "procucá" a poteče to. Je to jak říká Drobek - buď silikon nebo promaštěný papír. Silikon se do papíru nevsaje.
Hmm, super já to tam dal na sucho.....