Stránka 11 z 23

Napsal: čtv led 27, 2011 16:22
od Saša
luboš píše:ale furt se dusí při prudkým přidání plynu v otáčkách uz jede tak si myslim že je to bohatá směs.
Jaký máš tlak paliva ? Ten je docela důležitý . Při akceleraci ŘJ "jede" z tabulek a na hlášení Lambdy nebere zřetel .

Napsal: čtv led 27, 2011 17:31
od luboš
Tlak paliva nevím je tam puvodní regulátor a nic na nastavení nasobě nemá.
Napětí lambda sondy je 0,8V když ji odpojím ma chod motoru to nemá žádnej vliv.
Jnak teď to akceleruje celkem dobře ale dost se hulí z vejfuku.
Když zapnu zapalování čerpadlo natlakuje vypne a pak je slišet od škrtící klapky že v ní něco píská je toto normální?
Nechám udělat diagnostiku a seřídit předstih, snat se zjistí co tomu schází.

Napsal: čtv led 27, 2011 17:44
od MartasBrno
No, jestli je napětí sondy trvale 0,8V, tak to nereguluje. Kdyby to regulovalo, tak by to chodilo kolem lambda = 1 a střídala by se nízká a vysoká hodnota. No, nevím, nezdá se mi to.

Napsal: čtv led 27, 2011 18:19
od luboš
No mě se to taky nezdá jinak měřil sem to digitalnim multimetrem když byla sonda normálně připojená. Já si myslím že je to tím že sem jidal do svodu z nivy a že do ní nejde plyn je to možný?
A stim tlakem paliva by to bylo logický na to si seženu měřák a skusím to.
Regulátor tlaku funguje tak že přebytečnej benzín pouští do nádrže? já sem na odtok použil trubičku s vnitřním průměrem 4mm možná že to je málo.
Těch problémů tam může bejt víc.

Napsal: čtv led 27, 2011 18:25
od Atex
Ten budik jsem videl nekde na netu i hodne levne, kolem 400Kc, taky ho urcite koupim. Jen na stranky si nemuzu vzpomenout. Az budu zase znudeny brouzdat po netu tak pohledam. Ta hadicka bude asi covece malo, nevim, ja mam prumer 8mm.

Napsal: čtv led 27, 2011 18:29
od luboš
Já si zajdu do servisu esi tam nějakej tlakoměr nemaj mě tam mechanik říkal že by ta 4ka měla stačit mě se to taky moc nezdá. Když snížím napětí čerpadla tak by mu měl klesnout tlak ne?

Napsal: čtv led 27, 2011 18:32
od MartasBrno
Jo, když snížíš napětí, klesne tlak. Jinak montáž lambdy do svodů z NIVY - toto snad nebude problém, proč by to mělo vadit. Myslím, že by to fungovat mělo.

Napsal: čtv led 27, 2011 19:06
od luboš
Právě ta lambda z nivy má daleko víc drážek jak ta od felicie a je i jinak umístěná ta u feldy je prostě strčená do trubky a ta u nivy je píchlá mezi dvouma kanálkama a plyn jde kolem ní.

Napsal: čtv led 27, 2011 19:14
od Jelen
Tak tam dej lambdu z feldy, každopádně bych pároval prvky z výroby. To, že je mezi kanálama může způsobovat chybu ve vyhodnocení, ale asi ne až takovou, čert ví. Ona nejde prdnout do trubky až za svodama, kde se všechno už sejde do jedný roury?

Napsal: čtv led 27, 2011 19:40
od luboš
Já tam mam sondu z feldy! ale ona nemá tolik průduchů tak ji asi budu muset předělat.

Napsal: čtv led 27, 2011 19:47
od Jelen
Tak to jo. Tim by to být mohlo.

Napsal: čtv led 27, 2011 20:04
od rosta
tak tomu říkám něco-vstřik u 21061-dovedu si představit jak budou čumět na STK až otevřeš kapotu-ale myslím že to není zásah do konstrukce tak by něměl být problém a jestli to bude mít dobrý emise-klobouk dolů tohle oživit......

Napsal: čtv led 27, 2011 20:13
od luboš
No na STK čuměli už loni když nemoh najít kličku na stahování oken :D jinak si myslím že by to mělo projít když nevadí sportovní vejfuk atd...
Pokud náhodou tak vrátit tam karbec toje chvilka, jednou za dva roky. Šel bych do toho aj tak.
V manuálu píšou že když je napětí sondy větší jak 0,7 voltu je směs bohatá to odpovídá takže sonda asi funguje a chyba bude v tom tlaku.

Napsal: čtv led 27, 2011 21:47
od MartasBrno
Jelen píše:Tak to jo. Tim by to být mohlo.
Vždyť sonda vždycky umí ten samej teplotní rozsah ne? A copak spaliny co proudí od jednotlivých válců jsou jiný spaliny než co proudí o půl metru dál v trubce? No, možná ta teplota... Ale jeslti dal felda sondu do lada potrubí, tak se maximálně dřív zahřeje. No, jsem zvědavej.

Bohužel nevím, jek se chová vadná sonda. Taky by to byla varianta. Ale ot prozradí osciloskop.

Myslím, že buď je po ní, nebo systém nereguluje.

Napsal: čtv led 27, 2011 21:52
od luboš
Vyskouším ten tlak a uvidí se. Já sem myslel že 0.8V je chudá směs ale ona je bohatá takže myslím že to bude jinde. No karbec byl jednodušší :lol: