Tak jsem se v tej mojí rakvi začal trochu nípat, řekl jsem si, že bych mohl vyměnit přední tlumiče, v knížce psali něco v tom smyslu, že to zvládne i opice opatřená klíčem, tudíž jsem to vyhodnotil jako vhodnou operaci na zahřátí. Nikdy předtím jsem nebyl automechanikem, jediné co jsem si zpravoval bylo moje jízní kolo. Přesto jsem si ale někdy před Vánocema řekl, že jestli chci mít tohle auto dál, tak s ním musím něco udělat. Buď se mi to povede a auto bude dále v provozu, nebo se mi to nepovede a pojede do šrotu. Vzheldem k tomu, co všechno jsem si na něj ale koupil a obědnal doufám, že se mi mé plány podaří. V nejbližší době tedy můžete v tomto tématu tedy čekat otázky, které možná zaskočí i ty nejotrlejší.
Tlumiče, jak jsem psal, jsou vyměněné, dále mi na technické vytkli zadní brzdy, že prý vůbec nebrzdí. Tak jsem sundal buben, obložení se mi zdálo v pořádku, ani jsem nezaznamenal únik kapaliny. Jen co mě překvapilo, v jednom bubnu bylo úplně čisto a v tom druhém vrstva nějakého černého prachu. Zadní brzdy jsem tedy za pomoci bratra, který byl ze šlapání na pedál velice otráven, jelikož uznává pouze vozy značky Subaru, aspoň odvzdušnil. Zdá se mi, že to brzdí líp, možná se jedná doopravdy jen o zdání, zatím jsem s tím zas tak moc nejezdil. Jediná moje jízda byla ta,že jsem přejel zase zpět do původní garáže plné bordelu. Do druhé totiž jak jsem zjistil zatéká. Stále mi ale pořádně nebrzdí ruční brzda, i když je dotažená na maximum. Nemůže to nějak souviset s údajně nebrzdícíma zadníma brzdama?
Dneska jsem se vrhnul na chladič, a za to všechno může gufero na prsou. Dále bych rád zkusil vyměnit i rozvody, protože napínák se mi zdá už nenapíná. Chladič vyměnim taky, protože ten co tam byl malinko tekl. Zítra jdu schánět klíč 38, protže mam jen 36 - 41, to jsem zvědavej, nakolik mě to zase vyjde.
Když jsem reorganizoval bordel, abych mohl zajet ještě aspoň o půl metru dozadu, to proto aby jsem mohl pracovat a mít přitom zavřená vrata, vydala garáž další poklad
Ten bordel mě jednou zahubí.