Stránka 2 z 2

Napsal: pon dub 20, 2009 17:18
od Veverka
Luděk Ondrůch píše:Takže to funguje?
Ano :oops:
Kam patřilo tedy tohle?

Napsal: pon dub 20, 2009 17:20
od Ivo
Na stěrače určitě ne. To bude asi na ekonomizér.

Napsal: pon dub 20, 2009 17:42
od EMI
ten má jeden celistvej štekr s více drátama ne? a ne jednotlivy kablíky zvlášť - pokud foto neklame

Napsal: pon dub 20, 2009 17:47
od Veverka
EMI píše:ten má jeden celistvej štekr s více drátama ne? a ne jednotlivy kablíky zvlášť - pokud foto neklame
Takovej tam je odpojenej taky

Napsal: pon dub 20, 2009 17:53
od EMI
Veverka, je v tom autě vůbec něco zapojeno? :mrgreen:

no ekonomizér to bude, ale asi jeho "druhá strana" (koncák plynu a ovl. membrány) .. to sem si nějak neuvědomil :oops:

Napsal: pon dub 20, 2009 18:04
od Veverka
EMI píše:Veverka, je v tom autě vůbec něco zapojeno? :mrgreen:

no ekonomizér to bude, ale asi jeho "druhá strana" (koncák plynu a ovl. membrány) .. to sem si nějak neuvědomil :oops:
To je nářez :? .
Mám je pouze spojit?Předpokládám že je odpojen z nějakého důvodu :roll: .

Napsal: pon dub 20, 2009 18:16
od Ivo
Nic nespojuj. Nech ty drátky, tak jak jsou.

Napsal: pon dub 20, 2009 19:11
od Křečík Barbuška
Mám to stejně, je to "předpříprava" na Ozon, buď na pneuventil nebo na mikrospínač klapky, blíže jsem to nezkoumal, nech to tak jak je. Pokud tedy nechceš realizovat ekonomizer, mám pocit, že Solex máš demontovaný, co máš místo něj?

Napsal: pon dub 20, 2009 19:30
od Veverka
Koko Loko píše:Mám to stejně, je to "předpříprava" na Ozon, buď na pneuventil nebo na mikrospínač klapky, blíže jsem to nezkoumal, nech to tak jak je. Pokud tedy nechceš realizovat ekonomizer, mám pocit, že Solex máš demontovaný, co máš místo něj?
Předpříprava!?. :o asi umřu.Mám Solex+druhé torzo na ND.Tohle mohli spáchat pouze v závodě VAZ,Togliatti,USSR :wink: .Takže ekonomizér prostě není?Proč jezdím teda tak za málo?

Napsal: pon dub 20, 2009 19:49
od Křečík Barbuška
Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.

Napsal: pon dub 20, 2009 20:05
od Veverka
Koko Loko píše:
Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.
Krabička a spol. zapojené jsou.
Promiň ale pochopil jsem to tak,že ekonomizér tedy zapojený mám,ale ty nezapojené kabely jsou pouze možnost pro jinou karburaci,tudíž se jimi nemusím absolutně vůbec zajímat?Z příspěvků tady jsem to hned rozhodně nepochopil :? .

Napsal: pon dub 20, 2009 20:10
od Křečík Barbuška
Veverka píše: Promiň ale pochopil jsem to tak,že ekonomizér tedy zapojený mám,ale ty nezapojené kabely jsou pouze možnost pro jinou karburaci,tudíž se jimi nemusím absolutně vůbec zajímat?
Pochopil správně.