Napsal: pon dub 20, 2009 17:18
AnoLuděk Ondrůch píše:Takže to funguje?
Kam patřilo tedy tohle?
AnoLuděk Ondrůch píše:Takže to funguje?
Takovej tam je odpojenej takyEMI píše:ten má jeden celistvej štekr s více drátama ne? a ne jednotlivy kablíky zvlášť - pokud foto neklame
To je nářez .EMI píše:Veverka, je v tom autě vůbec něco zapojeno?
no ekonomizér to bude, ale asi jeho "druhá strana" (koncák plynu a ovl. membrány) .. to sem si nějak neuvědomil
Předpříprava!?. asi umřu.Mám Solex+druhé torzo na ND.Tohle mohli spáchat pouze v závodě VAZ,Togliatti,USSR .Takže ekonomizér prostě není?Proč jezdím teda tak za málo?Koko Loko píše:Mám to stejně, je to "předpříprava" na Ozon, buď na pneuventil nebo na mikrospínač klapky, blíže jsem to nezkoumal, nech to tak jak je. Pokud tedy nechceš realizovat ekonomizer, mám pocit, že Solex máš demontovaný, co máš místo něj?
Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Krabička a spol. zapojené jsou.Koko Loko píše:Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Pochopil správně.Veverka píše: Promiň ale pochopil jsem to tak,že ekonomizér tedy zapojený mám,ale ty nezapojené kabely jsou pouze možnost pro jinou karburaci,tudíž se jimi nemusím absolutně vůbec zajímat?