NIVA1,7 MPI, potrhávanie/cukání/nevie nastartovat
Moderátor: Moderátoři
Děje se tak i hned po startu studeného motoru ? Po uřčitou dobu po startu je smněs řízena pouze ŘJ a lambda nemá vliv na tuto činnost . Pokud se tak děje i za studena není to spůsobeno lambdou . Může být vadný některý snímač , nebo často porušená izolace VN kabelů k svíčkám .
Je nepravidelnost chodu závislá na zátěži ? (různá poloha plynového pedálu nebo jen rosah otáček)
Je nepravidelnost chodu závislá na zátěži ? (různá poloha plynového pedálu nebo jen rosah otáček)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
nie je závislá VN káble sú vymenené a robí to aj za studena ked pridávam na volnobehu tak mi to pripadá ako keby nešli všetky valce a až postupne sa pridali ostatné kable som dal z druhej nivy vyburanej takže neviem ako šiel motor ale mala len 4 roky.Mal som dole aj hlavu lebo klepal jeden ventil. Našiel som zlomený jeden rozvod na VV 1 valca ale pre pokoj duše som skontroloval aj tesnost vent. a je ok.Auto má najazdené 68.000km.Mám v pláne skusit 1.lambdu 2.postupne kable VN 3. indučku 4.vstrekovače a potom neviem.
Platí to co jsem psal s tou lambdou (po spuštění studeného motoru nemá lamba vliv na běh motoru) . Indukčku to jistě nemá pokud je to í-čko . Má to váhu vzduchu ?
Činost lambdy jde jednoduše doma změřit v autě , demontáž staré lambdy je sázka do loterie obyčejne to nepřežije .
Pak mně napadá ještě jedna "zákeřná" závada a to porušené dráty (někde) . Motor má v určitých otáčkách různé vybrace a může spůsobovat při daných vybracích problém . Velmi těžce se tyto chyby hledají .
Činost lambdy jde jednoduše doma změřit v autě , demontáž staré lambdy je sázka do loterie obyčejne to nepřežije .
Pak mně napadá ještě jedna "zákeřná" závada a to porušené dráty (někde) . Motor má v určitých otáčkách různé vybrace a může spůsobovat při daných vybracích problém . Velmi těžce se tyto chyby hledají .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
podtrháva to aj ked je motor studený, lmbdu mam druhú ale obavam sa toho najhorsieho ako si spominal v kablovaní slaboprudu lebo ked sa snazim rozbiehat len tak pozvolna tak to robí menej a vsimol som si ze prerusovac smeroviek zacne p case blikania drndzat a prestane ked cvaknem vsetky 4 smer tak sa obavam ze niekde je kostra v slabo dot.
Re: podtrhávanie motora
Můj názor - "vydřený" potenciometr - snimač polohy škrtící klapky v nejčastějí používaném místě , t.j.při 1800-2500 ot/min .Libor1 píše: ... a podtrhava cca 1800-2500 ot pri každej rýchlosti skôr ako pristúpim k skúmaniu rád by som počul váš názor na možnú príčinu zatial dík.
no zatial som sa dostal len k pozretiu kablov a k lambde nič moc privod + 12V je trochu obnažený a tienenie pre snimanie do RJ je strašne tvrdy ked som ho skušal ohnut tak sa lamala izolacia a tie kable k snmaču kluky ešte pozriem lebo raz som mal povolenu remenicu ešte na monovstreku NIVKA 1 a tiež podtrhavala. Tlaky vo valcoch su ok este ma napadlo tesnenie pod sac.potrubim zatial som mal na kazdej nivke trhlinku. Ked budem mat trochu čas pozriem to a dam vediet zatial dík.
motor 1.7; r.v.2005 - cuka
nazdar nivaci
mam ladu nivu 1.7 i r.v 2005, problem mam takyto: auto mi nastartuje v poho, ale ked chcem na to dupnut tak nema tah a tazko sa dostava do otacok. na volnobehu mi kolisu otacky aj po zohriati , niekedy mi zhasne. a este neukazuje mi teplotu motora . niekto tu na fore hovoril , teda pisal, ze precisti krokovy motorcek a zrazu mu to frcalo,... chcem sa opytat , kde ten krokovy motorcek je? dakujem za skore odpovede
mam ladu nivu 1.7 i r.v 2005, problem mam takyto: auto mi nastartuje v poho, ale ked chcem na to dupnut tak nema tah a tazko sa dostava do otacok. na volnobehu mi kolisu otacky aj po zohriati , niekedy mi zhasne. a este neukazuje mi teplotu motora . niekto tu na fore hovoril , teda pisal, ze precisti krokovy motorcek a zrazu mu to frcalo,... chcem sa opytat , kde ten krokovy motorcek je? dakujem za skore odpovede
Re: motor cuka
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... -01_01.jpg
vlevo nahoře je klapka, je to ten váleček co k němu vede hadička a na čele má takový hranatý otvor, tem je na zástrčku
vlevo nahoře je klapka, je to ten váleček co k němu vede hadička a na čele má takový hranatý otvor, tem je na zástrčku
®; Člen LKCS
Re: motor cuka
dakujem myslis na obrazku tu vec pod cislom 6? prepac nie som velmi znaly motorom a ich sustavam,...taka sprosta otazka , je to niekde na motore ? diky
Re: motor cuka
vycistil som a nic, bol som aj na diagnostiku a tam mi povedali ze mam spatny krokovy ventil a este nejake cidlo na prevodovke,... nevies nahodou kde sa to da zohnat lacnejsie? ten krokovy ventil teda