Stránka 2 z 2

Napsal: pon pro 15, 2008 20:00
od Marek89
Pokiaľ viem, tak aj na hranatých je 5 drôtov.

Napsal: pon pro 15, 2008 20:04
od Cory
Ja viem iba o 4och

Napsal: pon pro 15, 2008 20:21
od Křečík Barbuška
V pětce i sedmičce pětipinový, ve čtverce ještě nevím, neměl jsem na takové chujoviny zatím čas. Jinak v pětce jsem měl bezrelátkový "novoruský", který blikal furt stejně nezávisle na zátěži, byl řízen 555, ale poměrně hodně se "rozlaďoval" kmitočet s teplotou a žeh žárovek byl mdlý. Připojení vozíku a zapojení výstražných bylo do 20 vteřin jeho jistou smrtí, "hořel" mu výkonový tranzistor. Naštěstí jsem po několikáté opravě našel v palubce pohozený původní relátkový co se mu uklepal drátek na kotvě, po banální opravě klepal statečně, až do konce auta 8) .

Napsal: pon pro 15, 2008 20:27
od Cory
teraz som neisty...ja mam taky, ak nesvieti ziarovka vpredu alebo vzadu, tak blika rovnako a kontrolka svieti...

Napsal: pon pro 15, 2008 21:16
od Maysner
ja mam doma z aut rok 96 a 88 ctyr vyvodovy (044 a 07), 061 rok 84 ma peti vyvodovej. u toho ctyr mi pri prasknuti 21W zarovky zacne blikat a cvakat rychle

Napsal: úte pro 16, 2008 11:32
od Croft
Ja tam mam 6pinovy konektor a 5 pinu je obsazenych s tim ze do jednoho jdou 2 draty - proto tech 6. Jinak kontrolky ktery meli prehozeny + a - jsem prepajel a uz chodi.

Napsal: pát led 02, 2009 23:27
od Croft
Tak nakonec jsem tam namontoval toto - http://www.elektronikacz.borec.cz/Data/ ... usovac.htm

Cerveny drat puvodni svorkovnice pripojite na vystup noveho prerusovace a cerny drat puvodni svorkovnice na vstup noveho prerusovace. Potom se jeste musi vyresit kontrolka blinkru a to tak, ze se modry drat s bilim pruhem(mam pocit) puvodni svorkovnice privede pres diody k modremu a modremu s cernym pruhem - tyto dva vedou od packy blinkru. Byl to celkem porod nez jsme na to prisli, ale zatim se zda, ze to funguje - s ledkama i s puvodnima zarovkama.